• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

Az Audi A4 B8 problémái

Tartalomjegyzék

  1. Audi A4 B8 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Audi A4 B8: A 2.0 TDI problémái és az olajszivattyú meghibásodása
  3. Audi A4 B8: 1.8 TFSI olajfogyasztás és dugattyúgyűrűk
  4. Audi A4 B8: Multitronic sebességváltó (CVT) és váltási problémák
  5. Audi A4 B8: Elektromos és érzékelő problémák
  6. Audi A4 B8: Hibás központi zár és ajtózárak
  7. Audi A4 B8: Nagynyomású szivattyú problémái
  8. Audi A4 B8: a légkondicionáló meghibásodása és a kompresszor károsodása
  9. Audi A4 B8: A vezérműlánc feszítőjének problémái
  10. Az Audi A4 B8 további gyakori hibái
  11. Audi A4 B8: gyengeségek és erősségek

Audi A4 B8 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

  • 2.0 TDI olajszivattyú problémája: Az Audi A4 B8 olajszivattyú kritikus hibája gyakran 120.000-150.000 km-es vagy annál nagyobb futásteljesítménynél jelentkezik, ami motorkárosodáshoz vezet.
  • 1.8 TFSI olajfogyasztás: Az 1.8 TFSI motor (120 LE és 160 LE) 80.000 km-től kezdve hajlamos túlzott mennyiségű olajat fogyasztani (akár 1 liter/1.000 km).
  • Multitronic sebességváltó problémák: A sorozat előtti CVT sebességváltók (2011-ig terjedő modellévek) 150.000-180.000 km-től gyakran mutatnak rángást vagy meghibásodást.
  • Központi zár és ajtózárak: Az ajtózárak és a központi zár vezérlőegységek meghibásodása gyakrabban fordul elő a 100 000 km-es vagy annál hosszabb futásteljesítményű járműveknél.

Audi A4 B8: A 2.0 TDI problémái és az olajszivattyú meghibásodása

Az Audi A4 B8 modellben található 2.0 TDI motor (150 LE és 177 LE) gyakran szenved olajpumpa- és vezérműlánc-problémáktól. Az olajszivattyú meghibásodása néhány percen belül olajhiányhoz és drasztikus motorkárosodáshoz vezet. Az érintett modellek általában a 2008-2012-es modellévekből származnak, az első tünetek, mint például a figyelmeztető lámpák (olajnyomás) vagy fémes zajok 120 000 km-től jelentkeznek. Az olyan diagnosztikai kódok, mint a P1512 vagy a P0299 a nyomásvesztésre utalnak.

A 2.0 TDI motor esetében elengedhetetlen a szakszerű karbantartás. Az érzékeny Audi A4 B8 olajpumpák korai cserét igényelnek (legkésőbb 140 000 km-nél) és csak eredeti alkatrészeket. A rendszeres olajnyomásmérés (minimális nyomás: 2,0 bar 2000 fordulat/percnél) és a minősített 5W-40 olaj használata drasztikusan csökkenti a kockázatot.

Audi A4 B8 dugattyúgyűrűk

Audi A4 B8: 1.8 TFSI olajfogyasztás és dugattyúgyűrűk

Az Audi A4 B8 1.8 TFSI motorja (120 LE, 160 LE és 170 LE) 60.000-80.000 km között gyakran megnövekedett olajfogyasztást (akár 1,5 liter/1.000 km) mutat. Ezt az elkopott dugattyúgyűrűk vagy a hibás szelepvezetők okozzák. Az olyan tünetek, mint a kék kipufogógáz vagy olajmaradványok a kipufogón, figyelmeztető jelek. A 2011-ig terjedő modellek esetében az esetek 23%-ában motorfelújítást dokumentáltak.

A kompressziós értékek rendszeres ellenőrzése (cél: hengerenként 12-14 bar) elengedhetetlen. Az érzékeny Audi A4 B8 dugattyúgyűrűk cseréje szükséges, ha az olajfogyasztás meghaladja a 0,5 liter/1000 km értéket. A megerősített gyűrűkkel ellátott utólagos készletmegoldások hosszú távon csökkentik a problémát.

Audi A4 B8: Multitronic sebességváltó (CVT) és váltási problémák

Az Audi A4 B8-ban található Multitronic sebességváltó (0AW típus) 150 000 km-től kezdve gyakran mutat rángatózást, pontatlan váltást vagy teljes meghibásodást. Különösen a 2011-ig gyártott előszériás változatoknál magas a meghibásodási arány - a tulajdonosok 18%-a számol be váltóproblémákról. Az olyan tipikus hibakódok, mint a P1890 (kuplung kopása) vagy a P1740 (nyomásszabályozó) belső kopásra utalnak.

Az olajszint és az olajminőség szakszerű ellenőrzése (csereintervallum: 60 000 km) elengedhetetlen. Az összetett Audi A4 B8 Multitronic sebességváltók speciális diagnosztikai rendszereket igényelnek, mint például a VAS 5054A a szoftverfrissítésekhez. Az első tüneteknél javasoljuk a vezérlőegység vagy a kuplungcsomagok cseréjét.

BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Porlasztócsúcs Common Rail (CR), tömítőgyűrűvel
Vélemények - 26
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • cserealkatrész
  • Keverékképzés: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Porlasztócsúcs
  • Cikkszám: 0 986 435 360
  • Állapot: Újrafeldolgozott
Részletek
BOSCH Porlasztócsúcs Common Rail (CR), tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 0 986 435 360
71225,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-23%
RepCon HERTH+BUSS ELPARTS 51277179 Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • hajlított kivitel
  • Kábelhossz [mm]: 200
  • A dugós csatlakozások száma: 1
  • Rövid kivitel
  • Hossz [mm]: 40
  • Átmérő [mm]: 4
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: dugaszházzal, vezetékkel
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tömítéssel
  • Kábel keresztmetszet [mm²]: 2,5
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -25
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: +140
  • Vezeték szigetelés anyaga: Szilikon
  • Csatlakozó ház kivitel: persely ház
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Kábeljavító készlet, izzítógyertya
  • Cikkszám: 51277179
  • A mi árunk: 5618,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
HERTH+BUSS ELPARTS Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Cikkszám: 51277179
Az RRP-hez képest. RRP 7378,61 HUF

5618,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-27%
MWI0006 MEYLE 100 955 0006 Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Vélemények - 57
Termékinformáció
  • kiegészítő info: ORIGINAL Quality
  • Feszültség [V]: 12
  • Szivattyú fajta: egyszeres szivattyú
  • Működési mód: elektromos
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • Kipufogóátmérő [mm]: 3,4
  • MEYLE: Ablakmosó szivattyú
  • Cikkszám: 100 955 0006
  • A mi árunk: 3494,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Cikkszám: 100 955 0006
Az RRP-hez képest. RRP 4834,14 HUF

3494,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-20%
FEBI BILSTEIN 22806 Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 1l, Piros
Vélemények - 26
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási osztály: ATF III
  • Gyártói ajánlások: MB 236.10, Peugeot ZF 4HP 18, MAN 339 V1, MAN 339 Z2, MB 236.13, Honda Z1, MAN 339 V2, Peugeot ZF 4HP 14, Mercon V, Dexron III H, Dexron III G, Ford WSS-M2C938-A, Ford WSS-M2C922-A1, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C195-A, VW TL 52533, Ford WSS-M2C919-E, MB 236.6, MB 235.71, MB 236.9, ZF TE-ML 14C
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • Sebességváltó fajta: automatikus váltóhoz, Nyomatékváltós automata váltó
  • Szín: Piros
  • Térfogat [liter]: 1
  • Tömeg [kg]: 0,920
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 22806
  • A mi árunk: 6077,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 1l, Piros
Cikkszám: 22806
Több
Az RRP-hez képest. RRP 7640,57 HUF

6077,00 HUF
6077,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: W5W
  • Feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 5
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa
  • Cikkszám: 1 987 302 286
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Cikkszám: 1 987 302 286
537,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Audi A4 B8: Elektromos és érzékelő problémák

Az elektromos problémák és az érzékelőhibák nem ritkák az Audi A4 B8-asban, különösen az idő múlásával. Ezek a műszerfalon megjelenő figyelmeztető lámpákhoz, az elektronikus rendszerek hibás működéséhez és a motor teljesítményének csökkenéséhez vezethetnek.

E problémák korai felismeréséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. Az érzékeny Audi A4 B8 érzékelők és elektromos rendszerek rendszeres ellenőrzést és szükség esetén a hibás alkatrészek cseréjét igénylik az optimális működés érdekében. A szakszerű karbantartás segíthet megelőzni a nagyobb károkat és biztosítani a jármű megbízhatóságát.

Audi A4 B8: Hibás központi zár és ajtózárak

Az Audi A4 B8 elektromos központi zárrendszere 100 000 km után gyakran megbízhatatlanul reagál. Jellemző tünetek az ajtózárak elakadása, az elektromos hátsó ajtókapu meghibásodása vagy a spontán kioldás. A hibás ajtókapcsolók vagy vezérlőegységek (vezérlőegység J393) általában felelősek. Fórumbeszámolók szerint ezek a hibák a 2012-ig gyártott modellek 15-20%-ánál fordulnak elő.

Az ajtózárak rendszeres tisztítása érintkezési spray-vel megelőzi a korróziót. Az érzékeny Audi A4 B8 ajtózárrendszereknél a meghibásodott működtetők cseréje (ajtónként kb. 2-3 óra munka) és szoftveres visszaállítása szükséges az ODIS-on keresztül.

Audi A4 B8 Nagynyomású szivattyú

Audi A4 B8: Nagynyomású szivattyú problémái

Az Audi A4 B8 nagynyomású szivattyúi, különösen a közvetlen befecskendezéses modellekben meghibásodhatnak. A szivattyúmotor meghibásodása azt eredményezheti, hogy a motor nem működik megfelelően vagy egyáltalán nem indul be.

E problémák azonosításához és kijavításához szakszerű ellenőrzésre van szükség. Az Audi A4 B8 nagynyomású szivattyúk rendszeres ellenőrzést igényelnek a megfelelő működés biztosítása érdekében. A szakszerű karbantartás segíthet megelőzni a nagyobb károkat és biztosítani a motor megbízhatóságát.

Audi A4 B8: a légkondicionáló meghibásodása és a kompresszor károsodása

Az Audi A4 B8 légkondicionáló problémái 60.000-80.000 km között jelentkeznek a hűtési teljesítmény csökkenésével vagy teljes működési hibával. A fő okok a szivárgó kondenzátorok (gyakran kődarabok miatt) vagy a meghibásodott kompresszorok (Sanden vagy Denso típusok). A hűtőközegnyomás mérése (cél: 28-35 psi 20 °C-on) és a nagynyomású kapcsoló ellenőrzése kritikus fontosságú.

A szivárgások azonosítása UV-szivárgásérzékelővel ellátott professzionális klímaszervizzel történik. A pontos Audi A4 B8 klímaberendezés alkatrészei 2 évente szervizelést igényelnek. A kompresszor csereintervalluma 120 000-160 000 km.

CR/CP4HS1/R35/10-S BOSCH 0 986 437 440 Nagynyomású szivattyú
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • cserealkatrész
  • Üzemanyagfajta: Dízel
  • BOSCH: Nagynyomású szivattyú
  • Cikkszám: 0 986 437 440
  • A mi árunk: 287935,00 HUF
  • Állapot: Újrafeldolgozott
Részletek
BOSCH Nagynyomású szivattyú
Cikkszám: 0 986 437 440
287935,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-35%
ZF GETRIEBE LifeguardFluid 5 S671.090.170 Olaj, automata váltó (ATF) 1l
Vélemények - 25
Termékinformáció
  • Termékcsoport: LifeguardFluid 5
  • Kötési mód: Palack
  • Térfogat [liter]: 1
  • Jellemző méret: ZF-LIFEGUARDFLUID5
  • ZF GETRIEBE: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: S671.090.170
  • A mi árunk: 7648,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
ZF GETRIEBE Olaj, automata váltó (ATF) 1l
Cikkszám: S671.090.170
Több
Az RRP-hez képest. RRP 11937,57 HUF

7648,00 HUF
7648,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-59%
115 872 001 TOPRAN 115 872 Csatlakozó- / elosztó darab, cső
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Forma: T-alakú (T-darab)
  • Be- / kimenetek száma: 3
  • Szög [°]: 90
  • Anyag: GFK (üvegszál erősítésű műanyag)
  • Vezetékátmérőhöz [mm]: 20
  • OE-számhoz: N 907 606 01
  • javasolt bővítő javításhoz lásd a tartozéklistát
  • TOPRAN: Csatlakozó- / elosztó darab, cső
  • Cikkszám: 115 872
  • A mi árunk: 1336,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Csatlakozó- / elosztó darab, cső
Cikkszám: 115 872
Az RRP-hez képest. RRP 3338,20 HUF

1336,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
U5014 NGK 48041 Gyújtótekercs 4érintkező, Csatlakozó kivitel SAE
Vélemények - 89
Termékinformáció
  • A dugós csatlakozások száma: 4
  • gyújtótekercs: Csatlakozó kivitel SAE
  • Be- / kimenetek száma: 1
  • NGK: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: 48041
  • Állapot: új
Részletek
NGK Gyújtótekercs 4érintkező, Csatlakozó kivitel SAE
Cikkszám: 48041
13584,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-52%
103683100 MASTER-SPORT 36831-SET-MS Lengőkar szett elsőtengely, Első tengely jobb, Első tengely bal
Vélemények - 14
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely, Első tengely jobb, Első tengely bal
  • Teljes készlet
  • Jármű felszerelés: szervokormánnyal szerelt járművekhez
  • Kónuszméret [mm]: 14,4
  • Nettó súly [kg]: 13,9
  • bruttó tömeg [kg]: 14,3
  • MASTER-SPORT: Lengőkar szett
  • Cikkszám: 36831-SET-MS
  • A mi árunk: 124421,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MASTER-SPORT Lengőkar szett elsőtengely, Első tengely jobb, Első tengely bal
Cikkszám: 36831-SET-MS
Az RRP-hez képest. RRP 262423,33 HUF

124421,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás

Audi A4 B8: A vezérműlánc feszítőjének problémái

Az Audi A4 B8-ban található vezérműlánc-feszítők meghibásodhatnak, ami komoly motorkárosodáshoz vezethet. A meghibásodott feszítő miatt a lánc meglazulhat, vagy akár ki is ugorhat a fogak közül, ami katasztrofális következményekkel járhat a motorra nézve.

A rendszeres karbantartás elengedhetetlen ahhoz, hogy ezeket a problémákat időben fel lehessen fedezni. A kényes Audi A4 B8 vezérműlánc-feszítők rendszeres ellenőrzést igényelnek a lánc megfelelő feszességének biztosítása érdekében. A szakszerű karbantartás segíthet megelőzni a nagyobb károkat és biztosítani a motor hosszú élettartamát.

Az Audi A4 B8 további gyakori hibái

Az ügyfelek visszajelzései és a műhelystatisztikák alapján a következő problémák is előfordulnak:

  • Hibás parkolássegítő (vezérlőegység J791): 80 000 km-től, gyakran a nedvességgel teli érzékelők miatt.
  • Magasnyomású szivattyú meghibásodása (2.0 TFSI): A 2011-ig terjedő motorokat érinti 100.000-130.000 km-nél.
  • Start-stop meghibásodások: Gyakran a gyenge Audi A4 B8 akkumulátor (kapacitás 60 Ah) okozza 5 éves használat óta.
  • TPMS-érzékelő meghibásodása: A gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszerek 70 000 km-től jeleznek hibákat, különösen télen.
  • Injektorok elkokszosodása (2.0 TDI): 120 000 km-től kénlerakódások miatt, tisztítás 40 000 km-enként ajánlott.
  • Elektromos hátsó ajtó meghibásodása: Hidraulikahenger vagy vezérlőkábel törése 90 000 km-től.

Audi A4 B8: gyengeségek és erősségek

Erősségek Gyengeségek
Kiváló minőségű belső tér 2.0 TDI olajszivattyú hibái
Precíz futómű 1.8 TFSI olajfogyasztás
Hosszú élettartam a 3.0 TDI-vel Multitronic sebességváltó problémák
Jó törésbiztonság A légkondicionáló kompresszor meghibásodása
Takarékos 2.0 TDI 150 LE változat Központi zár hibái
Megbízható 2.0 TFSI motorok 2012-től kezdődően Elektromos hátsó ajtó hibái
Jó pótalkatrész-ellátottság Gyakori TPMS-érzékelő hibák

Az Audi A4 B8 lenyűgöz értékével és vezetési élményével, de szigorú karbantartási időközöket igényel. Az olyan kritikus alkatrészeket, mint az olajszivattyú, a sebességváltó és az ajtózár, 100 000 km-től kezdve intenzíven ellenőrizni kell. Megelőző intézkedésekkel és gyors javításokkal az A4 B8 megbízható társ marad.

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

A 297 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 297 Ablaktörlő lapát 600, 500 mm, Keret nélküli
Vélemények - 99
Termékinformáció
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Hossz [mm]: 600, 500
  • Törlőlapát-kivitel: Keret nélküli
  • Termékcsoport: Aerotwin
  • Bal- / jobbkormányos: balkormányoshoz
  • BOSCH: Ablaktörlő lapát
  • Cikkszám: 3 397 007 297
  • A mi árunk: 10324,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Ablaktörlő lapát 600, 500 mm, Keret nélküli
Cikkszám: 3 397 007 297
10324,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-61%
FEBI BILSTEIN 48871 Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Vélemények - 60
Termékinformáció
  • Hossz [mm]: 30
  • Kulcsnyílás: 19
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • Menethossz [mm]: 17,5
  • Anyag: Acél
  • Felület: ónozott
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 22
  • FEBI BILSTEIN: Olajleeresztő csavar
  • Cikkszám: 48871
  • A mi árunk: 835,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 48871
Az RRP-hez képest. RRP 2156,16 HUF

835,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
LCC LCCM02019 Olajleválasztó, forgattyúsház szellőztetés fenn, Hengerfej
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: fenn, Hengerfej
  • Működési mód: nyomásvezérelt
  • Szelep fajta: membránszelep
  • Javasolt csereintervallum [km]: 60000
  • A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.)
  • LCC: Olajleválasztó, forgattyúsház szellőztetés
  • Cikkszám: LCCM02019
  • A mi árunk: 18432,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
LCC Olajleválasztó, forgattyúsház szellőztetés fenn, Hengerfej
Cikkszám: LCCM02019
18432,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-70%
CT 1168 CONTITECH CT1168WP8PRO Vezérműszíj készlet vízpumpával Kapcsolható vízpumpa, Integrált lekapcsoló érintkezővel, Szélesség 1: 25 mm
Vélemények - 37
Termékinformáció
  • Szélesség 1 [mm]: 25
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: Kapcsolható vízpumpa, Integrált lekapcsoló érintkezővel
  • fogszám 1: 145
  • Csomagolási magasság [cm]: 20,9
  • Csomagolási hossz [mm]: 23,5
  • Csomagolási szélesség [cm]: 19,5
  • fogszám 2: 50
  • Szélesség 2 [mm]: 10,2
  • Tömeg [kg]: 2,173
  • 2 szíj
  • Motorvezérlés: Fogasszíj az olajkádban
  • CONTITECH: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: CT1168WP8PRO
  • A mi árunk: 81215,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CONTITECH Vezérműszíj készlet vízpumpával Kapcsolható vízpumpa, Integrált lekapcsoló érintkezővel, Szélesség 1: 25 mm
Cikkszám: CT1168WP8PRO
Az RRP-hez képest. RRP 271510,51 HUF

81215,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-56%
110 713 001 TOPRAN 110 713 Vezetőcsavar, féknyereg M 9
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • Csavarfej / anya profil: Belső hatlapfej
  • Teljes hossz [mm]: 54
  • Menetméret: M 9
  • Menetemelkedés [mm]: 1,25
  • Szilárdsági osztály: 8.8
  • TOPRAN: Vezetőcsavar, féknyereg
  • Cikkszám: 110 713
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Vezetőcsavar, féknyereg M 9
Cikkszám: 110 713
Az RRP-hez képest. RRP 4148,44 HUF

1794,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
TYC 15-0103-00-9 Pótféklámpa LED-del
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Forgalmi engedély fajta: ECE vizsgálattal
  • Lámpa fajta: LED
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: LED-del
  • TYC: Pótféklámpa
  • Cikkszám: 15-0103-00-9
  • A mi árunk: 22031,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TYC Pótféklámpa LED-del
Cikkszám: 15-0103-00-9
22031,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-63%
FEBI BILSTEIN 36383 Főtengely szimering peremmel, váltóoldali, PTFE (poli-tetrafluor-etilén), ACM (Poliakril-kaucsuk)
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: váltóoldali
  • Belső átmérő [mm]: 85
  • Anyag: PTFE (poli-tetrafluor-etilén), ACM (Poliakril-kaucsuk)
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: peremmel
  • Vastagság [mm]: 17,3
  • Tömeg [kg]: 0,23
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Átmérő [mm]: 131, 152
  • FEBI BILSTEIN: Főtengely szimering
  • Cikkszám: 36383
  • A mi árunk: 18573,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Főtengely szimering peremmel, váltóoldali, PTFE (poli-tetrafluor-etilén), ACM (Poliakril-kaucsuk)
Cikkszám: 36383
Az RRP-hez képest. RRP 50591,79 HUF

18573,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-22%
MEYLE ATF DCG II 014 019 3700 Olaj, automata váltó (ATF) ATF II, 1l, színtelen
Vélemények - 10
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási osztály: ATF II
  • Gyártói ajánlások: BMW DCTF-1, BMW FFL-4, BMW MTF-5, MB 236.21, Dia Queeni SSTF-1, Porsche FFL-3, VW G 052 182, VW G 052 529, Renault EDC 6-S, Renault EDC-7, MB 236.25, Chrysler 68044345EA, Chrysler 68044345GA, Fiat 9.55550-MZ6, Ford WSS-M2C200-D2, PSA 9734.S2
  • Termékcsoport: ATF DCG II
  • Kötési mód: Palack
  • Szín: színtelen
  • Térfogat [liter]: 1
  • MEYLE: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 014 019 3700
  • A mi árunk: 8190,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Olaj, automata váltó (ATF) ATF II, 1l, színtelen
Cikkszám: 014 019 3700
Az RRP-hez képest. RRP 10613,90 HUF

8190,00 HUF
8190,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-39%
MCK0051HD MEYLE 116 050 0223/HD Lengőkar szett Első tengely jobb, Első tengely bal, rászerelő/rögzítő anyaggal, Quality
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Első tengely jobb, Első tengely bal
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: rászerelő / rögzítő anyaggal
  • Erősített kivitel
  • Teljes készlet
  • Szükséges darabszám: 1
  • kiegészítő info: Quality
  • MEYLE: Lengőkar szett
  • Cikkszám: 116 050 0223/HD
  • A mi árunk: 260252,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Lengőkar szett Első tengely jobb, Első tengely bal, rászerelő/rögzítő anyaggal, Quality
Cikkszám: 116 050 0223/HD
Az RRP-hez képest. RRP 433364,40 HUF

260252,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-61%
FEBI BILSTEIN 101436 Csavar Belső Torx
Vélemények - 59
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 5
  • Kulcsnyílás: T25
  • Csavarfej / anya profil: Belső Torx
  • Anyag: Acél
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 16
  • Tömeg [kg]: 0,004
  • OE-számhoz: N 909 747 01
  • FEBI BILSTEIN: Csavar
  • Cikkszám: 101436
  • A mi árunk: 106,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavar Belső Torx
Cikkszám: 101436
Az RRP-hez képest. RRP 276,02 HUF

106,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: