• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #82-6571
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

Cserés alkatrész

Ha Ön "cserés alkatrész" megjelölésű pótalkatrészt vásárol, akkor a pótalkatrész árán felül letéti díjat is kell fizetnie. Az európai jogszabályok szerint a letéti díj az az összeg, amelyet a gyártó kaucióként kér, hogy garantálja a régi pótalkatrész újrafeldolgozásra történő visszaszállítását. A letéti díjat a régi pótalkatrész visszaküldésekor visszatérítik. A letéti díj csak az Európai Unióban gyártott termékekre vonatkozik. A letéti díj összegét a pótalkatrész beszállítója határozza meg. Ezért előfordulhat, hogy a különböző beszállítók által szállított ugyanazon alkatrészre eltérő összegű letéti díj vonatkozik, vagy egyáltalán nem vonatkozik letéti díj.

Beleértve a Csereáru 12312.97 HUF vállalást (27% ÁFÁ-val) A használt alkatrész visszaküldése során térítjük vissza

Egyszerű visszaküldési folyamat

AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Németország
8 hét

Hogyan működik?

  1. Ön kifizeti az új alkatrész árát és a letéti díj összegét.
  2. Megkapja az új alkatrészt.
  3. A használt alkatrészt előkészíti a visszaküldéshez. Ha van benne/rajta folyadék akkor azt el kell távolítani (ez a művelet akkumulátorokra nem vonatkozik).
  4. Be kell nyújtania a használt alkatrész visszaküldésére vonatkozó kérelmet az Autodoc.hu oldalon található személyes fiókján keresztül vagy az oldal alján található űrlap kitöltésével.
  5. A régi, használt alkatrészt az új alkatrész dobozába kell behelyeznie. A postázandó küldeményhez csatolja azt a számlát, amit korábban a rendelése leadásakor kapott. Ez jelentős mértékben felgyorsítja a kérelme feldolgozásának folyamatát.
  6. A használt alkatrészt megfelelő állapotban az alábbi címre kell elküldenie:
    AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
    Rhinstrasse 132
    12681 Berlin
    Németország
  7. A használt alkatrészt átvizsgálásra elküldjük a gyártónak.
  8. A megrendelés feldolgozása általában a küldött alkatrész raktárba érkezésétől számítva 6-8 hetet vesz igénybe. Értesítjük a vizsgálat eredményéről.

Mennyi időm van a használt alkatrész visszaküldésére?

A használt alkatrész visszaküldésére a cserealkatrész vásárlási időpontjától számítva egy éve van.

Mi a letét visszafizetésének folyamata, amennyiben a vizsgálat pozitív eredménnyel zárul?

A letétet ugyanazon a módon térítjük vissza, ahogyan Ön fizetett, vagy jóváírjuk Autodoc.hu ügyfél letéti számláján.

Mi történik, ha a vizsgálat eredménye negatív?

Tájékoztatjuk, hogy nem tudjuk visszafizetni Önnek a letétet. A használt alkatrészt 2 hónapig tároljuk raktárunkban. Amennyiben kéri, visszaküldjük Önnek az alkatrészt (a szállítás költségét az Autodoc.hu fizeti). 2 hónap tárolást követően az alkatrész megsemmisítésre kerül.

Mik a visszaküldési szabályok?

  • A használt alkatrész visszaküldésének költsége a vevőt terheli.
  • Még abban az esetben is a vevőt terheli a használt alkatrész visszaküldésének költsége, ha az adott rendelés a Safe Order - Biztonságos Rendelés - opciót is tartalmazza. Abban az esetben, ha a vevő nem küldi vissza a forgalmazónak/gyártónak a régi alkatrészt, akkor a pótdíj összege nem kerül visszatérítésre, és kompenzáció gyanánt a gyártót illeti.
  • Ha a használt alkatrész erősen megrongálódott, sérülések találhatók rajta, akkor a pótdíj nem kerül visszatérítésre.
  • Abban az esetben, ha vevő egy más típusú/kategóriájú alkatrészt küld vissza, a pótdíj nem kerül visszatérítésre. Például, ha a vevő egy generátort vásárolt, viszont helyette egy önindítót küldött vissza.
  • A pótdíj összegének visszatérítéséhez egy másik gyártótól vásárolt hasonló alkatrészt is visszaküldhet. Például egy BOSCH márkájú féknyereg korábbi megvásárlása esetében egy TRW márkájú féknyereg is visszaküldhető.
  • Ha az új pótalkatrész specifikációi (pl. teljesítmény) nem egyeznek meg a régi alkatrész specifikációival, akkor a gyártóval kell egyeztetnie, hogy lehetséges-e az ilyen alkatrész visszaküldése.

Mely termékkategóriák tartalmaznak cserés alkatrészeket?

Féknyereg
Generátor
Önindító
Hajtótengely
Klímakompresszor
Szervószivattyú
Kormánymű
Turbó
Porlasztócsúcs
Adagoló
Indító akkumulátor
Gyújtáselosztó
Kuplungtárcsa
Kuplungszerkezet
AGR-szelep
Fúvókatartó
Nagynyomású szivattyú
Kormányoszlop + elektromos szervokormány
Vezérlő, üzemanyag befecskendezés
Légmennyiség mérő
Adagoló-fúvóka egység (PDE)
Féltengelycsukló
Légrugó kompresszor
Kardántengely
Vezérlőegység, befecskendező rendszer
Mennyiségelosztó, befecskendező rendszer
Vezérlő, gyújtóberendezés
Melegítés szabályozó
Kipufogófedél, motorfék
Ellátó egység, karbamid befecskendezés
Munkahenger, szervokormány
Vezérlőegység, üresjárati szabályozás
Kormányzás készlet
Vezérlő, kopogásérzékelő

Használt alkatrészekre vonatkozó követelmények:

* Az utasítás csak tájékoztató jellegű. Minden eset egyedi elbírálás alá esik (a gyártó egyedi vizsgálatnak vett alá minden egyes alkatrészt).

Féknyereg

A féknyereg visszaküldésének feltételei:

  • A használt alkatrésznek a korábban megvásárolt alkatrésszel megegyezőnek kell lennie.
  • A használt alkatrésznek hiánytalannak kell lennie.
  • Minden féknyereg vezetőcsapnak, rögzítőnek, csatlakozó és légtelenítő csavarnak meg kell lennie.
  • A használt alkatrészen nem lehet jelentős korrózió.
  • A használt alkatrész nem lehet repedt vagy megmunkált.
  • Csak az felújításra megfelelő alkatrészek küldhetők vissza és írhatók jóvá.
  • A csomagoláson a címke nem lehet szennyezett, nem hiányozhat, és nem lehet rajta kiegészítő jelzés vagy írás.
  • * Az utasítás csak tájékoztató jellegű. Minden esetet egyedi elbírálás alá esik (a gyártó egyedi vizsgálatnak vett alá minden egyes alkatrészt).

Eredeti csomagolás

  • A Bosch, Elstock, GKN alkatrészeket az eredeti csomagoláskban kell visszaküldeni. Ha nem az eredeti csomagolásban érkezik, az alkatrész nem elfogadható. Ez a beszállító előírása.
Generátor

A generátor visszaküldésének feltételei:

  • Azonosíthatatlan generátorok nem elfogadhatók.
  • A gyártó OE-címkéje rajta van a terméken, vagy a vésett OE-szám a generátoron olvasható / felismerhető.

Korrózió

  • A generátor a leszerelést követően nem került hosszú ideig tárolásra, az ékszíjtárcsán nincsenek korrózió nyomai.
  • Erősen korrodált generátor.

A sérülés mértéke

  • Sérült műanyag burkolat.
  • Egy hiányzó borda az első részen és/vagy a hátsó szerelvényen.
  • A tömítés előtti csatlakozó hibás.
  • Két hiányzó borda az első részen és/vagy a hátsó szerelvényen.
  • A tömítés alatti csatlakozó hibás.

A generátor hiánytalansága:

  • A generátor hiánytalan és összeszerelt.
  • Szétszerelt vagy hiányos generátor.
  • A használt és az új generátor teljesítményének meg kell egyeznie. Ellenkező esetben a letét nem visszatéríthető.
Önindító

Az önindító visszaküldésének feltételei:

  • A termék elfogadásra került.
  • A termék visszautasításra került.

Azonosíthatóság

  • Azonosíthatatlan önindítók nem elfogadhatók.
  • A gyártó OE-címkéje rajta van a terméken, vagy a bevésett OE-szám az indítón olvasható / felismerhető.

Sérülés mértéke

  • A reléburkolat pereme nem sérült.
  • Az önindító relé műanyag része sérült.
  • Az önindító deformálódott / sérült, például a házat ért ütés hatására, törött ház vagy kopott fogaskerék.
  • A tengely túlterhelés hatására erősen elszíneződött (pl. kék színe van az elszíneződés miatt).

Korrózió:

  • Az önindító a leszerelést követően nem került hosszú ideig tárolásra, nincs rajta korróziós sérülés.
  • Erősen korrodált önindító.

Az önindító hiánytalansága

  • Az önindító hiánytalan és összeszerelt.
  • Szétszerelt vagy hiányos önindító.
  • A fogaskerék erős korróziója.
  • A hátsó lemez hiánya.
  • Sérült első burkolat.
  • * Az utasítás csak tájékoztató jellegű. Minden esetet egyedi elbírálás alá esik (a gyártó egyedi vizsgálatnak vett alá minden egyes alkatrészt).
Hajtótengely

A hajtótengely visszaküldésének feltételei:

  • A használt alkatrészek és a cserealkatrésznek ugyanolyan típusúnak kell lennie.
  • A hajtótengelynek hiánytalannak kell lennie - az összekötő tengely és mindkét csuklós kötés benne kell legyen.
  • Az összekötő tengely egyenes kell, hogy legyen. A meghajlott tengelyek nem felújíthatók.
  • Az összekötő tengely nem lehet rozsdás vagy törött.
  • A csuklók meneteinek teljesnek és szorosan záródónak kell lenniük.
Klímakompresszor

A klímakompresszor visszaküldésének feltételei:

  • Az egység visszautasításra kerül, amennyiben:
  • Súlyosan korrodált (a sérült terület >3 cm²).
  • Nem minden csőcsatlakozás szorosan van lezárva eredeti kupakokkal.
  • A tengelyt kézzel 360 °-al nem elforgatható.
  • A használt alkatrész nem azonosítható (az adattábla olvashatatlan vagy hiányzik).
Szervószivattyú

A szervoszivattyú visszaküldésének feltételei:

  • A használt alkatrész elfogadásra kerül, amennyiben:
  • 1. A szivattyú hiánytalan és a katalógusban található alkatrésznek megfelelő.
  • 2. Az alkatrészen nincs mechanikai sérülés.
  • 3. A menet jó állapotban van.
  • 4. A szivattyú nem küldhető vissza sérült tárcsával vagy tengellyel.
  • 5. A tárcsa, a tengely vagy az adapter nem sérült.
  • 6. A sapka nem hiányzik vagy nem sérült.
Kormánymű

A használt alkatrész elfogadásra kerül, amennyiben:

  • 1. A kormánymű hiánytalan, azaz tartalmazza a következőket:
  • - porvédők
  • - nyomótömlők
  • - kormányösszekötő rudak (amennyiben az új alkatrészhez tartoznak)
  • 2. A kormánymű nem erősen korrodált.
  • 3. Nincs mechanikai sérülés, az alkatrész nem hajlott meg, a fogasléc működése nem károsodott, a rögzítők nem sérültek.
  • 4. A kormányösszekötő rúd(ak) menete nem sérült, a rúd(ak) nincsenek görbültek el és nem töröttek.
  • 5. A kormányösszekötő rúd(ak) menete nem sérült, a rúd(ak) nincsenek görbültek el és nem töröttek.
  • 6. A tengely és a hornyok nem sérültek.
  • 7. A visszaküldött kormánymű megegyezik az újjal.
Turbó

A turbófelöltő visszaküldésének feltételei:

  • A használt alkatrészt hiánytalanul és összeszerelve kell visszaküldeni.
  • Nem lehet leszerelt, kicserélt vagy eltávolított része.
  • A használt és a megvásárolt alkatrésznek megegyezőnek kell lennie.
Porlasztócsúcs

Az injektor visszaküldésének feltételei

  • Szétszerelt alkatrész -> nem elfogadható
  • Hiányzó fúvóka -> nem elfogadható
  • Az injektor visszaküldésének feltételei
  • Sérült csatlakozó -> nem elfogadható
  • Törött csatlakozó -> nem elfogadható
  • Megolvadt csatlakozó -> nem elfogadható
  • Sérült bemeneti csatlakozó -> nem elfogadható
  • Sérült injektor törzs, mely a nem megfelelő bánásmód következménye (pl. kalapács) -> nem elfogadható
  • Sérült tömítés fészek -> nem elfogadható
Adagoló

A használt alkatrész elfogadásra kerül, amennyiben:

  • A visszaküldött használt alkatrész és az új alkatrész ugyanolyan típusú.
  • Az injektor pumpa hiánytalan.
  • Nincs sérülés.
  • A vezérlőszelep nem sérült

A következő hibákkal rendelkező használt alkatrész nem visszaküldhető:

  • Szétszerelt
  • Hiányzó részek
  • Erős korrózió
Indító akkumulátor

A használt akkumulátorokra vonatkozó előírások:

  • A gyártókneak nincsenek különleges követelményeket a használt gépkocsi akkumulátorokkal kapcsolatban. Ugyanakkor javasoljuk, hogy ne nyissa ki a használt akkumulátort, és ne ürítse ki belőle a folyadékot (elektrolitokat), mivel ez veszélyes.

A használt gépkocsi akkumulátorok visszaküldése

  • 1. Hozza a használt akkumulátort raktárunkba, a következő címre : AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132 12681 Berlin.
Gyújtáselosztó

A gyújtáselosztó visszaküldésének feltételei:

  • Az egységen nem lehetnek súlyos korrózió jelei.
  • A gyújtáselosztó fedél nem hiányozhat.
  • A csatlakozó nem hiányozhat.
  • Az egységnek hiánytalannak kell lennie.
  • Azonosíthatatlan gyújtáselosztók nem elfogadhatók.

Cserés alkatrész visszaküldési űrlap:

Mielőtt elküldené az alkatrészt, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, hogy az ügyfélszolgálatunk munkatársai felvehessék önnel a kapcsolatot. Kérjük, adja meg a cserealkatrészre vonatkozó rendelése számát.