• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 HUF
Az Ön kosara üres

A VW Golf 6 problémái

Tartalomjegyzék

  1. VW Golf 6 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. VW Golf 6: A TSI-motorok vezérműláncának problémái
  3. VW Golf 6: A DSG sebességváltó problémái
  4. VW Golf 6: Problémák a klímaberendezéssel kapcsolatban
  5. VW Golf 6: Az elektronikus rendszerekkel kapcsolatos problémák
  6. VW Golf 6: Mechanikai alkatrészekkel kapcsolatos problémák
  7. VW Golf 6: Problémák a fűtéssel és a szellőzéssel kapcsolatban
  8. További gyakori VW Golf 6 meghibásodások
  9. VW Golf 6 problémák: gyenge pontok és erősségek
    1. VW GOLF 6 (5K1) olajszűrő és motorolaj csere
    2. VW GOLF 6 (5K1) ablaktörlő lapát csere

VW Golf 6 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • Az 1.4 TSI motorok vezérműlánc-problémája: Az 1.4 TSI 122 LE és az 1.4 TSI 160 LE motoroknál 80.000-120.000 km között gyakran előfordulnak vezérműlánc-problémák. A vezérműlánc megnyúlhat vagy elszakadhat, ami költséges motorkárosodáshoz vezethet.
  • DSG sebességváltó rángatózás és váltási problémák: A DSG sebességváltó 60.000-100.000 km között gyakran mutat olyan tüneteket, mint a rángatás indításkor, késleltetett váltás vagy teljes meghibásodás. A 7 sebességes DSG váltók különösen érintettek.
  • A klímaberendezés nem hűt megfelelően: Sok Golf 6-os járműnél 70 000-150 000 km között jelentkeznek problémák a légkondicionálóval. A kompresszor meghibásodhat, vagy a rendszer szivárgás miatt hűtőközeget veszíthet.
  • Elektronikai problémák és meghibásodások: A különböző elektronikus rendszerek, mint például a Bluetooth, a rádió, a parkolássegítő vagy az ESP már 50 000 km-nél meghibásodhatnak, amit gyakran hibás vezérlőegységek vagy kábelproblémák okoznak.

VW Golf 6: A TSI-motorok vezérműláncának problémái

VW Golf 6: A TSI-motorok vezérműláncának problémái

A VW Golf 6-ban a vezérműlánc problémája elsősorban az 1.4 TSI 122 LE és az 1.4 TSI 160 LE motorokat, valamint a GTI motort érinti. A vezérműlánc 80.000-120.000 km között megnyúlhat, vagy legrosszabb esetben elszakadhat, ami súlyos motorkárosodáshoz vezethet. Jellemző tünetek a hidegindításkor jelentkező csörgő hangok, a motor egyenetlen járása és a teljesítménycsökkenés. Előrehaladott károsodás esetén a szelepek összeütközhetnek a dugattyúkkal, ami a motor teljes meghibásodásához vezethet. Az 1.8 TSI 160 LE-s változata hasonló tüneteket mutat, de általában csak nagyobb, 150 000 km körüli futásteljesítménynél.

A rendszeres karbantartás elengedhetetlen a vezérműláncproblémák korai felismeréséhez. Az érzékeny VW Golf 6 vezérműláncai különleges figyelmet igényelnek, és 30 000 km-enként rendszeresen ellenőrizni kell a lánc feszességét. A 100.000-120.000 km közötti megelőző vezérműlánccsere a feszítővel és a vezetősínekkel együtt megelőzheti a költséges következményes károkat és biztosíthatja a motor hosszú távú megbízhatóságát.

LuK RepSet DMF 600 0017 00 Kuplung, szett Központi kinyomóval, vezetőcsapágy nélkül, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Vélemények - 68
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Központi kinyomóval, vezetőcsapágy nélkül
  • Termékcsoport: RepSet DMF
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával
  • Utánállítás: automatikus utánállítással
  • Fogak száma (a max. hátszög meghatározásához): 7
  • max. billegési játék [mm]: 2,9
  • max. hátszög [fok]: 18
  • rögzítő furatok száma: 6
  • LuK: Kuplung, szett
  • Cikkszám: 600 0017 00
  • A mi árunk: 144459,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
LuK Kuplung, szett Központi kinyomóval, vezetőcsapágy nélkül, lendkerékkel, csavarkészlettel, a szereléshez speciális szerszám szükséges, Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával, automatikus utánállítással
Cikkszám: 600 0017 00
144459,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-43%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Relé, önindító
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • Relé funkció: Munka érintkező
  • A dugós csatlakozások száma: 5
  • Áramerősség [A]: 50
  • TOPRAN: Relé, önindító
  • Cikkszám: 115 667
  • A mi árunk: 5916,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Relé, önindító
Cikkszám: 115 667
Az RRP-hez képest. RRP 10398,11 HUF

5916,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
00112 BOSCH F 000 ZS0 210 Gyújtótekercs 14V
Vélemények - 50
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 14
  • BOSCH: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: F 000 ZS0 210
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtótekercs 14V
Cikkszám: F 000 ZS0 210
18718,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-46%
FEBI BILSTEIN 48810 Csavar, féknyereg elsőtengely
Vélemények - 16
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Minőség / osztály: 10.9
  • Kulcsnyílás: 21
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 35
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Csavar, féknyereg
  • Cikkszám: 48810
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Csavar, féknyereg elsőtengely
Cikkszám: 48810
Az RRP-hez képest. RRP 2220,17 HUF

1187,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
ERA 440557 Kormányoszlop kapcsoló
Vélemények - 9
Termékinformáció
  • Kombinált kapcsoló funkció: villogó funkcióval, tempomattal, távfény funkcióval, parkolófény funkcióval
  • A dugós csatlakozások száma: 8
  • ERA: Kormányoszlop kapcsoló
  • Cikkszám: 440557
  • A mi árunk: 19783,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
ERA Kormányoszlop kapcsoló
Cikkszám: 440557
19783,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

VW Golf 6: A DSG sebességváltó problémái

VW Golf 6: A DSG sebességváltó problémái

A Golf 6 DSG sebességváltója gyakran mutat gyenge pontokat, amelyek különböző tünetekben nyilvánulnak meg. Már 60 000 km-től előfordulhat induláskor fellépő rángatás, késleltetett vagy nehéz váltás, illetve az automata váltó teljes meghibásodása. A 7 sebességes DSG-egységek különösen hajlamosak a mechatronikai hibákra, míg a 6 sebességes változatnál inkább a kuplung problémái jelentkeznek. A kettős tengelykapcsoló élettartama gyakran csak 100.000-150.000 km, a vezetési stílustól és a karbantartástól függően. Tipikus hibakódok a P17BF (túl magas kuplunghőmérséklet) és a P189C (a kuplung pozíciója nem plauzibilis).

A DSG-problémák korai felismeréséhez elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. A precíz VW Golf 6 DSG sebességváltók 60 000 km-enként olajcserét igényelnek speciális DSG olajjal és rendszeres szoftverfrissítést. Az időben elvégzett karbantartás jelentősen meghosszabbíthatja a sebességváltó élettartamát és megelőzheti a költséges javításokat.

VW Golf 6: Problémák a klímaberendezéssel kapcsolatban

A VW Golf 6 klímaberendezésével 70.000-150.000 km futásteljesítmény között gyakran jelentkeznek problémák. A kompresszor meghibásodhat, ami hangos zajokat vagy a hűtés teljes meghibásodását eredményezheti. A rendszer szivárgása hűtőközeg-veszteséghez vezet, különösen a kondenzátor és a vezetékek érzékenyek erre. A régebbi, 200 000 km körüli járműveknél az elpárologtató vagy a tágulási szelep is meghibásodhat. A javítási költségek a meghibásodott alkatrésztől függően változnak, a kompresszor cseréje különösen drága.

A klímaberendezés problémáinak megfelelő diagnosztizálásához szakszerű vizsgálatra van szükség. A komplex VW Golf 6 klímaberendezéseknél évente ellenőrizni kell a hűtőközeg szintjét és tömítettségét, valamint kétévente rendszeres fertőtlenítést kell végezni. A szakszervizek által végzett megelőző karbantartás megelőzheti az idő előtti meghibásodást és biztosíthatja az optimális hűtési teljesítményt.

VW Golf 6: Az elektronikus rendszerekkel kapcsolatos problémák

A VW Golf 6 különböző elektronikai problémákkal küzd, amelyek már 50 000 km-nél jelentkezhetnek. A Bluetooth már nem működik megfelelően, vagy egyáltalán nem csatlakozik a mobileszközökhöz. A rádió már nem kapcsol be, vagy kijelzőhibákat mutat. A parkolássegítő nem működik vagy hibás jeleket ad. Az ESP hibái miatt a motor nem indul el. További gyakori hibák közé tartozik, hogy a belső világítás nem kapcsol be ajtónyitáskor, vagy a hátrameneti sebességváltó lámpája nem világít. Ezeket a hibákat gyakran hibás vezérlőegységek, kábelszakadások vagy szoftverproblémák okozzák.

Az összetett elektronikai problémák elhárításához szakszerű karbantartásra van szükség. Az érzékeny VW Golf 6 elektronikai modulok rendszeres szoftverfrissítést és 20 000 km-enként rendszerellenőrzést igényelnek a meghibásodások megelőzése érdekében. A korai diagnózis a jármű számítógépének segítségével megelőzheti a hálózatba kapcsolt rendszerek költséges következményes károsodását.

VW Golf 6: Mechanikai alkatrészekkel kapcsolatos problémák

A Golf 6 mechanikai hibái a jármű különböző területeit érintik. A gyújtászár nem forgatható, ami különösen gyakori a 100 000 km-t vagy annál többet futott régebbi modelleknél. A csomagtartó nem nyílik a zárhengerek vagy a bowdenkábelek meghibásodása miatt. Az üzemanyagtöltő kupak nem nyílik elakadt vagy korrodált mechanizmus miatt. A motorháztető nem záródik megfelelően kopott zsanérok vagy hibás zárszerkezet miatt. Az ablakok már nem nyílnak a meghibásodott ablakemelők vagy a törött kábelek miatt. A kürt nem szólal meg a kormánykerék érintkezési problémái miatt. A Variant modelleknél 80 000-120 000 km után problémák léphetnek fel a panorámatetővel, különösen a tömítettséggel.

A mechanikus alkatrészek karbantartása során fontos a rendszeres ellenőrzés. A VW Golf 6 mozgó alkatrészei 40 000 km-enként rendszeres kenést és beállítást igényelnek a korai kopás megelőzése érdekében. A mechanikus rendszerek megelőző karbantartása biztosítja a hosszú távú működőképességet és megelőzi a hirtelen meghibásodásokat.

-20%
RepCon HERTH+BUSS ELPARTS 51277179 Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Vélemények - 2
Termékinformáció
  • hajlított kivitel
  • Kábelhossz [mm]: 200
  • A dugós csatlakozások száma: 1
  • Rövid kivitel
  • Hossz [mm]: 40
  • Átmérő [mm]: 4
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: dugaszházzal, vezetékkel
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tömítéssel
  • Kábel keresztmetszet [mm²]: 2,5
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -25
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: +140
  • Vezeték szigetelés anyaga: Szilikon
  • Csatlakozó ház kivitel: persely ház
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Kábeljavító készlet, izzítógyertya
  • Cikkszám: 51277179
  • A mi árunk: 5902,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
HERTH+BUSS ELPARTS Kábeljavító készlet, izzítógyertya
Cikkszám: 51277179
Az RRP-hez képest. RRP 7378,61 HUF

5902,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-71%
530 0550 10 INA 530 0550 32 Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Vélemények - 82
Termékinformáció
  • Szélesség 1 [mm]: 25
  • fogszám 1: 160
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Beépítési útmutatót figyelembe venni
  • INA: Vezérműszíj készlet vízpumpával
  • Cikkszám: 530 0550 32
  • A mi árunk: 57281,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
INA Vezérműszíj készlet vízpumpával Szélesség 1: 25 mm
Cikkszám: 530 0550 32
Az RRP-hez képest. RRP 200781,04 HUF

57281,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-26%
4604 DENSO Nickel TT K20TT Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 67
Termékinformáció
  • Termékcsoport: Nickel TT
  • Gyújtógyertya: 1 testelektróda, Nikkel középelektróda
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Menetméret: M14x1.25
  • Csatlakozás technika: Solid SAE
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 22
  • Átmérő [mm]: 14
  • Tömeg [g]: 43
  • OE-számhoz: 1WT318110
  • alternatív termék: IK20, IK20TT, IK20
  • DENSO: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: K20TT
  • Állapot: új
Részletek
DENSO Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: K20TT
Az RRP-hez képest. RRP 2408,92 HUF

1769,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Xenon izzó D1S, 85V, 35W, 5000K
Vélemények - 19
Termékinformáció
  • Lámpa fajta: D1S
  • Feszültség [V]: 85
  • Névleges teljesítmény [W]: 35
  • Izzólámpa lábazat kivitelezése: Pk32d-2
  • Kötési mód: Doboz
  • Termékcsoport: Xenon WhiteVision gen2
  • Színhőmérséklet [K]: 5000
  • Világításfajta: Xenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Xenon izzó
  • Cikkszám: 85415WHV2C1
  • A mi árunk: 30303,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
PHILIPS Xenon izzó D1S, 85V, 35W, 5000K
Cikkszám: 85415WHV2C1
30303,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
AUTOFREN SEINSA D42100C Javítókészlet, féknyereg elsőtengely, Ø: 54 mm
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elsőtengely
  • Átmérő [mm]: 54
  • Fékrendszer: ATE
  • Teljes készlet
  • Féktárcsa vastagsághoz [mm]: 25
  • AUTOFREN SEINSA: Javítókészlet, féknyereg
  • Cikkszám: D42100C
  • Állapot: új
Részletek
AUTOFREN SEINSA Javítókészlet, féknyereg elsőtengely, Ø: 54 mm
Cikkszám: D42100C
8495,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

VW Golf 6: Problémák a fűtéssel és a szellőzéssel kapcsolatban

VW Golf 6: Problémák a fűtéssel és a szellőzéssel kapcsolatban

A fűtési és szellőzési problémák gyakran 80.000-150.000 km után jelentkeznek a VW Golf 6-ban. A fűtés nem melegszik a meghibásodott termosztátok, eltömődött fűtőradiátorok vagy meghibásodott vízszivattyúk miatt. A szellőzés nem működik a meghibásodott fúvómotorok vagy elhasználódott légcsappantyúk miatt. A állófűtéssel kapcsolatos problémák különösen az 1.6 TDI 105 LE és a 2.0 TDI 140 LE dízelmotoros modelleknél fordulhatnak elő. A GTI és GTD változatokban a hűtőrendszer túlmelegedhet, ami a fűtés meghibásodásához vezethet. A tünetek a téli hideg levegőtől a teljes fúvóka meghibásodásáig terjednek.

A fűtési és szellőztetőrendszer megfelelő működéséhez elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. A VW Golf 6 klímaberendezés összetett alkatrészei évente megkövetelik a hűtőkör átöblítését és a működtető elemek rendszeres ellenőrzését. A megelőző karbantartás megelőzi a költséges javításokat, és egész évben biztosítja a vezetési kényelmet.

További gyakori VW Golf 6 meghibásodások

A VW Golf 6 tulajdonosok tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • Indításgátló nem indul: gyakran 120 000-180 000 km után fordul elő, általában hibás transzponderkulcs vagy vezérlőegység hiba okozza.
  • Üzemanyagszűrő problémák dízeleknél: Üzemanyagszűrőcsere után már nem indul, különösen az 1.6 TDI és 2.0 TDI modelleknél 60.000 km után.
  • Injektorproblémák az 1.6 TDI modelleknél: 100 000-160 000 km között az injektorok elhasználódása, ami egyenetlen futáshoz és teljesítményvesztéshez vezet.
  • Turbófeltöltő problémák: Különösen az 1.4 TSI Turbo és a GTI motoroknál 150.000-200.000 km után az olaj szénlerakódása miatt.
  • Golf 6 Kombi hátsó ajtó problémái: A kombi modelleknél a pneumatikus lengéscsillapítók gyakran 80 000-120 000 km után meghibásodnak.
  • Kabrió-specifikus puha tető problémák: A Golf 6 Cabrio 1.2 TSI modellben a hidraulikus hengerek és tömítések 60.000-100.000 km után.
  • Vezérműszíjproblémák benzinmotoroknál: Az 1.6 102 lóerős és az 1.6 benzinmotoroknál 120.000-160.000 km után megrepedhet a vezérműszíj.

VW Golf 6 problémák: gyenge pontok és erősségek

Erősségek Gyenge pontok
Jó vezetési teljesítmény Vezérműlánc probléma TSI motorok
Kiváló minőségű kivitelezés DSG váltó érzékenysége
Kiterjedt motorprogram Klímaberendezés hibái
Jó felszereltség Elektronikai problémák
Szilárd karosszéria Magas javítási költségek
Jó helykínálat Összetett technológia
Erős viszonteladási értékek Nagy karbantartási igényű rendszerek

A VW Golf 6 egy alapvetően kiforrott, magas minőséget képviselő jármű, de komplex technikája miatt rendszeres és szakszerű karbantartást igényel. A leggyakoribb gyenge pontok a TSI vezérműláncokat és a DSG sebességváltót érintik, de ezek időben elvégzett karbantartással kezelhetőek. Különösen fontos a karbantartási időközök betartása és a biztonság szempontjából kritikus alkatrészek esetében az eredeti alkatrészek használata. Megfelelő gondoskodással a Golf 6 magas szintű megbízhatóságot és hosszú élettartamot érhet el.

Hasznos videók ebben a témában:

VW GOLF 6 (5K1) olajszűrő és motorolaj csere

VW GOLF 6 (5K1) ablaktörlő lapát csere

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-40%
FEBI BILSTEIN 39070 Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Vélemények - 15
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási osztály: ATF DCT
  • Gyártói ajánlások: VW TL 52 182, Porsche DCT, MB 236.24, DCTF-1, Renault EDC 6, Mitsubishi SSTF-1, Pentosin FFL-3, MB 236.21, PSA DCS 6-speed, BMW Drivelogic 7-spd, BMW MTF LT-5, Ford WSS-M2C936-A, DCTF-1+
  • Kötési mód: Palack
  • Sebességváltó fajta: automatikus váltóhoz
  • Szín: sárga
  • Térfogat [liter]: 1
  • Járműtípus: Autó
  • FEBI BILSTEIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: 39070
  • A mi árunk: 7242,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF DCT, 1l, sárga
Cikkszám: 39070
Az RRP-hez képest. RRP 12252,92 HUF

7242,00 HUF
7242,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
LuK 415 0431 10 Kettős tömegű lendkerék Kézi kapcsolású váltó
Vélemények - 9
Termékinformáció
  • Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
  • rögzítő furatok száma: 6
  • Fogszám: 135
  • max. hátszög [fok]: 18
  • Fogak száma (a max. hátszög meghatározásához): 7
  • max. billegési játék [mm]: 2,9
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: Kéttömegű lendkerék súrlódó tárcsával
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: vezetőcsapágy nélkül
  • LuK: Kettős tömegű lendkerék
  • Cikkszám: 415 0431 10
  • A mi árunk: 132914,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
LuK Kettős tömegű lendkerék Kézi kapcsolású váltó
Cikkszám: 415 0431 10
132914,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
DPA 88570079602 Belső visszapillantó tükör
Termékinformáció
  • Szín: szürke
  • DPA: Belső visszapillantó tükör
  • Cikkszám: 88570079602
  • A mi árunk: 7165,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
DPA Belső visszapillantó tükör
Cikkszám: 88570079602
7165,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 19400 Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Vélemények - 27
Termékinformáció
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Hűtőfolyadék-gyártó javaslat: G12+
  • Szín: lila
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • specifikáció: G12+
  • Térfogat [liter]: 1,5
  • Tömeg [kg]: 1,741
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • FEBI BILSTEIN: Fagyálló
  • Cikkszám: 19400
  • A mi árunk: 4651,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Cikkszám: 19400
Több
4651,00 HUF
3101,00 HUF per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FR 7 LDC+ BOSCH 0 242 235 668 Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 84
Termékinformáció
  • Elektródatávolság [mm]: 0,9
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Szikrafekvés [mm]: 6
  • Menetméret: M 14 x 1,25
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 28
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • BOSCH: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: 0 242 235 668
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: 0 242 235 668
1523,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-59%
SACHS 2295 001 847 Lendkerék Ø: 280mm, lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
Vélemények - 5
Termékinformáció
  • Átmérő [mm]: 280
  • Sebességváltó fajta: Kettős kuplungos váltó
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
  • SACHS: Lendkerék
  • Cikkszám: 2295 001 847
  • A mi árunk: 152945,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
SACHS Lendkerék Ø: 280mm, lendkerék csavarokkal, vezetőcsapágy nélkül
Cikkszám: 2295 001 847
Az RRP-hez képest. RRP 380473,61 HUF

152945,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-69%
MAPCO 53742/1 Lengőkar szett hátsótengely, kétoldali, fenn, alul, biztosítócsavar-készlettel, kapcsoló rúddal
Vélemények - 22
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely, kétoldali, fenn, alul
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: biztosítócsavar-készlettel, kapcsoló rúddal
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Kormány típus: keresztlengőkar
  • Szükséges darabszám: 1
  • MAPCO: Lengőkar szett
  • Cikkszám: 53742/1
  • A mi árunk: 107052,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
MAPCO Lengőkar szett hátsótengely, kétoldali, fenn, alul, biztosítócsavar-készlettel, kapcsoló rúddal
Cikkszám: 53742/1
Az RRP-hez képest. RRP 349366,79 HUF

107052,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
KOLBENSCHMIDT 77836600 Hajtókar csapágy készlet
Vélemények - 7
Termékinformáció
  • Alkatrészszám: 71995600
  • Standard méret [STD]
  • Mennyiségi egység: Készlet
  • Verzió: Without locating lug
  • KOLBENSCHMIDT: Hajtókar csapágy készlet
  • Cikkszám: 77836600
  • A mi árunk: 7080,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
KOLBENSCHMIDT Hajtókar csapágy készlet
Cikkszám: 77836600
7080,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FRENKIT 238901 Javítókészlet, féknyereg hátsótengely, Ø: 38 mm , Kit+Piston
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely
  • Átmérő [mm]: 38
  • Fékrendszer: ATE (Teves), Lucas, TRW
  • Verzió: Kit+Piston
  • Teljes készlet
  • FRENKIT: Javítókészlet, féknyereg
  • Cikkszám: 238901
  • Állapot: új
Részletek
FRENKIT Javítókészlet, féknyereg hátsótengely, Ø: 38 mm , Kit+Piston
Cikkszám: 238901
8144,00 HUF
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-61%
FEBI BILSTEIN 48871 Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Vélemények - 62
Termékinformáció
  • Hossz [mm]: 30
  • Kulcsnyílás: 19
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • Menethossz [mm]: 17,5
  • Anyag: Acél
  • Felület: ónozott
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 22
  • FEBI BILSTEIN: Olajleeresztő csavar
  • Cikkszám: 48871
  • A mi árunk: 820,00 HUF
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 48871
Az RRP-hez képest. RRP 2156,16 HUF

820,00 HUF
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: