• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

A Peugeot 508 problémái

Tartalomjegyzék

  1. Peugeot 508 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Peugeot 508: Problémák a vezérműlánccal az 1.6 THP motoroknál
  3. Peugeot 508: Az automata sebességváltó problémái
  4. Peugeot 508: Start-Stop rendszerrel kapcsolatos problémák
  5. Peugeot 508: Problémák a head-up kijelzővel
  6. Peugeot 508: A légkondicionáló rendszerrel kapcsolatos problémák
  7. A Peugeot 508 további gyakori meghibásodásai
  8. Peugeot 508: gyenge pontok és erősségek

Peugeot 508 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • A vezérműlánc problémái az 1.6 THP motoroknál: A vezérműlánc 80.000-120.000 km között mutathatja a kopás jeleit, különösen a 156 lóerős változatoknál. Tipikus tünetek a hidegindításkor jelentkező csörgő hangok és a motor egyenetlen járása.
  • Automatikus sebességváltó meghibásodása: Az automata sebességváltó nem kapcsol megfelelően vagy rángatózó sebességváltásokat mutat, főként a 2011-től kezdődő modellekben. Ezek a problémák gyakran 60 000-100 000 km között jelentkeznek.
  • A Start-Stop rendszer nem működik: A Start-Stop rendszer nem indul vagy megbízhatatlanul működik, különösen a régebbi akkumulátorok esetében 40 000-80 000 km után.
  • A Head-up kijelző nem nyúlik ki: A head-up kijelző meghibásodik vagy nem húzódik ki a műszerfalból, jellemzően 50.000-90.000 km után a GT változatoknál.

Peugeot 508: Problémák a vezérműlánccal az 1.6 THP motoroknál

A Peugeot 508 1.6 THP motorjainak vezérműlánca gyakori meghibásodást mutat, és 80 000 km után jelentkezhetnek az első kopás jelei. A 156 lóerős változatok különösen érintettek, a vezérműlánc hidegindításkor csörgő hangokat okoz, és a motor egyenetlenül jár. Ennek a motoralkatrésznek a megbízhatósága korlátozott, mivel a lánc a nagy terhelés és a nem megfelelő kenés miatt idő előtt elkopik. Az olyan tünetek, mint a motortérből érkező fémes zajok, különösen az indítás utáni első néhány percben, megnyúlt vagy sérült vezérműláncra utalnak. Az eredeti vezérműlánc élettartama gyakran kevesebb, mint 150 000 km, ami a modern motorok esetében átlag alatti értéknek számít.

A rendszeres karbantartás elengedhetetlen a vezérműláncproblémák korai felismeréséhez. Az érzékeny Peugeot 508 vezérműlánc-feszítők 20 000 km-enként rendszeres ellenőrzést és megfelelő viszkozitású, kiváló minőségű motorolajok használatát igénylik. A diagnózis felállításához a motort üzemi hőmérsékleten szokatlan zajokra kell ellenőrizni, a sztetoszkóppal a vezérműlánc dobozán hasznos információkat lehet szerezni. A kopás első jeleinél a teljes vezérműláncot, beleértve a feszítőket és a vezetősíneket is, azonnal ki kell cserélni a súlyos motorkárosodás elkerülése érdekében.

Peugeot 508: Az automata sebességváltó problémái

Peugeot 508: Az automata sebességváltó problémái

A Peugeot 508 automata sebességváltója tipikus gyenge pontokat mutat, amelyek rángatózó váltásokban vagy a sebességváltás teljes elmaradásában nyilvánulnak meg. A 2011-től kezdődő modelleket különösen érintik ezek a panaszok, a problémák általában 60 000 és 100 000 km között jelentkeznek. A leggyakoribb tünetek közé tartozik a késleltetett sebességváltás, a rángatózás induláskor és az egy fokozatban maradás további váltási lehetőség nélkül. Az automata sebességváltó már nem kapcsol megfelelően, ami jelentős meghibásodásokhoz és biztonsági kockázatokhoz vezethet. A hibák gyakran a vezérlőegység hibakódjain keresztül jelentkeznek, amelyek hibás érzékelőkre, kopott kuplungokra vagy a sebességváltó vezérlőegységével kapcsolatos problémákra utalnak.

A váltóproblémák időben történő felismeréséhez elengedhetetlen a szisztematikus ellenőrzés. Az összetett Peugeot 508 automata sebességváltó vezérlőegységei rendszeres szoftverfrissítést és 60 000 km-enként sebességváltófolyadék-öblítést igényelnek. A diagnosztika speciális diagnosztikai berendezéssel történik, amely kiolvassa a hibakódokat és megjeleníti a sebességváltó érzékelőinek élő adatait. A megelőző intézkedések közé tartozik a sebességváltóolaj rendszeres cseréje, az elektromos csatlakozások ellenőrzése és az agresszív vezetés elkerülése a sebességváltó élettartamának meghosszabbítása érdekében.

VALEO 837522 Kuplung, szett kettőstömegű lendkerékkel, Központi kinyomóval, csavarkészlettel, biztosítócsavar-készlettel
Vélemények - 33
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: kettőstömegű lendkerékkel, Központi kinyomóval
  • Fogszám: 26
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: csavarkészlettel, biztosítócsavar-készlettel
  • Új alkatrész
  • Tömeg [kg]: 20
  • rögzítő furatok száma: 6
  • csak készletben felhasználható
  • Furatátmérő [mm]: 24
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 60
  • Rögzítő furatok száma a központi kinyomón: 3
  • csak készletben elérhető
  • VALEO: Kuplung, szett
  • Cikkszám: 837522
  • A mi árunk: 184392,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Kuplung, szett kettőstömegű lendkerékkel, Központi kinyomóval, csavarkészlettel, biztosítócsavar-készlettel
Cikkszám: 837522
184392,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-25%
FEBI BILSTEIN 27051 Kerékőr Kúpos felfekvés F, 23 mm
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely, hátsótengely
  • Hossz [mm]: 50
  • Átmérő [mm]: 24
  • Külső menet mérete: M12 x 1,25
  • Menethossz [mm]: 23
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Kulcsnyílás: 17, 19
  • Kerékrögzítés: Kúpos felfekvés F
  • Anyag: Acél
  • Felület: krómozott
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 23
  • Tömeg [kg]: 0,450
  • Lezárható: Lezárható
  • Méreteket figyelembe venni!
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • FEBI BILSTEIN: Kerékőr
  • Cikkszám: 27051
  • A mi árunk: 10509,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Kerékőr Kúpos felfekvés F, 23 mm
Cikkszám: 27051
Az RRP-hez képest. RRP 14089,06 HUF

10509,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Olaj, automata váltó (ATF) ATF VI, 5l, Piros
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: ATF VI
  • Gyártói ajánlások: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • meghaladja a specifikációt: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Termékcsoport: Premium ATF 6
  • Kötési mód: Kanna
  • Szín: Piros
  • Térfogat [liter]: 5
  • AISIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: ATF-92005
  • A mi árunk: 29090,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
AISIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF VI, 5l, Piros
Cikkszám: ATF-92005
Több
29090,00 HUF
Darabár
5818,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO 820700 Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Vélemények - 35
Termékinformáció
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -35
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12
  • Szín: sárga
  • Gyártói ajánlások: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • specifikáció: G12
  • Térfogat [liter]: 5
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: 145
  • Vegyi tulajdonságok: nitritmentes
  • Tömeg [kg]: 5,54
  • Kötési mód: Kanna
  • VALEO: Fagyálló
  • Cikkszám: 820700
  • A mi árunk: 7285,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Cikkszám: 820700
Több
7285,00 HUF
1457,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DELPHI 28384347 Nagynyomású szivattyú
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • DELPHI: Nagynyomású szivattyú
  • Cikkszám: 28384347
  • A mi árunk: 256650,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
DELPHI Nagynyomású szivattyú
Cikkszám: 28384347
256650,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás

Peugeot 508: Start-Stop rendszerrel kapcsolatos problémák

A Peugeot 508 Start-Stop rendszere nem működik megbízhatóan, és gyakori meghibásodásokat mutat, különösen a régebbi járműveknél. A technológia nem indul el, vagy spontán kikapcsol, amit 40 000-80 000 km után főként az akkumulátor gyengesége okoz. Jellemző tünet a műszerfalon állandóan világító Start-Stop ellenőrző lámpa, valamint az, hogy a rendszer nem képes automatikusan leállítani a motort. A rendszer megbízhatósága nagymértékben függ az akkumulátor kapacitásától, a motor hőmérsékletétől és a jármű különböző paramétereitől. További okok lehetnek az érzékelők meghibásodása, az akkumulátor csatlakozóinak szennyeződése vagy a légkondicionáló rendszerrel kapcsolatos problémák, mivel a rendszer csak optimális körülmények között aktiválódik.

A Start-Stop rendszer megfelelő működéséhez szakszerű karbantartás szükséges. Az igényes Peugeot 508 Start-Stop akkumulátorok speciális AGM technológiát és 30 000 km-enként rendszeres kapacitásellenőrzést igényelnek. A diagnózis az akkumulátor feszültségének és kapacitásának ellenőrzésével kezdődik, majd az összes releváns érzékelő, például a motorhőmérséklet, a légkondicionáló és a kormánykerék pozíciójának ellenőrzése következik. A megelőző kezelés magában foglalja az akkumulátor pólusainak rendszeres tisztítását, az akkumulátor időben történő cseréjét és a vezérlőegység szoftverének frissítését.

Peugeot 508: Problémák a head-up kijelzővel

Peugeot 508: Problémák a head-up kijelzővel

A Peugeot 508-as modell head-up kijelzője, különösen a GT változatokban, gyakran mutat hibákat, és nem nyúlik ki a műszerfalpanelből. Ezek a hibák jellemzően 50.000-90.000 km után jelentkeznek, és mechanikai elakadások vagy elektronikus hibák formájában jelentkeznek. A leggyakoribb tünetek közé tartozik a behajtott helyzetben maradó kijelző, a villódzó vagy torz kijelzők és a teljes rendszerhibák. A head-up kijelző nem működik megfelelően, ami hatással lehet a biztonságra, mivel a fontos vezetési információk már nem jelennek meg a vezető látómezejében. A mechanikus alkatrészek élettartama gyakran korlátozott, mivel a kényes motorok és vezetősínek ki vannak téve a pornak és a hőmérséklet-ingadozásnak.

A head-up display problémáinak helyes diagnosztizálásához szakszerű ellenőrzésre van szükség. A Peugeot 508 Head-Up Display precíz mechanizmusai rendszeres kalibrálást és az optikai alkatrészek gondos tisztítását igénylik. A diagnosztika magában foglalja az elektromos csatlakozások ellenőrzését, a kijelző pozíciójának kalibrálását és a mechanikus mozgások ellenőrzését. A megoldások a szoftver frissítésétől és a vezetősínek tisztításától a kijelzőegység teljes cseréjéig terjednek súlyos mechanikai hibák esetén.

Peugeot 508: A légkondicionáló rendszerrel kapcsolatos problémák

A Peugeot 508 légkondicionáló rendszere nem hűti kellőképpen és gyakran meghibásodik, különösen a dízel változatokban, mint például a 2.0 HDI és az 1.5 BlueHDI. Ezek a problémák gyenge hűtési teljesítményben, szokatlan zajokban vagy a hűtési funkció teljes meghibásodásában nyilvánulnak meg. Tipikus okok a szivárgó hűtőközeg-vezetékek, a hibás kompresszorok vagy a szennyezett kondenzátorok, amelyek különösen 60.000-100.000 km után jelentkeznek. A légkondicionáló rendszer már nem hűt hatékonyan, ami jelentősen rontja a vezetési komfortot, és a nagyobb belső tér miatt különösen az SW modelleknél jelent problémát. Az olyan tünetek, mint a szellőzőnyílásokból kilépő meleg levegő, bepárásodott ablakok vagy olajos foltok a jármű alatt, a légkondicionáló rendszer különböző hibáira utalnak.

A klímaberendezés optimális működéséhez elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az érzékeny Peugeot 508 klímakompresszorok évente ellenőrzést és 2-3 évente rendszeres hűtőközegfeltöltést igényelnek. A diagnózis a hűtőközegkörben lévő nyomás mérésével, a szivárgás vizuális ellenőrzésével és az összes alkatrész működésének vizsgálatával történik. A megelőző intézkedések közé tartozik a klímaberendezés rendszeres működtetése télen is, az utastéri szűrő 15 000 km-enként történő cseréje és a párologtató szakszerű fertőtlenítése a baktériumok felszaporodásának megakadályozása érdekében.

FEBI BILSTEIN 19400 Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Vélemények - 27
Termékinformáció
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12+
  • Szín: lila
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • specifikáció: G12+
  • Térfogat [liter]: 1,5
  • Tömeg [kg]: 1,741
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • FEBI BILSTEIN: Fagyálló
  • Cikkszám: 19400
  • A mi árunk: 4469,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Cikkszám: 19400
Több
4469,00 HUF
2979,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-62%
INA 529 0335 10 Hosszbordás szíj készlet generátor szabadonfutó vizsg. és felújítása szükség szerint
Vélemények - 8
Termékinformáció
  • Bordák száma: 6
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: generátor szabadonfutó vizsg. és felújítása szükség szerint
  • Hossz [mm]: 962
  • Beépítési útmutatót figyelembe venni
  • INA: Hosszbordás szíj készlet
  • Cikkszám: 529 0335 10
  • A mi árunk: 15202,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
INA Hosszbordás szíj készlet generátor szabadonfutó vizsg. és felújítása szükség szerint
Cikkszám: 529 0335 10
Az RRP-hez képest. RRP 40301,73 HUF

15202,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Tömítéskészlet, befecskendezőfúvóka
Vélemények - 35
Termékinformáció
  • Belső átmérő [mm]: 7,50
  • Vastagság [mm]: 3,5
  • Forma: O-gyűrű
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Tömítéskészlet, befecskendezőfúvóka
  • Cikkszám: DRM022S
  • Állapot: új
Részletek
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Tömítéskészlet, befecskendezőfúvóka
Cikkszám: DRM022S
2046,00 HUF
A 8 darabos készlet ára
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
KOLBENSCHMIDT 37184620 hajtókar nyugvó csapágy
Termékinformáció
  • Alkatrészszám: 36337620, 36338620, 36339620
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Javítási lépcső: 0,50
  • KOLBENSCHMIDT: hajtókar nyugvó csapágy
  • Cikkszám: 37184620
  • A mi árunk: 5773,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
KOLBENSCHMIDT hajtókar nyugvó csapágy
Cikkszám: 37184620
5773,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
SWAG 30 91 9402 Fagyálló G12+, lila, 5l, Koncentrátum
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12+
  • Szín: lila
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • specifikáció: G12+
  • Térfogat [liter]: 5
  • Tömeg [kg]: 5,96
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Kanna
  • SWAG: Fagyálló
  • Cikkszám: 30 91 9402
  • A mi árunk: 13795,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
SWAG Fagyálló G12+, lila, 5l, Koncentrátum
Cikkszám: 30 91 9402
Több
13795,00 HUF
2759,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

A Peugeot 508 további gyakori meghibásodásai

A Peugeot 508 vezetőinek tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • Bluetooth-kapcsolati problémák: 30 000-60 000 km után fordulnak elő, gyakran elavult szoftver vagy hibás antennák okozzák.
  • Hibás parkolószenzorok: Gyakran 40.000-80.000 km után, különösen az SW modelleknél szennyeződés vagy mechanikai sérülés miatt.
  • Problémák a dízel részecskeszűrő regenerálásával: Különösen a 2.2 HDI és 1.6 HDI motoroknál 80.000-120.000 km után, rövid utakon.
  • Szivárgás a panorámatetőn: Gyakran 50.000-90.000 km után jelentkezik, főként a GT változatoknál, a tömítések elhasználódása miatt.
  • A hátsó tengelycsapágyak kopása: Jellemzően 100.000-150.000 km után, különösen az RXH hibrid modelleknél a nagyobb tömeg miatt.
  • Hibás xenon fényszórók: Gyakran 60.000-100.000 km után a hibás előtétek vagy égők miatt.
  • Problémák az elektronikus kézifékkel: 70.000-120.000 km után fordul elő, gyakran kopott fékbetétek vagy meghibásodott működtetők miatt.

Peugeot 508: gyenge pontok és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Kényelmes futómű Vezérműlánc az 1.6 THP motoroknál
Tágas belső tér Automatikus sebességváltó problémák
Modern asszisztensrendszerek Start-Stop rendszer hibái
Vonzó formatervezés Head-up kijelző hibái
Jó motorválaszték A légkondicionáló meghibásodása
Kiváló minőségű kivitelezés Bluetooth csatlakozási problémák
Gazdaságos dízelmotorok Elektronikai sebezhetőség
Kiterjedt biztonsági csomag Magas javítási költségek

A Peugeot 508 technológiailag fejlett járműként mutatkozik be, vonzó formatervvel és jó vezetési komforttal. Ennek ellenére vannak tipikus gyenge pontjai, különösen az elektronikai rendszerekben és a motor egyes alkatrészeiben. A legtöbb probléma rendszeres karbantartással és megelőző intézkedésekkel elkerülhető, vagy legalábbis hatásuk minimalizálható. A THP-motorok vezérműlánca és a bonyolult elektronikai rendszerek, amelyek szakszerű diagnózist és karbantartást igényelnek, különös figyelmet igényelnek.

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-26%
FEBI BILSTEIN 101161 Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 5l, Piros
Vélemények - 54
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: ATF III
  • Gyártói ajánlások: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Kanna
  • Szín: Piros
  • Térfogat [liter]: 5
  • Tömeg [kg]: 4,43
  • Mennyiség: 4
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 101161
  • A mi árunk: 21781,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 5l, Piros
Cikkszám: 101161
Több
Az RRP-hez képest. RRP 29458,21 HUF

21781,00 HUF
4356,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
D1S BOSCH 1 987 302 850 Xenon izzó D1S, 85V, 35W
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • Feszültség [V]: 85
  • Névleges teljesítmény [W]: 35
  • Lámpa fajta: D1S
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: Pk32d-2
  • Block 1.5 [axle]: PK32d-2
  • BOSCH: Xenon izzó
  • Cikkszám: 1 987 302 850
  • A mi árunk: 16896,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Xenon izzó D1S, 85V, 35W
Cikkszám: 1 987 302 850
16896,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolaj 5W-40, 4l
Vélemények - 69
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Gyártói ajánlások: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Térfogat [liter]: 4
  • Verzió: Extreme
  • Cikkszám: MN7915-4
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó, Motorkerékpár
  • MANNOL: Motorolaj
  • A mi árunk: 9856,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MANNOL Motorolaj 5W-40, 4l
Cikkszám: MN7915-4
Több
9856,00 HUF
2464,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
P 9249 BOSCH 1 457 429 249 Olajszűrő Szűrőbetét
Vélemények - 70
Termékinformáció
  • Szűrő kivitel: Szűrőbetét
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tömítéssel
  • Magasság [mm]: 69
  • Belső átmérő 2 [mm]: 29
  • Átmérő [mm]: 64
  • BOSCH: Olajszűrő
  • Cikkszám: 1 457 429 249
  • A mi árunk: 3194,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Olajszűrő Szűrőbetét
Cikkszám: 1 457 429 249
3194,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
1831 BOSCH 0 986 018 310 Önindító 12V, 1,4kW, Fogszám: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Vélemények - 9
Termékinformáció
  • Névleges teljesítmény [kW]: 1,4
  • Feszültség [V]: 12
  • Fogszám: 10, 13, 12, 11
  • Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
  • rögzítő furatok száma 0
  • Menetes furatok száma: 3
  • cserealkatrész
  • Bilincs: 30,50
  • Helyzet / fok: links
  • Kis fogaskerék alappozíció [mm]: -5,5
  • Indítómotor kivitel: saját csapágyazású
  • Hossz [mm]: 238
  • Menetméret: M10x1.5
  • Menetméret 1: M10x1.5
  • Menetméret 2: M10x1.5
  • Rögzítési szög [fok]: 56
  • Pofanyílás-szögmérték [fok]: 35
  • Rögzítőfurat szögmérték [fok]: 56
  • BOSCH: Önindító
  • Cikkszám: 0 986 018 310
  • A mi árunk: 42876,00 HUF
  • Állapot: Újrafeldolgozott
Részletek
BOSCH Önindító 12V, 1,4kW, Fogszám: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Cikkszám: 0 986 018 310
42876,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-74%
CT 1091 WP1 CONTITECH CT1091WP1 Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 116, Szélesség: 25,4 mm
Vélemények - 46
Termékinformáció
  • Fogszám: 116
  • Szélesség [mm]: 25,4
  • Csomagolási magasság [cm]: 18,7
  • Csomagolási hossz [mm]: 19,5
  • Csomagolási szélesség [cm]: 18,2
  • Tömeg [kg]: 1,639
  • CONTITECH: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: CT1091WP1
  • A mi árunk: 37144,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
CONTITECH Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 116, Szélesség: 25,4 mm
Cikkszám: CT1091WP1
Az RRP-hez képest. RRP 144787,67 HUF

37144,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-61%
FEBI BILSTEIN 32938 Motorolaj 5W-40, 5l
Vélemények - 49
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Gyártói ajánlások: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
  • Térfogat [liter]: 5
  • Cikkszám: 32938
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó
  • FEBI BILSTEIN: Motorolaj
  • A mi árunk: 14969,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Motorolaj 5W-40, 5l
Cikkszám: 32938
Több
Az RRP-hez képest. RRP 39142,94 HUF

14969,00 HUF
2994,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Blister 1pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 071 Izzó, távfényszóró H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogén
Vélemények - 19
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: H7
  • Világításfajta: Halogén
  • Névleges teljesítmény [W]: 55
  • Feszültség [V]: 12
  • Színhőmérséklet [K]: 4000
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: PX26d
  • BOSCH: Izzó, távfényszóró
  • Cikkszám: 1 987 302 071
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Izzó, távfényszóró H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogén
Cikkszám: 1 987 302 071
1701,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
49090273 PHILIPS 12961CP Izzó, villogó 12V 5W, W5W, Üvegtalpas lámpa
Vélemények - 29
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: W5W, Üvegtalpas lámpa
  • Feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 5
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: W2.1x9.5d
  • PHILIPS: Izzó, villogó
  • Cikkszám: 12961CP
  • Állapot: új
Részletek
PHILIPS Izzó, villogó 12V 5W, W5W, Üvegtalpas lámpa
Cikkszám: 12961CP
369,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-15%
BLIC 6205-08-035814P Javítókészlet, ablakemelő hátsó, kétoldali
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsó, kétoldali
  • Gyártó korlátozás: linki
  • Gyártási dátumtól: 11.2010
  • BLIC: Javítókészlet, ablakemelő
  • Cikkszám: 6205-08-035814P
  • A mi árunk: 9733,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
BLIC Javítókészlet, ablakemelő hátsó, kétoldali
Cikkszám: 6205-08-035814P
Az RRP-hez képest. RRP 11507,75 HUF

9733,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: