• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

VW Polo: hibák és problémák

Tartalomjegyzék

  1. VW Polo tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. VW Polo: TSI 1.2 motoroknál a vezérműlánc problémái
  3. VW Polo: DSG sebességváltó problémái
  4. VW Polo: A turbófeltöltő hibáival kapcsolatos problémák a TSI motoroknál
  5. VW Polo: A 6R modell elektronikájával kapcsolatos problémák
  6. VW Polo: TDI motorral kapcsolatos problémák
  7. További gyakori Volkswagen Polo hibák
  8. VW Polo problémák: gyenge pontok és erősségek
    1. VW POLO 4 és olajszűrő csere ÚTMUTATÓ
    2. VW POLO 4 Hatchback gyújtótrafó csere

VW Polo tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • A vezérműlánc problémái az 1.2 TSI motoroknál: A VW Polo 1.2 TSI motorok vezérműlánca 60.000-80.000 km-es futásteljesítménytől kezdve mutathatja a kopás jeleit. Különösen érintettek az 1.2 TSI 90 LE és az 1.2 TSI 105 LE változatok, amelyeknél a vezérműlánc a megnyúlás miatt motorkárosodáshoz vezethet.
  • DSG sebességváltó váltási problémák: A VW Polo DSG sebességváltója 80.000-120.000 km között gyakran váltási problémákat mutat. Az automata váltó nem kapcsol megfelelően, vagy nem ugrik a kívánt fokozatba, ami jelentős vezetési problémákat okoz.
  • Turbófeltöltő hibák a TSI motorokban: Az 1.0 TSI 95 LE és az 1.0 TSI 110 LE motorok turbófeltöltő problémákkal küzdenek, amelyek jellemzően 100.000-150.000 km után jelentkeznek. A turbófeltöltő már nem működik megfelelően, és teljesítménycsökkenéshez vezet.
  • Elektronikai problémák a 6R modellben: A VW Polo 6R modellben gyakoriak az elektronikai hibák a különböző vezérlőegységekben. Ezek a hibák gyakran már 50 000 km-nél jelentkeznek, és különösen a motorvezérlő egységet és a komfortrendszert érintik.

VW Polo: TSI 1.2 motoroknál a vezérműlánc problémái

VW Polo: TSI 1.2 motoroknál a vezérműlánc problémái

A Polo 1.2 TSI motorok vezérműlánca gyakran mutat meghibásodást a korai megnyúlás és kopás miatt. Különösen érintettek az 1.2 TSI 90 LE, 1.2 TSI 105 LE és 1.2 TSI 110 LE motorok, ahol már 60 000 km-től kezdve problémát okozhat a vezérműlánc. A tünetek hidegindításkor fémes csörgő hangokban, a motor egyenetlen járásában és legrosszabb esetben a motor teljes károsodásában nyilvánulnak meg. Az 1.2 69 LE-s és az 1.2 60 LE-s vezérműlánc-változatokat is érinti ez a gyenge pont, a problémák gyakran 60.000-100.000 km között jelentkeznek.

A rendszeres karbantartás elengedhetetlen a vezérműláncproblémák korai felismeréséhez. Az érzékeny Polo vezérműláncok különleges figyelmet és a láncfeszesség rendszeres ellenőrzését és az olajcsere-intervallumot igénylik. Az első jelek, például zörgő hangok esetén azonnal fel kell keresni egy szakszervizt. A vezérműlánc cseréje, beleértve a feszítőt és a vezetősíneket is, költségigényes, de elkerülhetetlen. A megelőző intézkedések közé tartozik a kiváló minőségű motorolajok használata és a 15 000 km-enként vagy évente előírt csereintervallumok szigorú betartása.

-60%
115 800 001 TOPRAN 115 800 Lengőkar szett elsőtengely, rászerelő/rögzítő anyaggal, Axiális csuklóval, gumicsapággyal, kapcsoló rúddal, tartó-/vezetőcsuklóval, t+
Vélemények - 18
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: Axiális csuklóval, gumicsapággyal, kapcsoló rúddal, tartó- / vezetőcsuklóval
  • Kormányzás: Összekötő gömbfejekkel
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: rászerelő / rögzítő anyaggal
  • Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
  • tengelybeállítás szükséges a szerelés után
  • Teljes készlet
  • Kormány típus: keresztlengőkar
  • Tengelyenként: 1
  • kiegészítő info: t+
  • TOPRAN: Lengőkar szett
  • Cikkszám: 115 800
  • A mi árunk: 44152,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Lengőkar szett elsőtengely, rászerelő/rögzítő anyaggal, Axiális csuklóval, gumicsapággyal, kapcsoló rúddal, tartó-/vezetőcsuklóval, t+
Cikkszám: 115 800
Az RRP-hez képest. RRP 112353,61 HUF

44152,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-37%
8546140 EIBACH Pro-Kit E8546-140 Rugó készlet
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Hátsó tengely terhelésig [kg]: 750
  • Első tengely terhelésig [kg]: 820
  • Termékcsoport: Pro-Kit
  • Jármű felszerelés: szintszabályzóval szerelt járművekhez nem
  • Forgalmi engedély fajta: jóváhagyással
  • EIBACH: Rugó készlet
  • Cikkszám: E8546-140
  • A mi árunk: 61938,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
EIBACH Rugó készlet
Cikkszám: E8546-140
Az RRP-hez képest. RRP 99732,66 HUF

61938,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
DENCKERMANN B120087 Fék készlet, dobfék hátsótengely
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely
  • Fékrendszer: VAG
  • Átmérő [mm]: 180
  • Szélesség [mm]: 31
  • DENCKERMANN: Fék készlet, dobfék
  • Cikkszám: B120087
  • A mi árunk: 8008,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
DENCKERMANN Fék készlet, dobfék hátsótengely
Cikkszám: B120087
8008,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-47%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Relé, önindító
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • Relé funkció: Munka érintkező
  • A dugós csatlakozások száma: 5
  • Áramerősség [A]: 50
  • TOPRAN: Relé, önindító
  • Cikkszám: 115 667
  • A mi árunk: 5501,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Relé, önindító
Cikkszám: 115 667
Az RRP-hez képest. RRP 10398,11 HUF

5501,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-57%
FEBI BILSTEIN 01801 Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház elsőtengely
Vélemények - 13
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Tömeg [kg]: 0,095
  • Külső menet mérete: M12 x 1,5
  • Kulcsnyílás: 18
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • FEBI BILSTEIN: Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház
  • Cikkszám: 01801
  • A mi árunk: 2705,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház elsőtengely
Cikkszám: 01801
Az RRP-hez képest. RRP 6404,48 HUF

2705,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

VW Polo: DSG sebességváltó problémái

A Volkswagen Polo DSG sebességváltója, különösen az 1.0 TSI DSG és más automata változatokban, jellegzetes megbízhatósági hiányosságokat mutat. A leggyakoribb panaszok a rángatózó sebességváltásokra, a késleltetett reakciókra és a váltó teljes meghibásodására vonatkoznak. Ezek a problémák jellemzően 80.000-120.000 km között jelentkeznek, de már korábban is jelentkezhetnek. A sebességváltó nem kapcsol megfelelően a fokozatok között, vagy nem indul be, ami veszélyes helyzetekhez vezethet az utakon. Különösen a 6R DSG sebességváltók és az újabb változatok mutatják ezeket a tüneteket az elhasználódott kuplungok vagy a hibás mechatronikai egységek miatt.

A DSG-problémák megfelelő diagnosztizálásához szisztematikus ellenőrzésre van szükség. Az összetett VW Polo DSG rendszerek speciális diagnosztikai berendezéseket és rendszeres szoftverfrissítéseket igényelnek az optimális működéshez. A váltóolaj 60.000 km-enként történő cseréje elengedhetetlen a rendszer élettartama szempontjából. Problémák esetén szükségessé válhat a szoftver kiigazítása, a mechatronika cseréje vagy szélsőséges esetben a teljes sebességváltó cseréje. A költségek a károsodás típusától függően jelentősen eltérnek, és több ezer eurót is elérhetnek.

VW Polo: A turbófeltöltő hibáival kapcsolatos problémák a TSI motoroknál

VW Polo: A turbófeltöltő hibáival kapcsolatos problémák a TSI motoroknál

A Volkswagen Polo TSI motorjai, különösen az 1.0 TSI 95 LE, az 1.0 TSI 110 LE és az 1.0 TSI 116 LE motorok jellegzetes turbófeltöltő problémákkal küzdenek. Ezek a gyenge pontok jellemzően 100.000-150.000 km után jelentkeznek teljesítménycsökkenésben, kékes kipufogógáz füstben és sípoló hangokban. A turbófeltöltő kopott csapágyak, hibás tömítések vagy sérült lapátok miatt már nem működik megfelelően. Különösen a 3 hengeres 1.0 TSI motoron jelentkeznek ezek a tünetek a kompakt turbófeltöltő nagy hőterhelése miatt. A hibák megnövekedett olajfogyasztásban és motor vészfutó programban is megnyilvánulhatnak.

A turbófeltöltő károsodásának korai felismeréséhez elengedhetetlen a szakszerű ellenőrzés. A nagy igénybevételnek kitett Volkswagen Polo turbófeltöltők kiváló minőségű motorolajat és a csereintervallumok szigorú betartását igénylik az idő előtti kopás megelőzése érdekében. Hosszú utak után a hőkárosodás elkerülése érdekében hagyni kell a motort rövid ideig üresjáratban lehűlni. A teljesítménycsökkenés vagy a szokatlan zajok első jeleinél azonnali diagnózisra van szükség. A meghibásodott turbófeltöltő cseréje költséges, de a megelőző karbantartás jelentősen meghosszabbíthatja az élettartamot.

VW Polo: A 6R modell elektronikájával kapcsolatos problémák

A Volkswagen Polo 6R modellben gyakoriak az elektronikai hibák a különböző vezérlőegységekben és a kényelmi rendszerekben. Ezek a hibák különösen a motorvezérlő egységet, a kényelmi és infotainment rendszert, valamint a világítást érintik. A problémák gyakran már 50.000 km-nél jelentkeznek, és a kijelzőn megjelenő hibaüzenetekben, nem működő kezelőszervekben vagy a rendszer teljes meghibásodásában nyilvánulnak meg. Különösen a 6R 1.2 motor és a 6R 1.6 TDI esetében fordulnak elő ezek az elektronikus gyenge pontok, amelyek a korrodált dugaszcsatlakozások, a hibás vezérlőegységek vagy a szoftverhibák miatt jelentkeznek. A panorámatető, ha be van szerelve, szintén okozhat elektronikus problémákat.

Az elektronikai problémák megfelelő diagnosztizálásához szakszerű karbantartás szükséges. A VW Polo 6R összetett elektronikus rendszerei speciális diagnosztikai berendezéseket és rendszeres szoftverfrissítéseket igényelnek a problémamentes működés érdekében. A dugaszcsatlakozások korrózióvédelme és az akkumulátor feszültségének rendszeres ellenőrzése megelőző intézkedéseket jelent. Hiba esetén szoftverfrissítésre, a vezérlőegységek cseréjére vagy a kábelkötegek javítására lehet szükség. A diagnózis gyakran több műhelylátogatást igényel, mivel az időszakos hibákat nehéz lokalizálni.

VW Polo: TDI motorral kapcsolatos problémák

VW Polo: TDI motorral kapcsolatos problémák

A VW Polo 1.4 TDI motorja, különösen az 1.4 TDI 90 lóerős és a régebbi 1.4 80 lóerős változatok, jellegzetes gyengeségeket mutatnak a megbízhatóság és az élettartam terén. A gyakori panaszok a befecskendező rendszerre, a turbófeltöltőre és a kipufogógáz-visszavezetésre vonatkoznak. Ezek a problémák jellemzően 120.000-180.000 km között jelentkeznek, de nem megfelelő karbantartás esetén már korábban is jelentkezhetnek. A tünetek közé tartozik a teljesítménycsökkenés, a megnövekedett üzemanyag-fogyasztás, a fekete kipufogógáz füstje és a motor rángatózó járása. A nagynyomású szivattyú és az injektorok különösen érzékenyek a rossz minőségű üzemanyag vagy a szennyezett szűrők miatti kopásra.

A dízelmotorok problémáinak korai felismeréséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. Az érzékeny VW Polo TDI befecskendező rendszerek jó minőségű dízelüzemanyagot és rendszeres üzemanyag- és légszűrőcserét igényelnek. A részecskeszűrő az öntisztulás érdekében időnként nagyobb fordulatszámon regenerációs futást igényel. A befecskendező rendszer diagnózisát a teljesítménycsökkenés első jelére el kell végezni. A megelőző intézkedések közé tartozik a dízeladalékok használata és a 15 000 km-enként előírt szervizintervallumok szigorú betartása.

VALEO 701522 Hűtő, motorhűtés Alumínium, 340 x 650 x 23 mm, Hűtőfolyadék-szabályozóval, Mechanikusan rögzített hűtőbordák
Vélemények - 8
Termékinformáció
  • Hűtő kivitel: Mechanikusan rögzített hűtőbordák
  • Anyag: Alumínium
  • Kipufogóátmérő [mm]: 32
  • Szívóátmérő [mm]: 32
  • Tömeg [kg]: 3,01
  • Fűtés / szellőzés: olajhűtő nélküli járművekhez
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: Hűtőfolyadék-szabályozóval
  • Hasznos szélesség [mm]: 650
  • Hálózathossz [mm]: 340
  • Hálózatmélység [mm]: 23
  • VALEO: Hűtő, motorhűtés
  • Cikkszám: 701522
  • A mi árunk: 25553,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Hűtő, motorhűtés Alumínium, 340 x 650 x 23 mm, Hűtőfolyadék-szabályozóval, Mechanikusan rögzített hűtőbordák
Cikkszám: 701522
25553,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-42%
MFF0030 MEYLE 100 127 0006 Üzemanyagszűrő Vezetékszűrő, ORIGINAL Quality, Tartó nélkül
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • Szűrő kivitel: Vezetékszűrő
  • kiegészítő info: ORIGINAL Quality
  • Magasság [mm]: 170
  • Átmérő [mm]: 88
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tartó nélkül
  • Ház anyaga: Fém
  • MEYLE: Üzemanyagszűrő
  • Cikkszám: 100 127 0006
  • A mi árunk: 4450,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Üzemanyagszűrő Vezetékszűrő, ORIGINAL Quality, Tartó nélkül
Cikkszám: 100 127 0006
Az RRP-hez képest. RRP 7740,32 HUF

4450,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
ESEN SKV 38SKV001 Kezelőegység, fűtés / szellőzés
Vélemények - 10
Termékinformáció
  • Feszültség [V]: 12
  • Tömeg [kg]: 0,37
  • Működési mód: elektromos
  • A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.)
  • ESEN SKV: Kezelőegység, fűtés / szellőzés
  • Cikkszám: 38SKV001
  • A mi árunk: 23272,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
ESEN SKV Kezelőegység, fűtés / szellőzés
Cikkszám: 38SKV001
23272,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DCS17E VALEO NEW ORIGINAL PART 699357 Klímakompresszor VCS14, 12V, PAG 46, R134a, R1234yf, PAG kompresszorolajjal
Vélemények - 38
Termékinformáció
  • Gyártó korlátozás: VALEO
  • Termékcsoport: NEW ORIGINAL PART
  • Kompresszor-azonosító: VCS14
  • Kompresszor olaj: PAG 46
  • Olajfeltöltési mennyiség [ml]: 135
  • Szíjtárcsa-Ø [mm]: 110
  • hűtőfolyadék: R134a, R1234yf
  • Feszültség [V]: 12
  • Új alkatrész
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: PAG kompresszorolajjal
  • Tömeg [kg]: 5,59
  • Rovátkák száma: 6
  • Kompresszortérfogat [cm3]: 140
  • VALEO: Klímakompresszor
  • Cikkszám: 699357
  • A mi árunk: 81129,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Klímakompresszor VCS14, 12V, PAG 46, R134a, R1234yf, PAG kompresszorolajjal
Cikkszám: 699357
81129,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-63%
FEBI BILSTEIN 09801 Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, ezüst, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Vélemények - 78
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely, hátsótengely
  • Kulcsnyílás: 17
  • Hossz [mm]: 48
  • Menethossz [mm]: 27
  • Kerékrögzítés: Kerékagy A / G
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 27
  • Szín: ezüst
  • Tömeg [kg]: 0,062
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Felület: ónozott
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Keréktárcsák: könnyűfém felnihez, acélfelnihez
  • Anyag: Acél
  • Átmérő [mm]: 23
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Kerékcsavar
  • Cikkszám: 09801
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, ezüst, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Cikkszám: 09801
Az RRP-hez képest. RRP 2028,15 HUF

745,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

További gyakori Volkswagen Polo hibák

A VW Polo tulajdonosok tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • Vízpumpa meghibásodás 1.2-es benzinmotoroknál: jellemzően 80.000-120.000 km után jelentkezik, különösen a 9N 1.2 motor és az 1.2 64 LE-s változatoknál a tömítések kopása miatt.
  • Klímakompresszor problémák: 60.000-80.000 km után jelentkezhetnek, gyakran a 6N2 és 9N modelleknél a mágneses tengelykapcsoló meghibásodása vagy a szivárgó vezetékek miatt.
  • Gyújtótekercs hibák a benzinmotorokban: Gyakran 60.000-100.000 km után jelentkeznek, különösen az 1.4 benzines és az 1.4 FSI 86 LE motoroknál kopás vagy nedvesség miatt.
  • Üzemanyagszivattyú problémák: Jellemzően 100 000-150 000 km után jelentkeznek az 1.6 105 PS-es és más benzinmotoroknál kopás vagy eltömődés miatt.
  • Ablakszabályzó hibák: Gyakran 50.000-80.000 km után jelentkeznek, különösen az elektromos ablakemelőknél az elhasználódott motorok vagy hibás kapcsolók miatt.
  • Korai fékkopás: Különösen a hátsó fékek gyakran 40.000-60.000 km után túlzottan elhasználódnak a Blue GT és a sportosabb változatoknál.
  • Akipufogórendszer korróziója: Jellemzően 80.000-120.000 km után jelentkezik, különösen a 6N2 1.4 60 LE és más régebbi modelleknél a rozsda miatt.

VW Polo problémák: gyenge pontok és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Kompakt méretek a városi közlekedéshez TSI motoroknál a vezérműlánc problémái
Jó ár-teljesítmény arány DSG váltó váltási problémák
Alacsony karbantartási költségek Turbófeltöltő hibák a TSI motoroknál
Szilárd kivitelezés Elektronikai problémák a 6R-nél
Nagy motorválaszték A TDI befecskendező rendszer problémái
Jó alkatrészellátás Vízpumpa kopása
Megbízható alapkonstrukció Klímakompresszor meghibásodása

A Volkswagen Polo alapvetően megbízható járműnek bizonyul, bevált technikával, de sajátos gyenge pontokkal. A leggyakoribb problémák olyan modern alkatrészeket érintenek, mint a TSI motorok, a DSG sebességváltó és a komplex elektronika. A legtöbb probléma rendszeres karbantartással és megelőző intézkedésekkel elkerülhető, illetve idejekorán felismerhető. Különösen fontos a szervizintervallumok betartása és a kiváló minőségű üzemanyagok használata az élettartam maximalizálása érdekében.

Hasznos videók ebben a témában:

VW POLO 4 és olajszűrő csere ÚTMUTATÓ

VW POLO 4 Hatchback gyújtótrafó csere

 

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-71%
530 0550 10 INA 530 0550 32 Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Vélemények - 82
Termékinformáció
  • Szélesség 1 [mm]: 25
  • fogszám 1: 160
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Beépítési útmutatót figyelembe venni
  • INA: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: 530 0550 32
  • A mi árunk: 57886,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
INA Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Cikkszám: 530 0550 32
Az RRP-hez képest. RRP 200781,04 HUF

57886,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
AIC 58062 Kartámasz belső tér, középső
Vélemények - 4
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: belső tér, középső
  • Járműtípus: modellspecifikus
  • AIC: Kartámasz
  • Cikkszám: 58062
  • A mi árunk: 2241,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
AIC Kartámasz belső tér, középső
Cikkszám: 58062
2241,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
533 BOSCH Twin 3 397 118 405 Ablaktörlő lapát 530, 475 mm elöl, Standard
Vélemények - 48
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elöl
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Hossz [mm]: 530, 475
  • Törlőlapát-kivitel: Standard
  • Termékcsoport: Twin
  • BOSCH: Ablaktörlő lapát
  • Cikkszám: 3 397 118 405
  • A mi árunk: 6207,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Ablaktörlő lapát 530, 475 mm elöl, Standard
Cikkszám: 3 397 118 405
6207,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
PIERBURG 7.00868.02.0 Nyomásátalakító, turbótöltő elektromos-pneumatikus
Vélemények - 58
Termékinformáció
  • Működési mód: elektromos-pneumatikus
  • Feszültség [V]: 12
  • PIERBURG: Nyomásátalakító, turbótöltő
  • Cikkszám: 7.00868.02.0
  • A mi árunk: 18213,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
PIERBURG Nyomásátalakító, turbótöltő elektromos-pneumatikus
Cikkszám: 7.00868.02.0
18213,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: W5W
  • Feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 5
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa
  • Cikkszám: 1 987 302 286
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Cikkszám: 1 987 302 286
503,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-45%
SWAG 30 92 7056 Kerékőr Kerékagy A/G, 27 mm
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely, hátsótengely
  • Hossz [mm]: 53,5
  • Átmérő [mm]: 23,7
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • Menethossz [mm]: 27
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Kulcsnyílás: 17, 19
  • Kerékrögzítés: Kerékagy A / G
  • Anyag: Acél
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 29
  • Tömeg [kg]: 0,45
  • Lezárható: Lezárható
  • Méreteket figyelembe venni!
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • SWAG: Kerékőr
  • Cikkszám: 30 92 7056
  • A mi árunk: 7639,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
SWAG Kerékőr Kerékagy A/G, 27 mm
Cikkszám: 30 92 7056
Az RRP-hez képest. RRP 14089,06 HUF

7639,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VIKA 19190044601 Érzékelő, üzemanyagszint
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • VIKA: Érzékelő, üzemanyagszint
  • Cikkszám: 19190044601
  • A mi árunk: 4748,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VIKA Érzékelő, üzemanyagszint
Cikkszám: 19190044601
4748,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO 820700 Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Vélemények - 34
Termékinformáció
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -35
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12
  • Szín: sárga
  • Gyártói ajánlások: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • specifikáció: G12
  • Térfogat [liter]: 5
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: 145
  • Vegyi tulajdonságok: nitritmentes
  • Tömeg [kg]: 5,54
  • Kötési mód: Kanna
  • VALEO: Fagyálló
  • Cikkszám: 820700
  • A mi árunk: 6450,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Cikkszám: 820700
Több
6450,00 HUF
1290,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-13%
JP GROUP 1190450400 Kormányzár ARTEB
Termékinformáció
  • Zárrendszer: zárhenger nélkül
  • kiegészítő info: ARTEB
  • JP GROUP: Kormányzár
  • Cikkszám: 1190450400
  • A mi árunk: 7780,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
JP GROUP Kormányzár ARTEB
Cikkszám: 1190450400
Az RRP-hez képest. RRP 8960,71 HUF

7780,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-74%
BREMBO KIT & FIT K 85 011 Fék készlet, dobfék
Vélemények - 4
Termékinformáció
  • Fékrendszer: VAG
  • Szélesség [mm]: 31
  • Furatátmérő [mm]: 14
  • Utánállítás: kézi utánállítással
  • Fékdobátmérő belül [mm]: 180
  • Rögzítési mód: előszerelt
  • Termékcsoport: KIT & FIT
  • BREMBO: Fék készlet, dobfék
  • Cikkszám: K 85 011
  • A mi árunk: 17215,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BREMBO Fék készlet, dobfék
Cikkszám: K 85 011
Az RRP-hez képest. RRP 66252,09 HUF

17215,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: