• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

Problémák a VW Caddy-vel

Tartalomjegyzék

  1. VW Caddy tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. VW Caddy: A vezérműlánc problémái
  3. VW Caddy: DSG sebességváltó (DQ200) hibái
  4. VW Caddy: Injektorhibák a dízel változatokban
  5. VW Caddy: Termosztáthibák és hűtési problémák
  6. VW Caddy: Kuplungproblémák elsőkerék-meghajtású járműveknél
  7. VW Caddy: Kuplungproblémák
  8. VW Caddy: problémák a kormányzással
  9. VW Caddy: ESP-rendszerrel kapcsolatos problémák
  10. További gyakori VW Caddy meghibásodások
  11. VW Caddy: gyenge pontok és erősségek

VW Caddy tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

  • A vezérműlánc problémái az 1,5 TSI és a dízelmotoroknál: A vezérműlánc hajlamos megnyúlni vagy elszakadni, különösen az 1.5 TSI és az 1.6/2.0 TDI motorokban 120.000-150.000 km-től.
  • DSG sebességváltó problémák (DQ200): A 7 sebességes DSG (automata sebességváltó) 80 000-100 000 km-től gyakran váltóhibát és késleltetett sebességváltást mutat.
  • Injektorhibák a 2.0 TDI motorokban: A hibás VW Caddy injektorok indítási nehézségekhez és hengerhibákhoz vezetnek, különösen a 110-150 lóerős változatokban 90 000 km-től.
  • Termosztáthibák a benzines és CNG modellekben: A termosztát meghibásodása túlmelegedést vagy túl alacsony üzemi hőmérsékletet okoz, különösen a földgáz (EcoFuel) és az 1.4 TSI motorokban 60.000 km-től.

VW Caddy: A vezérműlánc problémái

A vezérműlánc probléma különösen az 1.5 TSI motorokat (131 LE) és az 1.6/2.0 TDI (75-150 LE) dízel változatokban jelentkezik. Tipikus tünetek: fémes csörgés hidegindításkor, szabálytalan üresjárat vagy a motorvezérlő lámpa olyan hibakódokkal, mint a P0008/P0016. Körülbelül 120 000 km-től jelentősen megnő a láncnyúlás kockázata - ha elhanyagolják, fennáll a szelepek ütközéséből eredő motorkárosodás veszélye.

A szisztematikus ellenőrzés elengedhetetlen a kopás jeleinek korai felismeréséhez. Az összetett VW Caddy vezérműláncoknál 60-80 ezer km-enként szükséges a feszesség ellenőrzése diagnosztikai eszközzel és a vezetősíneken lévő karcolások szemrevételezésével. Ha a nyúlás meghaladja a 3 mm-t (a feszítőnél mérve), a csere feltétlenül szükséges - az Iwis vagy a Continental eredeti alkatrészei akár 200 ezer km-re növelik az élettartamot.

VW Caddy vezérműlánc

VW Caddy: DSG sebességváltó (DQ200) hibái

Az 1.4 TSI (131 LE) és 2.0 TDI (110-150 LE) modellekben a szárazon futó 7 fokozatú DSG sebességváltó 80 ezer km körüli kilométertől kezdve jellegzetes problémákat mutat: rángatás az 1-3. fokozat váltásakor, elhúzódó sebességváltások vagy teljes meghibásodás "06177" hibakóddal. Ezt gyakran kopott kuplungcsomagok vagy hibás mechatronikai egységek okozzák.

A drága következményes károk elkerülése érdekében elengedhetetlen a szakszerű ellenőrzés. Az érzékeny VW Caddy DSG vezérlőegységek 60 000 km-enként szoftverfrissítést és olajcserét igényelnek (bár "karbantartásmentesnek" vannak deklarálva). Váltóhibák esetén célszerű megmérni a tengelykapcsoló működtetőinek nyomását - a 28 bar alatti értékek kopásra utalnak. Megelőző intézkedésként a diagnosztikai eszközzel évente elvégzett sebességváltó-újraindítás akár 40%-kal meghosszabbítja a mechatronika élettartamát.

VW Caddy: Injektorhibák a dízel változatokban

A 2.0 TDI motorok (110-150 LE) nagynyomású befecskendező rendszerei kb. 90 ezer km-től különösen hajlamosak a kokszosodásra és a tömítések meghibásodására - felismerhető a P0200-P0204 hibakódokról és gyorsításkor jelentkező fekete füstről. A CNG modelleknél (EcoFuel) már 50 000 km után hasonló problémák jelentkeznek a gázinjektorokkal.

A befecskendező rendszer karbantartásához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. A precíz VW Caddy piezo injektorok 30.000 km-enként speciális üzemanyag-adalékanyagokkal, például Liqui Moly Diesel Spülunggal történő tisztítást igényelnek - ez akár 70%-kal csökkenti a lerakódásokat. Meghibásodás esetén tömítőerő-mérést kell végezni: A 180 bar alatti értékek esetén az egyes injektorokat ki kell cserélni (a Bosch új termékei 150 ezer km fölé növelik a megbízhatóságot).

-68%
CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 120, Szélesség: 30 mm
Vélemények - 52
Termékinformáció
  • Fogszám: 120
  • Szélesség [mm]: 30
  • Csomagolási magasság [cm]: 18,7
  • Csomagolási hossz [mm]: 19,5
  • Csomagolási szélesség [cm]: 18,2
  • Tömeg [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: CT1028WP4
  • A mi árunk: 46729,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CONTITECH Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 120, Szélesség: 30 mm
Cikkszám: CT1028WP4
Az RRP-hez képest. RRP 147066,16 HUF

46729,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-56%
525158 ATE PowerDisc 24.0325-0158.1 Féktárcsa 312,0x25,0mm, 5x112,0, Szellőztetett
Vélemények - 41
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 312,0
  • Féktárcsa fajta: Szellőztetett
  • Termékcsoport: PowerDisc
  • Féktárcsavastagság [mm]: 25,0
  • Magasság [mm]: 49,9
  • Felület: bevonatolt
  • Centrírozási átmérő [mm]: 65,0
  • Lyukszám: 5
  • lyukkör Ø [mm]: 112,0
  • Minimális vastagság [mm]: 22,0
  • Belső átmérő [mm]: 146,0
  • Feldolgozás: magas széntartalmú
  • MAPP kód elérhető
  • Lyukszám 2: 9
  • Vizsgálat jelzés: E1 90R-02C0858 / 1214
  • Furatátmérő [mm]: 15,3
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: csavarokkal
  • Fúrt: nem
  • ATE: Féktárcsa
  • Cikkszám: 24.0325-0158.1
  • Állapot: új
Részletek
ATE Féktárcsa 312,0x25,0mm, 5x112,0, Szellőztetett
Cikkszám: 24.0325-0158.1
Az RRP-hez képest. RRP 84996,83 HUF

36903,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
LuK RepSet DMF 600 0016 00 Kuplung, szett vezetőcsapágy nélkül, kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Vélemények - 52
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: vezetőcsapágy nélkül
  • Termékcsoport: RepSet DMF
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával
  • Utánállítás: automatikus utánállítással
  • Fogak száma (a max. hátszög meghatározásához): 7
  • max. billegési játék [mm]: 2,9
  • max. hátszög [fok]: 18
  • rögzítő furatok száma: 6
  • LuK: Kuplung, szett
  • Cikkszám: 600 0016 00
  • A mi árunk: 129480,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
LuK Kuplung, szett vezetőcsapágy nélkül, kinyomó csapággyal, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Cikkszám: 600 0016 00
129480,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-53%
FEBI BILSTEIN 01801 Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház elsőtengely
Vélemények - 13
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Tömeg [kg]: 0,095
  • Külső menet mérete: M12 x 1,5
  • Kulcsnyílás: 18
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • FEBI BILSTEIN: Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház
  • Cikkszám: 01801
  • A mi árunk: 2955,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavarkészlet, gólyaláb-kerékcsapágyház elsőtengely
Cikkszám: 01801
Az RRP-hez képest. RRP 6404,48 HUF

2955,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
00112 BOSCH F 000 ZS0 210 Gyújtótekercs 14V
Vélemények - 67
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 14
  • BOSCH: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: F 000 ZS0 210
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtótekercs 14V
Cikkszám: F 000 ZS0 210
18455,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

VW Caddy: Termosztáthibák és hűtési problémák

A hibás termosztátok állandóan járó ventilátorokkal vagy túl alacsony (<85°C) hűtőfolyadék-hőmérséklettel jelentkeznek. Elsősorban a benzinmotorok (1.4 TSI/131 LE) és a földgázos változatok (EcoFuel) érintettek, amelyeknél már 60 000 km után - különösen gyakori rövid utak után - jelentkezhetnek az első meghibásodások.

A szakszerű karbantartás megelőzi a túlmelegedésből eredő motorkárosodást vagy a részterhelési tartományban bekövetkező fokozott kopást - az elektronikus VW Caddy termosztátokat kétévente ellenőrizni kell a nyitási késleltetések tekintetében (célérték: >105°C-nál teljesen kinyílni). A hűtőfolyadék és az olaj hőmérséklete közötti összehasonlítás az élő adatfolyamban diagnosztikai jelentőségű - a >15°C-os eltérések a termosztát meghibásodására utalnak.

VW Caddy: Kuplungproblémák elsőkerék-meghajtású járműveknél

A kézi váltóval szerelt modelleknél (különösen a robusztus MQ250) kb. 130.000 km-től kezdve tipikus kuplung rángatózó és csikorgó hangok jelentkeznek - egyre gyakrabban az erősebb motoroknál, mint pl. a 2.0 TDI (150 LE). Az ok általában egy kopott kioldócsapágy vagy a tengelytömítés hibája miatt elolajosodott súrlódóbetétek.

Az alapos diagnózis magában foglalja a pedálút mérését (>145 mm kopást jelez) és a lendkerék szemrevételezéses vizsgálatát, hogy nincs-e rajta karcolás - itt mutatkozik meg a VW Caddy kettős tömegű lendkerék előnye, amelynek maximálisan tolerálható játéka <10°. Megelőző intézkedésként a hidraulikaolaj négyévenkénti, időben történő cseréje akár harminc százalékkal meghosszabbítja a tengelykapcsoló alkatrészeinek élettartamát.

VW Caddy Kuplungproblémák

VW Caddy: Kuplungproblémák

A VW Caddy kuplungja a gyakori városi forgalomban való használat miatt hajlamos lehet a kopásra. Fontos a kuplung alkatrészeinek rendszeres karbantartása. A tengelykapcsoló alkatrészek cseréje viszonylag egyszerű, és barkácsműszerész által is elvégezhető.

Az elhasználódott kuplungalkatrészek azonosításához és cseréjéhez szakszerű ellenőrzésre van szükség. A VW Caddy tengelykapcsolók rendszeres ellenőrzést igényelnek a motor megfelelő működésének biztosítása érdekében. A rendszeres karbantartás segíthet megelőzni a hirtelen meghibásodásokat, és biztosíthatja a motor hosszú élettartamát.

VW Caddy: problémák a kormányzással

A VW Caddy kormányművét befolyásolhatják a kormánymű és a vezérlőegység közötti kommunikációs problémák, amelyek figyelmeztető lámpákat eredményezhetnek. Ezek a problémák a vezérlőegység szoftverének frissítésével orvosolhatók.

E problémák diagnosztizálásához szisztematikus ellenőrzésre van szükség. A VW Caddy kormányrendszerek rendszeres ellenőrzést és szükség esetén a vezérlőegység átprogramozását igénylik a kormányzás optimális működésének biztosítása érdekében. A szakszerű szervizelés segíthet az ilyen problémák korai felismerésében és kijavításában, mielőtt azok nagyobb károkat okoznának.

DCS17E VALEO NEW ORIGINAL PART 699357 Klímakompresszor VCS14, 12V, PAG 46, R134a, R1234yf, PAG kompresszorolajjal
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • Gyártó korlátozás: VALEO
  • Termékcsoport: NEW ORIGINAL PART
  • Kompresszor-azonosító: VCS14
  • Kompresszor olaj: PAG 46
  • Olajfeltöltési mennyiség [ml]: 135
  • Szíjtárcsa-Ø [mm]: 110
  • hűtőfolyadék: R134a, R1234yf
  • Feszültség [V]: 12
  • Új alkatrész
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: PAG kompresszorolajjal
  • Tömeg [kg]: 5,59
  • Rovátkák száma: 6
  • Kompresszortérfogat [cm3]: 140
  • VALEO: Klímakompresszor
  • Cikkszám: 699357
  • A mi árunk: 88812,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Klímakompresszor VCS14, 12V, PAG 46, R134a, R1234yf, PAG kompresszorolajjal
Cikkszám: 699357
88812,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-58%
SACHS 3021 600 288 Lendkerék Ø: 230mm, lendkerék csavarokkal
Vélemények - 10
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 230
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: lendkerék csavarokkal
  • Lendkerék profil: fogaskoszorúval
  • SACHS: Lendkerék
  • Cikkszám: 3021 600 288
  • A mi árunk: 73223,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
SACHS Lendkerék Ø: 230mm, lendkerék csavarokkal
Cikkszám: 3021 600 288
Az RRP-hez képest. RRP 174650,44 HUF

73223,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-56%
FEBI BILSTEIN 09801 Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, ezüst, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Vélemények - 75
Termékinformáció
  • Kulcsnyílás: 17
  • Hossz [mm]: 48
  • Menethossz [mm]: 27
  • Kerékrögzítés: Kerékagy A / G
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 27
  • Szín: ezüst
  • Beépítési oldal: elsőtengely, hátsótengely
  • Tömeg [kg]: 0,062
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Felület: ónozott
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Keréktárcsák: könnyűfém felnihez, acélfelnihez
  • Anyag: Acél
  • Átmérő [mm]: 23
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Kerékcsavar
  • Cikkszám: 09801
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, ezüst, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Cikkszám: 09801
Az RRP-hez képest. RRP 2028,15 HUF

889,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-70%
530 0550 10 INA 530 0550 32 Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Vélemények - 81
Termékinformáció
  • Szélesség 1 [mm]: 25
  • fogszám 1: 160
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Beépítési útmutatót figyelembe venni
  • INA: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: 530 0550 32
  • A mi árunk: 58294,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
INA Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Cikkszám: 530 0550 32
Az RRP-hez képest. RRP 200781,04 HUF

58294,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-25%
4604 DENSO Nickel TT K20TT Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 67
Termékinformáció
  • Termékcsoport: Nickel TT
  • Gyújtógyertya: 1 testelektróda, Nikkel középelektróda
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Menetméret: M14x1.25
  • Csatlakozás technika: Solid SAE
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 22
  • Átmérő [mm]: 14
  • Tömeg [g]: 43
  • OE-számhoz: 1WT318110
  • alternatív termék: IK20, IK20TT, IK20
  • DENSO: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: K20TT
  • Állapot: új
Részletek
DENSO Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: K20TT
Az RRP-hez képest. RRP 2408,92 HUF

1800,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

VW Caddy: ESP-rendszerrel kapcsolatos problémák

A VW Caddy ESP-rendszerét befolyásolhatja az ABS-modulban lévő féknyomás-érzékelő meghibásodása, ami figyelmeztető lámpát eredményezhet. Ezek a problémák az érzékelő cseréjével orvosolhatók. Az ABS-modul cseréje viszonylag egyszerű, és egy barkácsműszerész is elvégezheti.

A rendszeres karbantartás elengedhetetlen az ilyen problémák korai felismeréséhez. Az érzékeny VW Caddy féknyomás-érzékelők rendszeres ellenőrzést igényelnek az ESP-rendszer optimális működésének biztosítása érdekében. A szakszerű karbantartás segíthet megelőzni a nagyobb károkat és biztosítani a jármű megbízhatóságát.

További gyakori VW Caddy meghibásodások

A tulajdonosok beszámolói alapján ezek a hibák is gyakoriak:

  • A turbófeltöltő intercooler meghibásodása: 2016-tól gyártott dízelmodellekben ~100 ezer km után korrózió miatt.
  • Szivárgó SCR-tartályok: Különösen BlueMotion hajtásnál ~80 ezer km-től
  • Elektromos hibák a CAN-buszban: Szórványos hibaüzenetek ~70 ezer km-től oxidálódott csatlakozók miatt.
  • Kopott VW Caddy kerékcsapágyak: A hátsó tengely korai kopása ~60 ezer km után teljes terhelésnél
  • Rozsdaképződés az ajtóküszöbökön: ~8 év használat után a galvanizálás ellenére

VW Caddy: gyenge pontok és erősségek

Erősségek

Gyenge pontok

Bőséges raktér

Érzékeny vezérműláncok

Jó dízel megbízhatóság

DSG sebességváltó problémák

Gazdaságos CNG változatok

Termosztát hibák

Robusztus alváz

Elektronikai hibák

Sokoldalú üléskonfiguráció

Rozsdaérzékenység

Jó mindennapi használhatóság

Injektorhibák

Nagy értékállóság

Sebességváltó váltási problémák

A VW Caddy praktikus kialakításával és mindennapi használatra való alkalmasságával nyűgöz le, de következetes karbantartást igényel - különösen a nagy teljesítményű dízelek és automata váltók esetében a megelőző intézkedésekkel elkerülhető a drága javítás!

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

VALEO 820700 Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Vélemények - 34
Termékinformáció
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -35
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12
  • Szín: sárga
  • Gyártói ajánlások: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • specifikáció: G12
  • Térfogat [liter]: 5
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: 145
  • Vegyi tulajdonságok: nitritmentes
  • Tömeg [kg]: 5,54
  • Kötési mód: Kanna
  • VALEO: Fagyálló
  • Cikkszám: 820700
  • A mi árunk: 7019,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Cikkszám: 820700
Több
7019,00 HUF
1404,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-5%
JP GROUP 1190450400 Kormányzár ARTEB
Termékinformáció
  • Zárrendszer: zárhenger nélkül
  • kiegészítő info: ARTEB
  • JP GROUP: Kormányzár
  • Cikkszám: 1190450400
  • A mi árunk: 8499,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
JP GROUP Kormányzár ARTEB
Cikkszám: 1190450400
Az RRP-hez képest. RRP 8960,71 HUF

8499,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-39%
FEBI BILSTEIN 39070 Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Vélemények - 15
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási osztály: ATF DCT
  • Gyártói ajánlások: VW TL 52 182, Porsche DCT, MB 236.24, DCTF-1, Renault EDC 6, Mitsubishi SSTF-1, Pentosin FFL-3, MB 236.21, PSA DCS 6-speed, BMW Drivelogic 7-spd, BMW MTF LT-5, Ford WSS-M2C936-A, DCTF-1+
  • Kötési mód: Palack
  • Sebességváltó fajta: automatikus váltóhoz
  • Szín: sárga
  • Térfogat [liter]: 1
  • Járműtípus: Autó
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 39070
  • A mi árunk: 7354,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Cikkszám: 39070
Az RRP-hez képest. RRP 12252,92 HUF

7354,00 HUF
7354,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-58%
VNE-D160 BILSTEIN B4 OE Replacement 22-131607 Lengéscsillapító elsőtengely, gáznyomásos, Kétcsöves, Gólyaláb
Vélemények - 37
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Lengéscsillapító fajtája: gáznyomásos
  • Termékcsoport: B4 OE Replacement
  • Lengéscsillapító-rendszer: Kétcsöves
  • Lengéscsillapító-típus: Gólyaláb
  • Lengéscsillapító rögzítés: alsó lemez, felül csavarorsó
  • Ház átmérő a szorítási tartományban [mm]: 50
  • BILSTEIN: Lengéscsillapító
  • Cikkszám: 22-131607
  • Állapot: új
Részletek
BILSTEIN Lengéscsillapító elsőtengely, gáznyomásos, Kétcsöves, Gólyaláb
Cikkszám: 22-131607
Az RRP-hez képest. RRP 62659,26 HUF

25721,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DPA 88570079602 Belső visszapillantó tükör
Termékinformáció
  • Szín: szürke
  • DPA: Belső visszapillantó tükör
  • Cikkszám: 88570079602
  • A mi árunk: 7257,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
DPA Belső visszapillantó tükör
Cikkszám: 88570079602
7257,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
INA 535 0012 10 Generátor szabadonfutó a szereléshez speciális szerszám szükséges
Vélemények - 68
Termékinformáció
  • gyártószámhoz: F-227628.XX, F-553470.XX
  • Rovátkák száma: 6
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: a szereléshez speciális szerszám szükséges
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Első rovátka távolsága [mm]: 14,6
  • INA: Generátor szabadonfutó
  • Cikkszám: 535 0012 10
  • A mi árunk: 11233,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
INA Generátor szabadonfutó a szereléshez speciális szerszám szükséges
Cikkszám: 535 0012 10
11233,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 19400 Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Vélemények - 26
Termékinformáció
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12+
  • Szín: lila
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • specifikáció: G12+
  • Térfogat [liter]: 1,5
  • Tömeg [kg]: 1,741
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • FEBI BILSTEIN: Fagyálló
  • Cikkszám: 19400
  • A mi árunk: 4936,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Cikkszám: 19400
Több
4936,00 HUF
3291,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FR 7 LDC+ BOSCH 0 242 235 668 Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 80
Termékinformáció
  • Elektródatávolság [mm]: 0,9
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Szikrafekvés [mm]: 6
  • Menetméret: M 14 x 1,25
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 28
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • BOSCH: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: 0 242 235 668
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: 0 242 235 668
1545,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
APS125 MAGNETI MARELLI 215810014500 Érzékelő, üzemanyag nyomás
Vélemények - 6
Termékinformáció
  • MAGNETI MARELLI: Érzékelő, üzemanyag nyomás
  • Cikkszám: 215810014500
  • A mi árunk: 7307,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MAGNETI MARELLI Érzékelő, üzemanyag nyomás
Cikkszám: 215810014500
7307,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-58%
SACHS 2295 001 847 Lendkerék Ø: 280mm, lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
Vélemények - 5
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 280
  • Sebességváltó fajta: Kettős kuplungos váltó
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
  • SACHS: Lendkerék
  • Cikkszám: 2295 001 847
  • A mi árunk: 157633,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
SACHS Lendkerék Ø: 280mm, lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
Cikkszám: 2295 001 847
Az RRP-hez képest. RRP 380473,61 HUF

157633,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: