• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 Ft
Az Ön kosara üres

A VW Passat problémái

Tartalomjegyzék

  1. VW Passat tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Volkswagen Passat: DSG sebességváltó problémái
  3. VW Passat: A TSI-motorok turbófeltöltőivel kapcsolatos problémák
  4. Volkswagen Passat: TSI-motorok vezérműláncával kapcsolatos problémák
  5. VW Passat: A központi zárrendszerrel kapcsolatos problémák
  6. Volkswagen Passat: A légkondicionáló rendszer problémái
  7. VW Passat: Elektronikus rendszerek problémái
  8. További gyakori Volkswagen Passat hibák
  9. VW Passat problémák: gyenge pontok és erősségek
    1. VW PASSAT B6 Kabinszűrő csere
    2. VW PASSAT B6 csomagtértető gázrugó csere

VW Passat tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • DSG sebességváltó problémák: A DSG sebességváltó gyakran mutat gyenge pontokat a különböző motorváltozatokban, mint például az 1.4 TSI 122 LE és a 2.0 TDI 150 LE. Tipikus tünetek a rángatózó váltások és a váltó sérülése 80.000-120.000 km futásteljesítménytől.
  • Turbófeltöltő hibák a TSI motorokban: Különösen az 1.5 TSI és az 1.8 TSI 160 LE motorok szenvednek a turbófeltöltő idő előtti elhasználódásától. Ezek a meghibásodások általában 100.000-150.000 km között jelentkeznek, és teljesítménycsökkenésben és kékes füstben nyilvánulnak meg.
  • A vezérműlánc problémái: Az 1.8 TSI vezérműlánc 60 000 km-nél kezdi el mutatni a kopás jeleit. Különösen kritikussá válik 120.000-180.000 km-nél, amikor a vezérműlánc már nem ugrik megfelelően, és motorhiba fenyeget.
  • A központi zárrendszer nem nyílik: A központi zárrendszer elektronikus hibái gyakran előfordulnak az 5-8 éves vagy annál idősebb járműveknél. A vészkulcs nem mindig működik megbízhatóan, ami jelentős panaszokat eredményez az autósok részéről.

-59%
A 863 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 863 Ablaktörlő lapát 650, 450 mm, Keret nélküli
Vélemények - 50
Termékinformáció
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Hossz [mm]: 650, 450
  • Törlőlapát-kivitel: Keret nélküli
  • Termékcsoport: Aerotwin
  • Bal- / jobbkormányos: balkormányoshoz
  • BOSCH: Ablaktörlő lapát
  • Cikkszám: 3 397 007 863
  • A mi árunk: 9623,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Ablaktörlő lapát 650, 450 mm, Keret nélküli
Cikkszám: 3 397 007 863
Az RRP-hez képest. RRP 23750,53 Ft

9623,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Porlasztócsúcs Common Rail (CR), tömítőgyűrűvel
Vélemények - 29
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • cserealkatrész
  • Keverékképzés: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Porlasztócsúcs
  • Cikkszám: 0 986 435 360
  • Állapot: Újrafeldolgozott
Részletek
BOSCH Porlasztócsúcs Common Rail (CR), tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 0 986 435 360
73286,00 Ft
293144,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
GTA1749MV GARRETT 724930-9010S Turbó Kipufogógáz turbó, Változó turbinageometriájú turbófeltöltő, nyomás--/vákuumvezérelt toló légterelő szelep, Dízel, Euro 4, tömítéskészlettel
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: tömítéskészlettel
  • Gyártási dátumtól: 2003
  • Emissziós norma: Euro 4
  • Feltöltés módja: Kipufogógáz turbó, Változó turbinageometriájú turbófeltöltő, nyomás-- / vákuumvezérelt toló légterelő szelep
  • Üzemanyagfajta: Dízel
  • Tömeg [kg]: 8,78
  • a méret [mm]: 435
  • b méret [mm]: 232
  • c méret [mm]: 320
  • Teljesítmény [LE]: 140
  • Térfogat [L]: 2,00
  • Hengerek száma: 4
  • GARRETT: Turbó
  • Cikkszám: 724930-9010S
  • A mi árunk: 253771,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
GARRETT Turbó Kipufogógáz turbó, Változó turbinageometriájú turbófeltöltő, nyomás--/vákuumvezérelt toló légterelő szelep, Dízel, Euro 4, tömítéskészlettel
Cikkszám: 724930-9010S
253771,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
DENCKERMANN B120087 Fék készlet, dobfék hátsótengely
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely
  • Fékrendszer: VAG
  • Átmérő [mm]: 180
  • Szélesség [mm]: 31
  • DENCKERMANN: Fék készlet, dobfék
  • Cikkszám: B120087
  • A mi árunk: 8657,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
DENCKERMANN Fék készlet, dobfék hátsótengely
Cikkszám: B120087
8657,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
THERMOTEC KTT160035 Kinyomású cső, klímaberendezés
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • THERMOTEC: Kinyomású cső, klímaberendezés
  • Cikkszám: KTT160035
  • A mi árunk: 8417,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
THERMOTEC Kinyomású cső, klímaberendezés
Cikkszám: KTT160035
8417,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Volkswagen Passat: DSG sebességváltó problémái

Volkswagen Passat: DSG sebességváltó problémái

A VW Passat DSG sebességváltója jelentős gyengeségeket mutat a különböző motorváltozatokban, mint például az 1.4 TSI 150 LE, a 2.0 TDI 190 LE és az 1.5 TSI DSG. Ezek az automata sebességváltó problémák rángatózó váltásokban, késleltetett váltásokban és teljes váltóhibákban nyilvánulnak meg. A 80 000 km vagy annál nagyobb futásteljesítményű járművek különösen érintettek, a problémák második hulláma pedig 150 000-200 000 km között jelentkezik. A tünetek az induláskor jelentkező enyhe rángástól a teljes sebességváltó károsodásáig terjednek, amely a járművet vezethetetlenné teszi.

A sebességváltó hosszú élettartamához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az érzékeny VW Passat DSG vezérlőegységek speciális DSG olajjal történő olajcserét és rendszeres szoftverfrissítést igényelnek 40 000 km-enként. A VAG-COM-mal végzett szakszerű diagnosztikával a problémák korai stádiumban felismerhetők, mielőtt költséges javítás válik szükségessé. Az olyan megelőző intézkedések, mint a kíméletes indítás és a stop-and-go forgalom elkerülése jelentősen meghosszabbíthatja az élettartamot.

VW Passat: A TSI-motorok turbófeltöltőivel kapcsolatos problémák

A VW Passat TSI-motorjai, különösen az 1.8 TSI 179 LE, a 2.0 TSI 190 LE és a 2.0 TSI 220 LE motorok a turbófeltöltők idő előtti elhasználódásától szenvednek. Ezek a gyenge pontok teljesítménycsökkenésben, megnövekedett olajfogyasztásban és a kipufogógáz jellegzetes kékes füstjében nyilvánulnak meg. Az első jelek gyakran 80.000-120.000 km között jelentkeznek, míg a súlyos hibák általában 130.000-180.000 km között jelentkeznek. Különösen a 2.0 TSI 280 PS-es motoron jelentkeznek korábban a kopás jelei a nagy teljesítmény miatt. A turbófeltöltők megbízhatóságát tovább rontja az agresszív vezetés és a rendszertelen karbantartás.

A turbófeltöltő problémáinak korai felismeréséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. A precíz VW Passat turbófeltöltő rendszerek jó minőségű, megfelelő viszkozitási értékekkel rendelkező motorolajat igényelnek, amelynek csereintervalluma legfeljebb 15 000 km lehet. A szakszerű átvizsgálás során rendszeresen ellenőrizni kell az intercoolert, a szívóvezetékeket és az olajellátást. Az olyan megelőző intézkedések, mint a motor hosszú utak utáni járatása, jelentősen meghosszabbíthatják a turbófeltöltő élettartamát.

Volkswagen Passat: TSI-motorok vezérműláncával kapcsolatos problémák

A VW Passat 1.8 TSI vezérműlánca 60 000 km után mutatja az első kopási jeleket, amelyek hidegindításkor zörgés formájában észlelhetők. Ezek a gyakori hibák különösen a 2007 és 2015 között gyártott járműveket érintik, és súlyos motorkárosodáshoz vezethetnek. A kritikus fázis 120 000-180 000 km között következik be, amikor a vezérműlánc megugrik vagy elszakad. A tünetek közé tartoznak a motortérből érkező fémes zajok, a bizonytalan üresjárat és legrosszabb esetben a dugattyú/szelep ütközés miatti teljes motorkárosodás. A vezérműlánc élettartamát negatívan befolyásolják a rövid utazások és a gyakori hidegindítások.

A vezérműláncproblémák korai felismeréséhez szakszerű ellenőrzésre van szükség. A VW Passat vezérműlánc-rendszereknél 30 000 km-enként rendszeresen ellenőrizni kell a láncfeszességet és az olajnyomást. A kiváló minőségű 5W-30-as motorolajjal végzett szakszerű karbantartás és a megfelelő csereintervallumok jelentősen meghosszabbíthatják az élettartamot. A lánczörgés első jelére azonnal fel kell keresni egy műhelyt, mivel a teljes vezérműláncot, beleértve a feszítőket és a vezetősíneket is, ki kell cserélni.

VW Passat: A központi zárrendszerrel kapcsolatos problémák

VW Passat: A központi zárrendszerrel kapcsolatos problémák

A központi zárrendszer számos VW Passat modellnél nem nyílik, különösen a legalább 5-8 éves élettartamú járműveknél. Ezek az elektronikai hibák mind a régebbi, 2.0 TDI 140 LE teljesítményű modelleket, mind a 4Motion hajtással ellátott újabb változatokat érintik. Jellemző tünetek a távirányító teljes meghibásodása, egyes ajtók nem kapcsolnak, és az, hogy a vészkulcs nem működik megbízhatóan. A problémák általában szakaszosan jelentkeznek - az első hibák 3-5 év után jelentkeznek, a második hullám a jármű 8-12 éves kora között. Különösen az ajtózár működtetők és a komfortvezérlő rendszer központi vezérlőegysége érintett.

A szakszerű karbantartás elengedhetetlen a központi zárrendszer működőképessége szempontjából. A VW Passat összetett központi zárrendszerei rendszeres diagnosztikát igényelnek a hibamemória kiolvasásával és az összes működtetőszerkezet működési tesztelésével. Az ajtóérintkezők, mikrokapcsolók és kábelcsatlakozások 2-3 évente történő rendszeres ellenőrzése megelőzheti a költséges meghibásodásokat. A meghibásodás első jelére az ajtózárakat meg kell tisztítani és meg kell kenni, mielőtt a szervomotorok teljes cseréje szükségessé válik.

Volkswagen Passat: A légkondicionáló rendszer problémái

A légkondicionáló rendszer nem hűti a VW Passat számos különböző motorral szerelt modelljét, mint például az 1.6 TDI 120 LE, a 2.0 TDI 170 LE és a 2.5 TDI V6. Ezek a gyenge pontok csökkenő hűtési teljesítményben, a bekapcsolt klímaberendezés ellenére meleg levegőben és megnövekedett működési zajban nyilvánulnak meg. Az első problémák gyakran 4-6 év után jelentkeznek, a problémák második hulláma pedig 8-12 éves kor között jelentkezik. Különösen gyakoriak a légkondicionáló kompresszorok meghibásodása, a szivárgó kondenzátorok és az eltömődött utastéri szűrők. A légkondicionáló rendszer megbízhatóságát tovább rontja a ritka használat és a karbantartás hiánya. A panorámatetővel rendelkező járműveknél a nagyobb hőterhelés miatt hamarabb jelentkeznek a légkondicionálóval kapcsolatos problémák.

A klímaberendezés optimális működéséhez elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. A VW Passat klímaberendezéseknél 2-3 évente szakszerű átvizsgálás szükséges a hűtőközeg ellenőrzésével és a párologtató fertőtlenítésével. A rendszeres ellenőrzés során ellenőrizni kell a kompresszort, a kondenzátort és az összes vezetéket szivárgás szempontjából. Az olyan megelőző intézkedések, mint a szűrő rendszeres, 15 000 km-enként történő cseréje és a légkondicionáló rendszer egész éves használata jelentősen meghosszabbíthatja annak élettartamát, és elkerülheti a költséges javításokat.

VW Passat: Elektronikus rendszerek problémái

A VW Passat elektronikus rendszerei különböző hibákat mutatnak, amelyek különösen a modern felszereltségi változatokban fordulnak elő. A rádió nem kapcsol be, a Bluetooth nem csatlakozik és a sávtartó asszisztens nem áll rendelkezésre - ezek gyakori panaszok az autósok részéről. Ezek a hibák egyaránt érintik a dízel változatokat, mint például a 2.0 TDI Biturbo és a 239 LE-s dízel, valamint a benzines modelleket, mint például a 2.0 FSI 150 LE. Az elektronikai problémák gyakran hullámokban jelentkeznek - az első hibák 2-4 év után, a súlyosabb problémák a jármű 6-10 éves kora között jelentkeznek. Különösen az elektromos pótkocsikapcsoló nem működik megbízhatóan, és az elektromos hátsó ajtó sok járműnél nem nyílik. A fő felhasználói funkció is gyakori meghibásodást mutat, és a Bluetooth sem kapcsolható be a különböző infotainment rendszerekkel.

Az elektronikai problémák diagnosztizálásához szisztematikus ellenőrzésre van szükség. A VW Passat összetett elektronikus rendszerei rendszeres szoftverfrissítést és hibakódok kiolvasását igénylik professzionális diagnosztikai berendezéssel. A szakszerű ellenőrzés során ellenőrizni kell az összes vezérlőegységet, kábelcsatlakozást és biztosítékot. Az olyan megelőző intézkedések, mint a nedvesség elleni védelem, az akkumulátor rendszeres ellenőrzése és az elektronikus alkatrészek gondos kezelése jelentősen javíthatja a rendszerek megbízhatóságát.

További gyakori Volkswagen Passat hibák

A VW Passat vezetőinek tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • A csomagtartó nem nyílik: gyakran 80.000-120.000 km között fordul elő, gyakran a zárhengerek vagy a működtetőszerkezetek hibája okozza.
  • A kuplungpedál nem jön vissza: főként a kézi sebességváltós változatokat érinti 100.000-150.000 km-től, általában a kuplung főtengely elhasználódása miatt.
  • A fűtés nem melegszik: Különösen a régebbi TDI motoroknál fordul elő 120 000 km-től, gyakran a termosztát vagy a fűtőtest hőcserélőjének hibája miatt.
  • Nem indul el az indításgátló: Elektronikai probléma az 5-8 éves járműveknél, gyakran a távirányító kulcsok vagy a vezérlőegységek hibája miatt.
  • Biturbó dízel problémák: A 2.0 TDI Biturbo sajátos gyenge pontjai 80 000 km-től a turbófeltöltő kopása és az EGR-szelepek elkokszosodása miatt.
  • 3.6 V6 V6 vezérműlánc-problémák: A 3.6 V6-os motort 150.000 km-től érinti, jellegzetes csörgő hangokkal.
  • 1.4 TSI Ecofuel gázvezeték szivárgás: A földgázüzemű változat speciális problémái 60 000 km-től a gázvezetékek elöregedése miatt.
  • 2.8 V6 4Motion összkerékhajtási problémák: A Haldex-kuplung 120 000 km-től kopást mutat, az összkerékhajtás meghibásodása miatt

-58%
525158 ATE PowerDisc 24.0325-0158.1 Féktárcsa 312,0x25,0mm, 5x112,0, Szellőztetett
Vélemények - 44
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 312,0
  • Féktárcsa fajta: Szellőztetett
  • Fúrt: nem
  • Felület: bevonatolt
  • Feldolgozás: magas széntartalmú
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: csavarokkal
  • Termékcsoport: PowerDisc
  • Féktárcsavastagság [mm]: 25,0
  • Magasság [mm]: 49,9
  • Centrírozási átmérő [mm]: 65,0
  • Lyukszám: 5
  • lyukkör Ø [mm]: 112,0
  • Minimális vastagság [mm]: 22,0
  • Belső átmérő [mm]: 146,0
  • MAPP kód elérhető
  • Lyukszám 2: 9
  • Vizsgálat jelzés: E1 90R-02C0858 / 1214
  • Furatátmérő [mm]: 15,3
  • ATE: Féktárcsa
  • Cikkszám: 24.0325-0158.1
  • Állapot: új
Részletek
ATE Féktárcsa 312,0x25,0mm, 5x112,0, Szellőztetett
Cikkszám: 24.0325-0158.1
Az RRP-hez képest. RRP 84996,83 Ft

35058,00 Ft
Darabár
70116,00 Ft/ 2 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
LuK RepSet DMF 600 0016 00 Kuplung, szett vezetőcsapágy nélkül, kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Vélemények - 58
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: vezetőcsapágy nélkül
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával
  • Termékcsoport: RepSet DMF
  • Utánállítás: automatikus utánállítással
  • Fogak száma (a max. hátszög meghatározásához): 7
  • max. billegési játék [mm]: 2,9
  • max. hátszög [fok]: 18
  • rögzítő furatok száma: 6
  • LuK: Kuplung, szett
  • Cikkszám: 600 0016 00
  • A mi árunk: 131545,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
LuK Kuplung, szett vezetőcsapágy nélkül, kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Cikkszám: 600 0016 00
131545,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
AUTOMEGA 140000710 Állító, fojtószelep
Termékinformáció
  • A dugós csatlakozások száma: 4
  • AUTOMEGA: Állító, fojtószelep
  • Cikkszám: 140000710
  • A mi árunk: 16100,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
AUTOMEGA Állító, fojtószelep
Cikkszám: 140000710
16100,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
00112 BOSCH F 000 ZS0 210 Gyújtótekercs 14V
Vélemények - 54
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 14
  • BOSCH: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: F 000 ZS0 210
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtótekercs 14V
Cikkszám: F 000 ZS0 210
19890,00 Ft
79560,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-27%
376702464 MAHLE CRT 21 000S Kiegyenlítőtartály, hűtőfolyadék hűtőfolyadékszint-érzékelő nélkül, fedél nélkül
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: hűtőfolyadékszint-érzékelő nélkül
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: fedél nélkül
  • Hossz [mm]: 188,0
  • Szélesség [mm]: 172
  • Magasság [mm]: 167,0
  • Anyag: Műanyag
  • Szín: fehér
  • további szükséges cikkek (cikkszám): CRB 96 000S
  • Csomagolási magasság [cm]: 16,00
  • Csomagolási hossz [mm]: 18,0
  • Csomagolási szélesség [cm]: 18,00
  • Nettó tömeg [g]: 424
  • MAHLE: Kiegyenlítőtartály, hűtőfolyadék
  • Cikkszám: CRT 21 000S
  • A mi árunk: 9154,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
MAHLE Kiegyenlítőtartály, hűtőfolyadék hűtőfolyadékszint-érzékelő nélkül, fedél nélkül
Cikkszám: CRT 21 000S
Az RRP-hez képest. RRP 12693,80 Ft

9154,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

A tulajdonosok visszajelzései alapján ezek a további műszaki problémák rendszeresen előfordulnak, és szakértői figyelmet igényelnek.

VW Passat problémák: gyenge pontok és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Nagy csomagtartó és belső tér DSG sebességváltó problémák
Jó úttartás és menetkomfort A turbófeltöltő kopása a TSI esetében
Modern biztonsági berendezések Vezérműlánc-problémák
Széles motorkínálat Elektronikai hibák
Szilárd kivitelezés Klímaberendezés hibái
Alacsony karbantartási költségek TDI-vel Központi zár meghibásodása
Jó ár-teljesítmény arány Magas javítási költségek

A VW Passat alapvetően szilárd járműnek bizonyul, jó vezetési tulajdonságokkal és praktikus tulajdonságokkal. A leggyakoribb problémák a DSG sebességváltót, a TSI motorok turbófeltöltőit és az elektronikus rendszereket érintik. A rendszeres karbantartás és az első tüneteknél történő időben történő beavatkozás sikeresen orvosolja a legtöbb gyenge pontot. Különösen fontos a karbantartási időközök betartása és a javításokhoz eredeti alkatrészek használata a jármű hosszú élettartamának biztosítása érdekében.

Hasznos videók ebben a témában:

VW PASSAT B6 Kabinszűrő csere

VW PASSAT B6 csomagtértető gázrugó csere

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-13%
VEGAZ UR-082 Adapter, lambda szonda
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Hossz [mm]: 145
  • Átmérő [mm]: 50
  • Csőkapcsoló: kettős bilincs
  • Anyag: Fém
  • VEGAZ: Adapter, lambda szonda
  • Cikkszám: UR-082
  • A mi árunk: 2894,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
VEGAZ Adapter, lambda szonda
Cikkszám: UR-082
Az RRP-hez képest. RRP 3327,45 Ft

2894,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-44%
FEBI BILSTEIN 48810 Csavar, féknyereg elsőtengely
Vélemények - 21
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Minőség / osztály: 10.9
  • Kulcsnyílás: 21
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 35
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Csavar, féknyereg
  • Cikkszám: 48810
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavar, féknyereg elsőtengely
Cikkszám: 48810
Az RRP-hez képest. RRP 2220,17 Ft

1241,00 Ft
Darabár
4964,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
WASSERPUMPEN-SET BOSCH 1 987 946 476 Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 141 L: 1343 mm, Szélesség: 30 mm
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • Fogszám: 141
  • Szélesség [mm]: 30
  • Hossz [mm]: 1343
  • befoglalt görgők: 3
  • Fogosztás [mm]: 9,525
  • BOSCH: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: 1 987 946 476
  • A mi árunk: 55370,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 141 L: 1343 mm, Szélesség: 30 mm
Cikkszám: 1 987 946 476
55370,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
BLIC 6205-21-027823P Javítókészlet, ablakemelő bal hátsó
Vélemények - 8
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: bal hátsó
  • Gyártó korlátozás: slizg
  • Ajtók száma: 5
  • Gyártási dátumtól: 09.1997
  • Ajtók száma: 5
  • BLIC: Javítókészlet, ablakemelő
  • Cikkszám: 6205-21-027823P
  • A mi árunk: 6189,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
BLIC Javítókészlet, ablakemelő bal hátsó
Cikkszám: 6205-21-027823P
6189,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-22%
MWI0006 MEYLE 100 955 0006 Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Vélemények - 63
Termékinformáció
  • kiegészítő info: ORIGINAL Quality
  • Feszültség [V]: 12
  • Szivattyú fajta: egyszeres szivattyú
  • Működési mód: elektromos
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • Kipufogóátmérő [mm]: 3,4
  • MEYLE: Ablakmosó szivattyú
  • Cikkszám: 100 955 0006
  • A mi árunk: 3754,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Cikkszám: 100 955 0006
Az RRP-hez képest. RRP 4834,14 Ft

3754,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 27288 Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Vélemények - 59
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tartószalaggal
  • Lezárható: nem lezárható
  • Anyag: Műanyag
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • új kivitel
  • FEBI BILSTEIN: Záró, üzemanyag tartály
  • Cikkszám: 27288
  • A mi árunk: 2962,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Cikkszám: 27288
2962,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
AIC 58062 Kartámasz modellspecifikus, belső tér, középső
Vélemények - 5
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: belső tér, középső
  • Járműtípus: modellspecifikus
  • AIC: Kartámasz
  • Cikkszám: 58062
  • A mi árunk: 2278,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
AIC Kartámasz modellspecifikus, belső tér, középső
Cikkszám: 58062
2278,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
GT-BERGMANN GT21-006 Javítókészlet, keresztlengőkar Első tengely kétoldali, rászerelő/rögzítő anyaggal, kapcsoló rúddal
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Első tengely kétoldali
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: kapcsoló rúddal
  • Kormányzás: Összekötő gömbfejekkel
  • Tömeg [kg]: 11
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: rászerelő / rögzítő anyaggal
  • GT-BERGMANN: Javítókészlet, keresztlengőkar
  • Cikkszám: GT21-006
  • Állapot: új
Részletek
GT-BERGMANN Javítókészlet, keresztlengőkar Első tengely kétoldali, rászerelő/rögzítő anyaggal, kapcsoló rúddal
Cikkszám: GT21-006
111726,00 Ft
223452,00 Ft/ 2 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
GT-BERGMANN GT21-010 Lengőkar szett Első tengely bal, fenn, alul, Első tengely jobb, rászerelő/rögzítő anyaggal
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Első tengely bal, fenn, alul, Első tengely jobb
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: rászerelő / rögzítő anyaggal
  • GT-BERGMANN: Lengőkar szett
  • Cikkszám: GT21-010
  • A mi árunk: 95473,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
GT-BERGMANN Lengőkar szett Első tengely bal, fenn, alul, Első tengely jobb, rászerelő/rögzítő anyaggal
Cikkszám: GT21-010
95473,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
FR 7 DC+ BOSCH 0 242 235 666 Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 55
Termékinformáció
  • Elektródatávolság [mm]: 0,9
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Szikrafekvés [mm]: 3
  • Menetméret: M 14 x 1,25
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 28
  • A dugós csatlakozások száma: 1
  • BOSCH: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: 0 242 235 666
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: 0 242 235 666
1074,00 Ft
Darabár
4296,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: