• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 Ft
Az Ön kosara üres

A Audi A6 kapcsolatos problémák

Tartalomjegyzék

  1. Audi A6 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Audi A6: A központi zárral kapcsolatos problémák
  3. Audi A6: Problémák a mild hibrid rendszerrel
  4. Audi A6: Problémák az S-Tronic sebességváltóval a 2.8 FSI-ben
  5. Audi A6: Problémák a 2.0 TDI 190 LE indítási viselkedésével kapcsolatban
  6. Audi A6: A 2.4 V6-os motorral kapcsolatos problémák
  7. Az Audi A6 egyéb gyakori hibái
  8. Audi A6: gyenge pontok és erősségek
    1. AUDI A6 (C6) pollenszűrő csere
    2. AUDI A6 (C6) ablaktörlő lapát csere

Audi A6 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • A központi zárrendszer nem működik: A központi zárrendszer gyakran 80.000-120.000 km után meghibásodik a hibás működtető vagy vezérlőegységek miatt. Különösen a 2.7 TDI és a 3.0 TDI 272 LE teljesítményű modellek érintettek, ahol a tüneteket az ajtómodulok nedvessége súlyosbítja.
  • Enyhe hibrid rendszer meghibásodások: A mild hibrid technológiával felszerelt újabb A6-os modelleknél a 48V-os rendszer meghibásodásai 40 000-60 000 km között jelentkeznek. Az akkumulátor az öregedés korai jeleit mutatja, és a rendszer nem kapcsol megfelelően a belsőégésű motor és az elektromos motor között.
  • A 2.8 FSI váltó nem kapcsol: A 2.8 FSI motor S-Tronic váltója 90.000-130.000 km között váltási problémákat mutat. A gyakori panaszok a rángatózó sebességváltásokra és a vészfutó program aktiválására vonatkoznak.
  • Nem indul a motor a 2.0 TDI 190 PS-nél: A 2.0 TDI 190 PS indítási problémáit 70.000-100.000 km között gyakran az izzítógyertyák vagy az üzemanyagszivattyúk meghibásodása okozza. Az indítórendszer megbízhatósága a kor előrehaladtával jelentősen csökken.

Audi A6: A központi zárral kapcsolatos problémák

Audi A6: A központi zárral kapcsolatos problémák

Az Audi A6 központi zárrendszere gyakran mutat hibákat, amelyek az ajtók megbízhatatlan nyitásában és zárásában nyilvánulnak meg. Ezek a gyenge pontok különösen a magasabb, 80 000 és 120 000 kilométer közötti futásteljesítményű modelleknél jelentkeznek. A tünetek az egyes ajtók teljes meghibásodásától a teljes zárrendszer szórványos működéséig terjednek. Gyakran az ajtókban lévő szervomotorok érintettek, amelyek kopás vagy nedvesség miatt leállnak. A 2.7 TDI és a 3.0 TDI 272 LE teljesítményű járművekben ezeket a problémákat a bonyolultabb elektronika és az alkatrészek nagyobb igénybevétele súlyosbítja.

A biztonsági rendszerek megfelelő működéséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. Az érzékeny Audi A6 központi zármoduljai 30 000 kilométerenként rendszeres diagnosztikát igényelnek speciális vizsgálóberendezéssel. A problémák megoldásához először ki kell olvasni a hibakódokat, és lokalizálni kell az érintett szervomotorokat. A hibás alkatrészek cseréje ajtónként 150-400 euróba kerül, míg a megelőző karbantartás érintkezési spray-vel és tömítésápolással jelentősen meghosszabbítja az élettartamot.

-68%
CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 120, Szélesség: 30 mm
Vélemények - 53
Termékinformáció
  • Fogszám: 120
  • Szélesség [mm]: 30
  • Csomagolási magasság [cm]: 18,7
  • Csomagolási hossz [mm]: 19,5
  • Csomagolási szélesség [cm]: 18,2
  • Tömeg [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: CT1028WP4
  • A mi árunk: 46057,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
CONTITECH Vezérműszíj készlet vízpumpával Fogszám: 120, Szélesség: 30 mm
Cikkszám: CT1028WP4
Az RRP-hez képest. RRP 147066,16 Ft

46057,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-62%
102 966 001 TOPRAN 102 966 Ablaktörlő relé szélvédő tisztításához
Vélemények - 13
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 12
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: szélvédő tisztításához
  • TOPRAN: Ablaktörlő relé
  • Cikkszám: 102 966
  • A mi árunk: 2421,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Ablaktörlő relé szélvédő tisztításához
Cikkszám: 102 966
Az RRP-hez képest. RRP 6535,95 Ft

2421,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Borsehung B17820 Relé, munkaáram 12V
Vélemények - 13
Termékinformáció
  • Relé funkció: Izzító berendezés, X-érintkező tehermentesítése
  • Névleges feszültség [V]: 12
  • Csatlakozók száma: 4
  • Áramerősség [A]: 70
  • Relé száma: 644
  • Borsehung: Relé, munkaáram
  • Cikkszám: B17820
  • A mi árunk: 2590,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
Borsehung Relé, munkaáram 12V
Cikkszám: B17820
2590,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-13%
VEGAZ UR-082 Adapter, lambda szonda
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Hossz [mm]: 145
  • Átmérő [mm]: 50
  • Csőkapcsoló: kettős bilincs
  • Anyag: Fém
  • VEGAZ: Adapter, lambda szonda
  • Cikkszám: UR-082
  • A mi árunk: 2879,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
VEGAZ Adapter, lambda szonda
Cikkszám: UR-082
Az RRP-hez képest. RRP 3327,45 Ft

2879,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-44%
FEBI BILSTEIN 48810 Csavar, féknyereg elsőtengely
Vélemények - 20
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Minőség / osztály: 10.9
  • Kulcsnyílás: 21
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 35
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Csavar, féknyereg
  • Cikkszám: 48810
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavar, féknyereg elsőtengely
Cikkszám: 48810
Az RRP-hez képest. RRP 2220,17 Ft

1234,00 Ft
Darabár
4936,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Audi A6: Problémák a mild hibrid rendszerrel

Az újabb Audi A6 modellek mild hibrid rendszere viszonylag alacsony, 40 000-60 000 kilométeres futásteljesítmény után mutatja a meghibásodás első jeleit. A 48 voltos akkumulátor idő előtt veszít kapacitásából, ami a start-stop rendszer meghibásodásához és a fogyasztás csökkenéséhez vezet. Gyakori panaszok közé tartozik a mild hibrid rendszer váratlan kikapcsolása és a műszeregységben megjelenő hibaüzenetek. A tünetek súlyosbodnak szélsőséges hőmérsékleten és gyakori rövid utakon, amikor a rendszer nem tud optimálisan működni. A teljes hajtáslánc megbízhatósága jelentősen szenved ezektől az elektronikai hibáktól.

A hibrid alkatrészek hosszú élettartamához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az Audi A6 mild hybrid összetett vezérlőegységei 20 000 kilométerenként szoftverfrissítést és szakszerű akkumulátorelemzést igényelnek. A diagnózishoz speciális mérőeszközökre van szükség a 48 V-os feszültség és a töltési funkció ellenőrzéséhez. Problémák esetén először a szoftverfrissítést kell elvégezni, mielőtt a drága alkatrészek, például a lítium-ion akkumulátor cseréjére sor kerülne. A megelőző intézkedések közé tartoznak a rendszeres hosszú távú utazások az akkumulátor teljes feltöltése érdekében.

Audi A6: Problémák az S-Tronic sebességváltóval a 2.8 FSI-ben

Audi A6: Problémák az S-Tronic sebességváltóval a 2.8 FSI-ben

A 2.8 FSI motorban lévő S-Tronic duplakuplungos sebességváltó 90 000 és 130 000 kilométer között jellegzetes gyenge pontokat fejleszt ki. A leggyakoribb hibák rángatózó sebességváltásokban, késleltetett váltási reakciókban és a vészfutó program váratlan aktiválásában nyilvánulnak meg. Különösen elinduláskor és alacsony sebességnél nem kapcsol egyenletesen a sebességváltó, ami kellemetlen vezetési élményhez vezet. A tengelykapcsolók a 2.8 FSI motor nagy teljesítménye miatt idő előtti kopást mutatnak, míg a sebességváltó vezérlőegység érzékenyen reagál a hőmérséklet-ingadozásokra. A kuplungtárcsák élettartama sportos vezetési stílus mellett jelentősen csökken.

A váltóproblémák korai felismeréséhez szakszerű ellenőrzésre van szükség. A precíz Audi A6 S-Tronic tengelykapcsolók 60 000 kilométerenként igénylik a kuplungpontok beállítását a megfelelő diagnosztikai technológiával rendelkező szakműhelyekben. A váltóproblémák megoldása a sebességváltóolaj ellenőrzésével kezdődik, amelyet 40 000 kilométerenként kell kicserélni. Az előrehaladott problémák gyakran kuplungbeállítást, vagy legrosszabb esetben kuplungcserét igényelnek, ami 2500-4500 euró közötti összegbe kerül.

-23%
RepCon HERTH+BUSS ELPARTS 51277179 Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • hajlított kivitel
  • Kábelhossz [mm]: 200
  • A dugós csatlakozások száma: 1
  • Rövid kivitel
  • Hossz [mm]: 40
  • Átmérő [mm]: 4
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: dugaszházzal, vezetékkel
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tömítéssel
  • Kábel keresztmetszet [mm²]: 2,5
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -25
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: +140
  • Vezeték szigetelés anyaga: Szilikon
  • Csatlakozó ház kivitel: persely ház
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Kábeljavító készlet, izzítógyertya
  • Cikkszám: 51277179
  • A mi árunk: 5609,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
HERTH+BUSS ELPARTS Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Cikkszám: 51277179
Az RRP-hez képest. RRP 7378,61 Ft

5609,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-22%
MWI0006 MEYLE 100 955 0006 Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Vélemények - 63
Termékinformáció
  • kiegészítő info: ORIGINAL Quality
  • Feszültség [V]: 12
  • Szivattyú fajta: egyszeres szivattyú
  • Működési mód: elektromos
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • Kipufogóátmérő [mm]: 3,4
  • MEYLE: Ablakmosó szivattyú
  • Cikkszám: 100 955 0006
  • A mi árunk: 3734,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
MEYLE Ablakmosó szivattyú 12V, ORIGINAL Quality
Cikkszám: 100 955 0006
Az RRP-hez képest. RRP 4834,14 Ft

3734,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 27288 Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Vélemények - 59
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tartószalaggal
  • Lezárható: nem lezárható
  • Anyag: Műanyag
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • új kivitel
  • FEBI BILSTEIN: Záró, üzemanyag tartály
  • Cikkszám: 27288
  • A mi árunk: 2947,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Cikkszám: 27288
2947,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
GT-BERGMANN GT21-006 Javítókészlet, keresztlengőkar Első tengely kétoldali, rászerelő/rögzítő anyaggal, kapcsoló rúddal
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: Első tengely kétoldali
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: kapcsoló rúddal
  • Kormányzás: Összekötő gömbfejekkel
  • Tömeg [kg]: 11
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: rászerelő / rögzítő anyaggal
  • GT-BERGMANN: Javítókészlet, keresztlengőkar
  • Cikkszám: GT21-006
  • Állapot: új
Részletek
GT-BERGMANN Javítókészlet, keresztlengőkar Első tengely kétoldali, rászerelő/rögzítő anyaggal, kapcsoló rúddal
Cikkszám: GT21-006
111138,00 Ft
222276,00 Ft/ 2 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-64%
FEBI BILSTEIN 21594 Indexkapcsoló
Vélemények - 13
Termékinformáció
  • Szín: fekete
  • Kombinált kapcsoló funkció: villogó funkcióval, távfény funkcióval, tempomattal, parkolófény funkcióval
  • Tömeg [kg]: 0,167
  • FEBI BILSTEIN: Indexkapcsoló
  • Cikkszám: 21594
  • A mi árunk: 13948,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Indexkapcsoló
Cikkszám: 21594
Az RRP-hez képest. RRP 39062,93 Ft

13948,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Audi A6: Problémák a 2.0 TDI 190 LE indítási viselkedésével kapcsolatban

A 2.0 TDI 190 PS motor 70 000 és 100 000 kilométer között gyakori indítási problémákat mutat, a motor nem vagy csak késleltetve indul. Ennek fő okai a hibás izzítógyertyák, amelyek már nem látják el megfelelően az előmelegítő funkciójukat, valamint a gyengülő nagynyomású üzemanyagszivattyúk. Ezek a tünetek hideg hőmérsékleten jelentősen fokozódnak, mivel a dízelüzemanyag viszkozitása magasabb. Ezenkívül az eltömődött üzemanyagszűrők vagy az üzemanyagnyomással kapcsolatos problémák is indítási nehézségekhez vezethetnek. Az indítórendszer megbízhatósága az alkatrészek elöregedésével folyamatosan csökken, ami gyakoribb meghibásodásokhoz vezet.

A dízelmotorok indítási képességének fenntartásához elengedhetetlen a szakszerű karbantartás. Az Audi A6 hőmérsékletre érzékeny izzítógyertyáinál 80 000 kilométerenként ellenállás-ellenőrzést és szükség esetén cserét kell végezni. A diagnózishoz először az izzítógyertyákat kell multiméterrel tesztelni és az üzemanyagnyomást megmérni. Az izzítógyertyák megelőző cseréje körülbelül 200-350 euróba kerül, míg egy meghibásodott magasnyomású szivattyú akár 1500 euróba is kerülhet. A rendszeres, 30 000 kilométerenkénti üzemanyagszűrő-csere sok indítási problémát megelőz.

Audi A6: A 2.4 V6-os motorral kapcsolatos problémák

Audi A6: A 2.4 V6-os motorral kapcsolatos problémák

Az Audi A6 2.4 V6-os motorja sajátos gyenge pontokat fejleszt, amelyek főként 120 000 és 160 000 kilométer között jelentkeznek. A gyakori hibák a vezérműláncot érintik, ami a nyúlás miatt hidegindításkor csörgő hangokat okoz. A szelepszár tömítések idő előtti kopást mutatnak, ami indításkor kékes füst formájában jelentkezik. Ezenkívül a gyújtótekercsek is hajlamosak meghibásodni, ami a motor egyenetlen járását és a teljesítmény csökkenését okozza. A vízpumpa élettartama a 2.4 V6-os modellben korlátozott, és gyakran vezet 140 000 és 180 000 kilométer között hűtőfolyadék-veszteséghez. Ezeket a problémákat súlyosbítja a rendszertelen karbantartás és a rossz minőségű folyadékok.

A motorproblémák korai felismeréséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. A nagy karbantartást igénylő Audi A6 vezérműláncok feszességének és kopásának ellenőrzését 100 000 kilométerenként szakemberrel kell elvégeztetni. A diagnózis magában foglalja az égéstér endoszkópos vizsgálatát a szelepszár tömítések értékeléséhez és a kompresszió mérését. A vezérműlánc-problémák első jelére azonnal javítást kell végezni, mivel egy elszakadt lánc súlyos motorkárosodáshoz vezethet. A vezérműlánc megelőző cseréje 1200 és 2000 euró közötti összegbe kerül, és megelőzi a lényegesen drágább következményes károkat.

Az Audi A6 egyéb gyakori hibái

Az Audi A6-osok tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • A légrugó kompresszorának meghibásodása: jellemzően 100 000-140 000 km után jelentkezik, ami a jármű egyenetlen hasmagasságához és a komfortérzet csökkenéséhez vezet.
  • Xenon fényszóró előtétek: A hibák 80.000-120.000 km után válnak nyilvánvalóvá a villódzó vagy meghibásodó fényszórók miatt.
  • Turbófeltöltő problémák a TDI motoroknál: Különösen a 2.7 TDI esetében 150.000-200.000 km után a csapágyak és tömítések kopása miatt.
  • A légkondicionáló kompresszor meghibásodása: Gyakori 90.000-130.000 km között, ami a hűtési kapacitás hiányában és fémes zajokban nyilvánul meg.
  • DSG sebességváltó rángatózása: Már 60.000-80.000 km között előfordul a kuplung és a sebességváltóolaj elhasználódása miatt.
  • Az üzemanyagszivattyú nagynyomású meghibásodása: Különösen az FSI motoroknál 100 000-150 000 km után, teljesítménycsökkenéssel és indítási problémákkal jár.

Audi A6: gyenge pontok és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Kiváló minőségű anyagok Komplex elektronika érzékeny
Erős motortartomány Magas javítási költségek
Fejlett technológia Központi zár megbízhatatlan
Jó vezetési teljesítmény Sebességváltó váltási problémák
Kényelmes futómű Enyhe hibrid rendszerhibák
Szilárd kivitelezés Indulási problémák a TDI-vel
Presztízs és imázs Nagy karbantartási igényű alkatrészek

Ismert gyengeségei ellenére az Audi A6 továbbra is népszerű jármű a felső középkategóriában. A legtöbb probléma rendszeres karbantartással és korai beavatkozással elkerülhető. Különösen fontos a karbantartási időközök betartása és a javításokhoz eredeti alkatrészek használata. A megelőző intézkedésekbe való befektetés hosszú távon megtérül az alacsonyabb utókezelési költségek és a nagyobb megbízhatóság révén.

 

Hasznos videók ebben a témában:

AUDI A6 (C6) pollenszűrő csere

AUDI A6 (C6) ablaktörlő lapát csere

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-31%
FEBI BILSTEIN 22806 Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 1l, Piros
Vélemények - 28
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: ATF III
  • Gyártói ajánlások: MB 236.10, Peugeot ZF 4HP 18, MAN 339 V1, MAN 339 Z2, MB 236.13, Honda Z1, MAN 339 V2, Peugeot ZF 4HP 14, Ford Mercon V, GM Dexron IIIH, GM Dexron IIIG, Ford WSS-M2C938-A, Ford WSS-M2C922-A1, Ford WSS-M2C202-B, Ford WSS-M2C195-A, VW TL 52533, Ford WSS-M2C919-E, MB 236.6, MB 235.71, MB 236.9, ZF TE-ML 14C
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • Sebességváltó fajta: automatikus váltóhoz
  • Szín: Piros
  • Térfogat [liter]: 1
  • Járműtípus: Teherautók, Autó
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 22806
  • A mi árunk: 5247,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF III, 1l, Piros
Cikkszám: 22806
Több
Az RRP-hez képest. RRP 7640,57 Ft

5247,00 Ft
5247,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-73%
113 602 001 TOPRAN 113 602 Ablaktörlő relé
Vélemények - 17
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 12
  • Jármű felszerelés: Esőérzékelő nélküli járművekhez
  • TOPRAN: Ablaktörlő relé
  • Cikkszám: 113 602
  • A mi árunk: 7123,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Ablaktörlő relé
Cikkszám: 113 602
Az RRP-hez képest. RRP 26738,00 Ft

7123,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Vélemények - 38
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: W5W
  • Feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 5
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa
  • Cikkszám: 1 987 302 286
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Izzó, parkoló / helyzetjelző lámpa W5W, 12V, 5W
Cikkszám: 1 987 302 286
543,00 Ft
Darabár
1086,00 Ft/ 2 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-48%
SWAG 30 92 7056 Kerékőr Kerékagy A/G, 27 mm
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely, hátsótengely
  • Hossz [mm]: 53,5
  • Átmérő [mm]: 23,7
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • Menethossz [mm]: 27
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Kulcsnyílás: 17, 19
  • Kerékrögzítés: Kerékagy A / G
  • Anyag: Acél
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 29
  • Méreteket figyelembe venni!
  • Lezárható: Lezárható
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • SWAG: Kerékőr
  • Cikkszám: 30 92 7056
  • A mi árunk: 7211,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
SWAG Kerékőr Kerékagy A/G, 27 mm
Cikkszám: 30 92 7056
Az RRP-hez képest. RRP 14089,06 Ft

7211,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FA1 008-946 Javítókészlet, kipufogócső
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 46
  • Alternatív javítókészlet: 008-948
  • FA1: Javítókészlet, kipufogócső
  • Cikkszám: 008-946
  • A mi árunk: 4250,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FA1 Javítókészlet, kipufogócső
Cikkszám: 008-946
4250,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-41%
FEBI BILSTEIN 39070 Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: ATF DCT
  • Gyártói ajánlások: VW TL 52 182, Porsche DCT, MB 236.24, DCTF-1, Renault EDC 6, Mitsubishi SSTF-1, Pentosin FFL-3, MB 236.21, PSA DCS 6-speed, BMW Drivelogic 7-spd, BMW MTF LT-5, Ford WSS-M2C936-A, DCTF-1+
  • Kötési mód: Palack
  • Sebességváltó fajta: automatikus váltóhoz
  • Szín: sárga
  • Térfogat [liter]: 1
  • Járműtípus: Autó
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 39070
  • A mi árunk: 7120,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Cikkszám: 39070
Az RRP-hez képest. RRP 12252,92 Ft

7120,00 Ft
7120,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-20%
HELLA 9FH 161 097-017 Izzófoglalat, főfényszóró
Vélemények - 6
Termékinformáció
  • Forgalmi engedély fajta: ECE vizsgálattal
  • Lámpa fajta: D3S
  • Világításfajta: Xenon
  • Szakszemélyz. végzett összeszerelés / szétszerelés szükséges!
  • HELLA: Izzófoglalat, főfényszóró
  • Cikkszám: 9FH 161 097-017
  • Állapot: új
Részletek
HELLA Izzófoglalat, főfényszóró
Cikkszám: 9FH 161 097-017
Az RRP-hez képest. RRP 6457,95 Ft

5104,00 Ft
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Metalcaucho 03708 Záró, üzemanyag tartály
Vélemények - 12
Termékinformáció
  • Tömeg [g]: 78
  • Komfort felszerelés: központi zárral szerelt járművekhez
  • Tömeg [kg]: 0,078
  • Metalcaucho: Záró, üzemanyag tartály
  • Cikkszám: 03708
  • A mi árunk: 2814,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
Metalcaucho Záró, üzemanyag tartály
Cikkszám: 03708
2814,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 19400 Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Vélemények - 30
Termékinformáció
  • specifikáció: G12+
  • Szín: lila
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Térfogat [liter]: 1,5
  • Tömeg [kg]: 1,741
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • FEBI BILSTEIN: Fagyálló
  • Cikkszám: 19400
  • A mi árunk: 4403,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Cikkszám: 19400
Több
4403,00 Ft
2935,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FR 7 LDC+ BOSCH 0 242 235 668 Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 69
Termékinformáció
  • Elektródatávolság [mm]: 0,9
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Szikrafekvés [mm]: 6
  • Menetméret: M 14 x 1,25
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 28
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • BOSCH: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: 0 242 235 668
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: 0 242 235 668
1654,00 Ft
Darabár
6616,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: