• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

A Renault Trafic problémái

Tartalomjegyzék

  1. Renault Trafic tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Renault Trafic: Problémák a részecskeszűrővel a 2.0 dCi motoroknál
  3. Renault Trafic: A turbófeltöltővel kapcsolatos problémák
  4. Renault Trafic: Az automata sebességváltó problémái
  5. Renault Trafic: A légkondicionáló és a szellőztető rendszer problémái
  6. Renault Trafic: Az indítómotor és az indításgátló problémái
  7. Renault Trafic: Fékproblémák
  8. További gyakori Renault Trafic meghibásodások
  9. Renault Trafic: gyengeségek és erősségek

Renault Trafic tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • A részecskeszűrő eltömődése a 2.0 dCi motoroknál: A részecskeszűrő gyakran eltömődik rövid utakon, különösen a 2.0 dCi 115 LE és a 2.0 dCi 145 LE motoroknál. Ezek a problémák gyakran 60.000-80.000 km között jelentkeznek, és teljesítménycsökkenéshez és megnövekedett üzemanyag-fogyasztáshoz vezetnek.
  • Turbófeltöltő hibák: A turbófeltöltő különösen az 1.6 dCi 145 LE motorban mutat gyenge pontokat 100.000-120.000 km között. A tünetek közé tartoznak a sípoló hangok, a teljesítménycsökkenés és a kipufogóból származó fekete füst.
  • Automatikus sebességváltó problémák: Az automata sebességváltó nem kapcsol megfelelően vagy rángatózó mozgásokat mutat, különösen a Trafic 3 2.0 dCi 170 LE teljesítményű modellben. Ezek a hibák gyakran 80 000-100 000 km között jelentkeznek.
  • A légkondicionáló nem hűt: A légkondicionáló már nem működik megfelelően, különösen a 2018-as és 2019-es Trafic SpaceClass modellekben. A ventilátor nem működik vagy a szellőzés nem működik, ami jelentősen befolyásolja a vezetési komfortot.

Renault Trafic: Problémák a részecskeszűrővel a 2.0 dCi motoroknál

A Renault Trafic leggyakoribb hibái a részecskeszűrőt érintik, különösen a 2.0 dCi motorok 115, 145 és 150 lóerős változatainál. A részecskeszűrő rendszeresen eltömődik a főként városi forgalomban vagy rövid utakon használt járművekben. Ezek a gyenge pontok jellemzően 60 000 és 80 000 km futásteljesítmény között jelentkeznek, de kedvezőtlen vezetési körülmények között már korábban is előfordulhatnak. A részecskeszűrő megbízhatósága nagyban függ a vezetési profiltól - a regenerálódáshoz elengedhetetlenek a hosszú, magas hőmérsékletű utak. Ha a szűrő eltömődik, a motorellenőrző lámpa kigyullad, a motor veszít teljesítményéből és az üzemanyag-fogyasztás érezhetően megnő. További tünetek közé tartozik a motor egyenetlen járása, súlyosabb esetben pedig a motor nem indul be.

A részecskeszűrő élettartamához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az érzékeny Renault Trafic részecskeszűrők a teljes regenerálódás érdekében rendszeresen legalább 20 percig 80 km/h feletti sebességgel autópályán kell közlekedni. Az eltömődés első jelére a szűrőt szakszerűen ki kell tisztítani, vagy szélsőséges esetben ki kell cserélni. Az olyan megelőző intézkedések, mint a dízeladalékok használata és a rendszeres távolsági vezetés jelentősen meghosszabbíthatja az élettartamot.

CORTECO 49396931 Javítókészlet, kormánymű
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Első tengely jobb, Első tengely bal
  • CORTECO: Javítókészlet, kormánymű
  • Cikkszám: 49396931
  • A mi árunk: 9361,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CORTECO Javítókészlet, kormánymű
Cikkszám: 49396931
9361,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-64%
7PK1795 CONTITECH 7PK1795K1 Hosszbordás szíj készlet
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Egységek / görgők: feszítőgörgővel, vezetőgörgővel
  • Csomagolási hossz [mm]: 34
  • Csomagolási szélesség [cm]: 24
  • Csomagolási magasság [cm]: 15
  • Tömeg [kg]: 1,2
  • CONTITECH: Hosszbordás szíj készlet
  • Cikkszám: 7PK1795K1
  • A mi árunk: 40648,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CONTITECH Hosszbordás szíj készlet
Cikkszám: 7PK1795K1
Az RRP-hez képest. RRP 114657,88 HUF

40648,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
NTY EZC-RE-102 Javítókészlet, kábelköteg
Termékinformáció
  • A dugós csatlakozások száma: 6
  • Vezeték szigetelés anyaga: Szilikon
  • A javasolt tartozék cikkszáma: 2324017
  • Gyártási szám: EZC-RE-102
  • NTY: Javítókészlet, kábelköteg
  • Cikkszám: EZC-RE-102
  • A mi árunk: 5572,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
NTY Javítókészlet, kábelköteg
Cikkszám: EZC-RE-102
5572,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO 820700 Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Vélemények - 35
Termékinformáció
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -35
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12
  • Szín: sárga
  • Gyártói ajánlások: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • specifikáció: G12
  • Térfogat [liter]: 5
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: 145
  • Vegyi tulajdonságok: nitritmentes
  • Tömeg [kg]: 5,54
  • Kötési mód: Kanna
  • VALEO: Fagyálló
  • Cikkszám: 820700
  • A mi árunk: 7285,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Cikkszám: 820700
Több
7285,00 HUF
1457,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
TOYOTA Fuel Economy 08880-80845 Motorolaj 5W-30, 5l
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Térfogat [liter]: 5
  • Termékcsoport: Fuel Economy
  • Cikkszám: 08880-80845
  • TOYOTA: Motorolaj
  • A mi árunk: 28615,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOYOTA Motorolaj 5W-30, 5l
Cikkszám: 08880-80845
28615,00 HUF
5723,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Renault Trafic: A turbófeltöltővel kapcsolatos problémák

Renault Trafic: A turbófeltöltővel kapcsolatos problémák

A turbófeltöltő a Renault Trafic egyik legjelentősebb gyenge pontja, különösen a 95 és 145 lóerős 1,6 dCi motoroknál, valamint a 2,0 dCi motoroknál. A tipikus meghibásodások 100 000 és 120 000 km között jelentkeznek, a problémák második hulláma pedig gyakran 150 000 km körül jelentkezik. A leggyakoribb tünetek a sípoló vagy nyikorgó hangok gyorsításkor, jelentős teljesítménycsökkenés, fekete vagy kék füst a kipufogóból és megnövekedett olajfogyasztás. Súlyos meghibásodások esetén előfordulhat, hogy a motor nem, vagy csak jelentős nehézségek árán indul be. A turbófeltöltő élettartamát jelentősen befolyásolja a motorolaj minősége és a csereintervallumok betartása.

A turbófeltöltő problémáinak első jelére elengedhetetlen a szakszerű ellenőrzés. A precíz Renault Trafic turbófeltöltőkhöz kiváló minőségű, megfelelő specifikációjú motorolajra és rendszeres, 15 000 km-enként vagy évente történő olajcserére van szükség. Hosszú utak után a motort nem szabad azonnal leállítani, hanem 1-2 percig hagyni kell üresjáratban, hogy a turbófeltöltő megfelelően lehűljön. Meghibásodás esetén általában teljes cserére van szükség, mivel a javítás gyakran nem gazdaságos.

Renault Trafic: Az automata sebességváltó problémái

A Renault Trafic automata váltója, különösen a 2.0 dCi 170 LE és a 2.0 dCi 150 LE teljesítményű modellekben, 80 000 és 100 000 km futásteljesítmény között jellegzetes panaszokat mutat. A leggyakoribb tünetek a rángatózó váltás, a késleltetett sebességváltás vagy az, hogy a sebességváltó nem kapcsol be bizonyos sebességfokozatokba. Súlyos hibák esetén a sebességváltó már nem működik megfelelően, és a jármű leáll. Egy másik kritikus szakasz gyakran 150 000 és 180 000 km között következik be, amikor az olyan kopó alkatrészek, mint a tengelykapcsolók és a szelepek elérik élettartamuk végét. A mechanikai problémák mellett a vezérlőegység elektronikus hibái is előfordulhatnak, és kiszámíthatatlan váltási viselkedésben nyilvánulnak meg.

A szakszerű karbantartás elengedhetetlen az automata sebességváltó megbízhatóságához. Az összetett Renault Trafic automata sebességváltókban 60 000 km-enként váltóolajcserét kell végezni a pontos ATF specifikációval az optimális működés érdekében. A váltóhibák első jelére azonnal diagnózist kell végezni, mivel a korai beavatkozás gyakran költséghatékony javítást tesz lehetővé. A sebességváltó vezérlőegység rendszeres szoftverfrissítése számos elektronikus problémát megoldhat.

Renault Trafic: A légkondicionáló és a szellőztető rendszer problémái

Renault Trafic: A légkondicionáló és a szellőztető rendszer problémái

A Renault Trafic légkondicionáló rendszere, különösen a Trafic 3 modellek és a 2018-as és 2019-es SpaceClass változatok esetében, 40 000 és 60 000 km között gyakran mutat meghibásodást. A tipikus tünetek a következők: a légkondicionáló rendszer már nem hűt kellőképpen, a ventilátor nem vagy csak bizonyos fokozaton működik, a szellőzés nem működik megfelelően vagy kellemetlen szagok keletkeznek. Teljes meghibásodás esetén a teljes légkondicionáló rendszer nem működik tovább, ami különösen a nyári hónapokban jelent problémát. A problémák második hulláma gyakran 80 000 és 100 000 km között jelentkezik, amikor a klímakompresszor eléri élettartama végét. A légkondicionáló vezérlőegységének elektronikus hibái szintén mechanikai problémákhoz vezethetnek.

A klímaberendezés problémáinak megfelelő diagnosztizálásához szisztematikus ellenőrzésre van szükség. Az érzékeny Renault Trafic klímaberendezések éves karbantartást igényelnek a hűtőközeg ellenőrzésével és a párologtató kétévente történő fertőtlenítésével, hogy megelőzzék a baktériumok és gombák kialakulását. Az utastéri szűrőt 15 000 km-enként kell cserélni az optimális levegőminőség biztosítása érdekében. A kompresszor vagy a kondenzátor meghibásodásai gyakran cserét igényelnek, míg a fúvóproblémákat általában hibás ellenállások vagy motorok okozzák.

Renault Trafic: Az indítómotor és az indításgátló problémái

A Renault Trafic indítási problémái gyakran olyan tünetekben nyilvánulnak meg, mint a "nem indul" vagy "az indítómotor nem forog", különösen a régebbi modelleknél és a nagy futásteljesítményű járműveknél. Ezek a meghibásodások jellemzően 120 000 és 150 000 km között jelentkeznek, bár a problémák korábbi hulláma már 80 000 km körül jelentkezhet. Az indításgátló további bonyodalmakat okozhat, ha a rendszer nem ismeri fel a kulcsot, vagy elektronikus hibák lépnek fel. Az 1,9 dCi motor és a régebbi 2,0 dCi változatok különösen hajlamosak ezekre a panaszokra. Teljes meghibásodás esetén a motor akkor sem indul be, ha minden más elektromos rendszer működik. Az indítómotoron mechanikai kopás jelei jelentkezhetnek, vagy elektromos hiba alakulhat ki.

Az indítórendszer megbízhatósága érdekében elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. A Renault Trafic indítómotorjainak működőképes akkumulátorra van szükségük, legalább 12,4 voltos nyitott áramköri feszültséggel és tiszta érintkezőkkel az akkumulátor pólusain. Az indításgátló időnként a kulcsok átprogramozását vagy a vezérlőegység szoftverének frissítését igényli. Indítási problémák esetén először az akkumulátort, majd a biztosítékokat és a reléket kell ellenőrizni, mielőtt az indítómotoron vagy az indításgátlón költséges javításokat végeznénk.

Renault Trafic: Fékproblémák

Renault Trafic: Fékproblémák

A Renault Trafic fékrendszere jellegzetes gyenge pontokat mutat, amelyek különösen a "nem működő féklámpákban" vagy az egyenetlen fékbetétkopásban nyilvánulnak meg. Ezek a problémák jellemzően 60 000 és 80 000 km között jelentkeznek, a használat intenzitásától és a terhelés súlyától függően. Az olyan haszongépjárműveknél, mint a Trafic 2 és Trafic 3, a nagyobb terhelés miatt a kopás gyakran intenzívebb. A féktárcsák idő előtt elkophatnak vagy barázdák alakulhatnak ki, ami egyenetlen futáshoz és fékezéskor vibrációhoz vezet. Az elektronikus alkatrészek, például a féklámpa kapcsolók vagy az ABS-érzékelők szintén meghibásodhatnak, és hibaüzeneteket okozhatnak. Súlyos meghibásodás esetén a teljes fékrendszer már nem működik megfelelően.

A szakszerű ellenőrzés kritikus fontosságú a jármű biztonsága szempontjából, és 20 000 km-enként el kell végezni. A Renault Trafic fékrendszere nagy igénybevételnek van kitéve, ezért a fékbetétek, féktárcsák és a fékfolyadék rendszeres ellenőrzésére van szükség az optimális fékteljesítmény biztosítása érdekében. A fékfolyadékot kétévente kell cserélni, mivel a régi fékfolyadék magába szívja a nedvességet és csökkenti a fékezési teljesítményt. A fékproblémák első jeleinél, például csikorgó hangok vagy megnövekedett fékút esetén azonnal fel kell keresni egy műhelyt.

82011839 CORTECO 12011839B Tömítőgyűrű, sebességváltó váltóoldali
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: váltóoldali
  • Magasság 1 [mm]: 7
  • OE-számhoz: 40004400
  • Anyag: FPM (fluor-kaucsuk)
  • Örvénylés fajtája: jobb csavar
  • Porvédő: porvédő ajakkal
  • Belső átmérő 2 [mm]: 30
  • CORTECO: Tömítőgyűrű, sebességváltó
  • Cikkszám: 12011839B
  • A mi árunk: 1766,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CORTECO Tömítőgyűrű, sebességváltó váltóoldali
Cikkszám: 12011839B
1766,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
MANNOL AG13 MN4013-10 Fagyálló ASTM D3306-SAE J1034, zöld, 10l, Készre kevert, aminmentes-nitritmentes
Vélemények - 27
Termékinformáció
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -40
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G13
  • Szín: zöld
  • Termékcsoport: AG13
  • Gyártói ajánlások: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • specifikáció: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Térfogat [liter]: 10
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó
  • Vegyi tulajdonságok: foszfátmentes, nitritmentes, aminmentes
  • MANNOL: Fagyálló
  • Cikkszám: MN4013-10
  • A mi árunk: 8878,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MANNOL Fagyálló ASTM D3306-SAE J1034, zöld, 10l, Készre kevert, aminmentes-nitritmentes
Cikkszám: MN4013-10
Több
8878,00 HUF
888,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109456 Motorolaj 5W-30, 5l
Vélemények - 44
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Gyártói ajánlások: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Térfogat [liter]: 5
  • Termékcsoport: 8100
  • Verzió: X-CLEAN EFE
  • Cikkszám: 109456
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó
  • MOTUL: Motorolaj
  • A mi árunk: 24302,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MOTUL Motorolaj 5W-30, 5l
Cikkszám: 109456
24302,00 HUF
4860,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-71%
BK2A MAGNETI MARELLI 060690002010 Gyújtótekercs
Vélemények - 19
Termékinformáció
  • Minőség: O.E. (Original)
  • MAGNETI MARELLI: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: 060690002010
  • Állapot: új
Részletek
MAGNETI MARELLI Gyújtótekercs
Cikkszám: 060690002010
Az RRP-hez képest. RRP 41310,26 HUF

11694,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-63%
628 320 001 TOPRAN 628 320 Tömítőgyűrű, töltőlevegő cső
Vélemények - 14
Termékinformáció
  • Anyag: FPM (fluor-kaucsuk)
  • TOPRAN: Tömítőgyűrű, töltőlevegő cső
  • Cikkszám: 628 320
  • A mi árunk: 1535,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Tömítőgyűrű, töltőlevegő cső
Cikkszám: 628 320
Az RRP-hez képest. RRP 4148,44 HUF

1535,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

További gyakori Renault Trafic meghibásodások

A Renault Trafic vezetőinek tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • Gyújtógyertya hiba a 2.5 dCi motorban: gyakran 80.000-100.000 km között jelentkezik, hideg időben indítási problémákhoz vezet.
  • Üzemanyagszivattyú-problémák: Gyakran 120.000-140.000 km között jelentkezik a rendszertelen üzemanyag-ellátás miatt.
  • Alternátor meghibásodások: Jellemzően 100 000-130 000 km között, különösen az elektromos fogyasztók intenzív használata esetén.
  • Kuplungkopás kézi sebességváltóknál: 150 000-200 000 km között jelentkezik, a vezetési stílustól függően.
  • Kerékcsapágy meghibásodások: Gyakran 80.000-120.000 km között jelentkezik a vezetési zaj miatt.
  • Kipufogórendszer korróziója: Különösen a 100 000 km-nél vagy 8-10 évesnél idősebb járműveknél.
  • Ablakszabályzó problémák: Az elektromos ablakemelő gyakran 60 000-80 000 km között hibásodik meg.

Renault Trafic: gyengeségek és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Nagy rakodási térfogat Részecskeszűrő eltömődése
Robusztus karosszéria Turbófeltöltő hibák
Jó hasznos teherbírás Automatikus sebességváltó problémák
Sokoldalú konfigurációk Légkondicionáló meghibásodása
Gazdaságos dízelmotorok Indítóproblémák
Kényelmes vezetőfülke Fékkopás
Modern biztonsági rendszerek Elektronikai hibák

A Renault Trafic egy sokoldalú haszongépjármű, amely szilárd alaptulajdonságokkal rendelkezik, de rendszeres és gondos karbantartást igényel. A legtöbb gyenge pontot sikeresen el lehet kerülni megelőző intézkedésekkel és időben történő beavatkozással. Különösen a dízelmotorok és a kipufogógáz-utánkezelő rendszer igényli az adaptált vezetést és a rendszeres ellenőrzést az élettartam maximalizálása és a költséges javítások elkerülése érdekében.

 

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

VALEO 599316 Generátor szabályozó
Vélemények - 24
Termékinformáció
  • Tömeg [kg]: 0,132
  • VALEO: Generátor szabályozó
  • Cikkszám: 599316
  • A mi árunk: 15859,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Generátor szabályozó
Cikkszám: 599316
15859,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO 508793 Érzékelő, utastér hőmérséklet
Vélemények - 6
Termékinformáció
  • Tömeg [kg]: 0,05
  • VALEO: Érzékelő, utastér hőmérséklet
  • Cikkszám: 508793
  • A mi árunk: 12448,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Érzékelő, utastér hőmérséklet
Cikkszám: 508793
12448,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-7%
BLIC 6505-06-6061503P Küszöbborítás javítólemez, jobb, oldalsó beépítés
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: jobb, oldalsó beépítés
  • Javítólemez: javítólemez
  • Részmetszet: alsó rész
  • BLIC: Küszöbborítás
  • Cikkszám: 6505-06-6061503P
  • A mi árunk: 10792,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BLIC Küszöbborítás javítólemez, jobb, oldalsó beépítés
Cikkszám: 6505-06-6061503P
Az RRP-hez képest. RRP 11661,19 HUF

10792,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DELPHI 5641934 Porlasztócsúcs
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • DELPHI: Porlasztócsúcs
  • Cikkszám: 5641934
  • Állapot: új
Részletek
DELPHI Porlasztócsúcs
Cikkszám: 5641934
9771,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-56%
NRF 38943 Nyomáskapcsoló, klímaberendezés 3érintkező, tömítőgyűrűvel
Vélemények - 23
Termékinformáció
  • A dugós csatlakozások száma: 3
  • Menetméret: M10x1,25 Female
  • Feszültség [V]: 12
  • hűtőfolyadék: R134a
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • NRF: Nyomáskapcsoló, klímaberendezés
  • Cikkszám: 38943
  • A mi árunk: 10132,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
NRF Nyomáskapcsoló, klímaberendezés 3érintkező, tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 38943
Az RRP-hez képest. RRP 23041,63 HUF

10132,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-60%
206 030 001 TOPRAN 206 030 Antenna Jármű tető
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Jármű tető
  • Típus: tetőre szerelt
  • Antenna típus: rövid rúd
  • Menetméret: M 5
  • Működési mód: elektronikus
  • Menetemelkedés [mm]: 0,8
  • TOPRAN: Antenna
  • Cikkszám: 206 030
  • A mi árunk: 2838,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Antenna Jármű tető
Cikkszám: 206 030
Az RRP-hez képest. RRP 7140,93 HUF

2838,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO ORIGINAL PART 890000 Parkoló szenzor elöl, hátsó, ultrahangos érzékelő
Vélemények - 23
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elöl, hátsó
  • Érzékelő típus: ultrahangos érzékelő
  • Termékcsoport: ORIGINAL PART
  • Vegyi tulajdonságok: festhető
  • Hossz [mm]: 41
  • Szélesség [mm]: 22
  • Magasság [mm]: 26,3
  • A dugós csatlakozások száma: 3
  • Átmérő [mm]: 15,5
  • Tömeg [kg]: 0,03
  • VALEO: Parkoló szenzor
  • Cikkszám: 890000
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Parkoló szenzor elöl, hátsó, ultrahangos érzékelő
Cikkszám: 890000
19199,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
S3 008 BOSCH S3 0 092 S30 080 Indító akkumulátor 12V 70Ah 640A Ólom-sav akkumulátor
Vélemények - 32
Termékinformáció
  • Termékcsoport: S3
  • Akkumulátor kapacitás [Ah]: 70
  • Akkumulátor: Ólom-sav akkumulátor
  • Hidegindítási áram EN szerint [A]: 640
  • Hossz [mm]: 278
  • Szélesség [mm]: 175
  • Magasság [mm]: 190
  • Feszültség [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Padlóléc kivitel: B00
  • Végpólus fajta: 1
  • BOSCH: Indító akkumulátor
  • Cikkszám: 0 092 S30 080
  • A mi árunk: 48349,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Indító akkumulátor 12V 70Ah 640A Ólom-sav akkumulátor
Cikkszám: 0 092 S30 080
48349,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN Izzó, villogó 12V 5W, W5W
Vélemények - 34
Termékinformáció
  • Termékcsoport: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lámpa fajta: W5W
  • Feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 5
  • Kötési mód: Doboz
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Izzó, villogó
  • Cikkszám: 2825CBN
  • Állapot: új
Részletek
OSRAM Izzó, villogó 12V 5W, W5W
Cikkszám: 2825CBN
1720,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
N70 VARTA BLUE dynamic N70 570500076D842 Indító akkumulátor 12V 70Ah 760A
Vélemények - 64
Termékinformáció
  • Verzió: N70
  • Termékcsoport: BLUE dynamic
  • Akkumulátor kapacitás [Ah]: 70
  • Hidegindítási áram EN szerint [A]: 760
  • Hossz [mm]: 278
  • Szélesség [mm]: 175
  • Magasság [mm]: 190
  • Feszültség [V]: 12
  • Tömeg [kg]: 19,53
  • DIN / ISO: L3
  • Végpólus fajta: 1 / 3
  • Polaritás 0
  • Padlóléc kivitel: B13
  • VARTA: Indító akkumulátor
  • Cikkszám: 570500076D842
  • A mi árunk: 88988,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VARTA Indító akkumulátor 12V 70Ah 760A
Cikkszám: 570500076D842
88988,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: