VW Golf 5 Fékcsö hátsó és első

Olcsó Golf 5 fékcsö? Nézd meg az AUTODOC ajánlatait!

Fékcsö VOLKSWAGEN Golf V Hatchback (1K1) modellekhez
Vásárolj online jó áron, és csökkentsd az alkatrészcsere költségeit - VW Golf 5 fékcsö
A legkeresettebb Fékcsö alkatrészek VW Golf V Hatchback gépkocsihoz. Választhat különboző Fékcsö alkatrészek közül VW 1K1 vagy Golf V Hatchback gépkocsikhoz a márkás termékekből, vagy vásároljon más, kiváló minőségű alkatrészt.










A legolvasottabb cikkek fékcsö VW Golf 5 gépkocsihoz témában
Fékcsö VW Golf 5 gyártmányú és típusú autókhoz: melyik márka a jobb?
Vásárlóink szerint a Fékcsö hátsó és első termékkategóriában a legjobb alkatrészek a következő márkáktól valók:
- ATE
- RIDEX
- FEBI BILSTEIN
- BOSCH
- JP GROUP
Fékcsö VOLKSWAGEN Golf 5 (1K1) gyártmányú és típusú autókhoz: mennyibe kerül ez a termék?
A(z) VOLKSWAGEN Golf V Hatchback (1K1) gyártmányú és típusú autókhoz való Fékcsö kategóriába tartozó autóalkatrészek ára a jármű típusától, gyártójától és a termék specifikációitól függően 283 Ft és 9001 Ft között mozog.
Bízzon az online vásárlásban! A vásárlástól számított 200 napon belül, magyarázat nélkül visszaküldheti a VW Golf 5 fékcsö, és visszakapja az árát. Hogyan? Használja a Biztonságos Rendelés szolgáltatást a fizetés oldalon. A szolgáltatás ára csak 1100,00 HUF.
Az AUTODOC törődik Önnel! Katrs pasūtījums no 44000 HUF preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Magyarország.
*Nagy méretű alkatrészekre nem vonatkozik
Fékcsö VW Golf V Hatchback (1K1) - működés és beszerelés, hiba diagnosztika és csere intervallumok
A féktömlőket mindig szettben kell kicserélni. Ezeknek a gépjármű komponenseknek az élettartamuk korlátozott, ezért idővel teljesítmény teljesítményük romlik, és csökken a fékerő átvitel. Legtöbbször még abban az esetben is lejártnak tekinthető a még megfelelően funkcionáló féktömlők élettartama, ha csupán egyetlen szenvedett károsodást közülük.
A VW Golf V Hatchback (1K1) esetében a féknyereghez csatalakozó tömlő rozsdás rögzítőinek eltávolításához az összekötő elemeket egy speciális készítménnyel például WD-40-nel kell lekezelnie. A csavarok túlzott erővel történő eltávolításának kísérlete a féknyereg drága cseréjét teheti szükségessé.
Az összes munkafolyamatot gumikesztyűben kell elvégezni annak érdekében, hogy megvédje a bőrét az agresszív, veszélyes folyadékoktól.
Amint a tömlő le lett csatlakoztatva, azonnal le kell zárni egy a célra megfelelő anyagból készült dugóval, annak érdekében, hogy elkerülhető legyen a fékfolyadék szivárgása.
A VW Golf V Hatchback (1K1) gépjármű féktömlő cseréje közben rendkívül fontos, hogy a fékfolyadék ne kerüljön rá az autó karosszériájára. A fékfolyadék komponensei károsíthatják a gépjármű fényezését, valamint az autó műanyagból és gumiból készült alkatrészeit.
Az új féktömlők beszerelése előtt fontos, hogy a menetes csatlakozók meg legyenek tisztítva a szennyeződésektől, viszont a komponensek felületére nem szabad kenő zsírt, vagy tömítőanyagot felvinni.
A szerelési munka végzés során győződjön meg róla, hogy a tömlő nincs-e megcsavarodva, máskülönben a fékrendszer működőképessége nem lesz megfelelő.
Az AutoDoc a VW Golf V Hatchback (1K1) féktömlő cseréje után az alábbi műveletek elvégzését javasolja:
Ellenőrizze a VW Golf V Hatchback (1K1) típusú gépjármű fékrendszerének tömítettségét, megvizsgálva a különböző alkatrészeket, mint például a csövek, tömlők, féknyergek, fékhengerek, hogy nincsenek-e az esetükben szivárgásra utaló jelek.
A fékfolyadék tartályt a maximum szintjelzésig töltse fel fékfolyadékkal, ugyanis a féktömlő cseréje során egy kisebb mennyiség mindenféleképpen elfolyik belőle.
Légtelenítse a VW Golf V Hatchback (1K1) típusú gépjármű fékrendszerét. Ehhez a művelethez egy átlátszó tömlőre és fékfolyadékkal félig feltöltött tartályra lesz szüksége. A tömlő egyik végének a légtelenítő szelephez kell csatlakoztatva lennie; a másik végének pedig bele kell lógnia a fékfolyadékot tartalmazó tartályba. Ezt követően kérjen meg valakit aki a segítségére lehet, hogy taposson rá 3-5 alkalommal a fékpedálra, és alkalmanként tartsa azt benyomva néhány másodpercig. A következő lépésben lazítsa meg a légtelenítő szelepet a levegő kiengedéséhez, majd amikor azt tapasztalja, hogy a fékfolyadék levegőbuborékok nélkül kezd el folyni a tömlőből, húzza meg a légtelenítő szelepet. Ismételje meg ezt a procedúrát néhány alkalommal mindegyik mechanizmus esetében, a főfékhengertől legtávolabb eső hátsó keréknél kezdve, és a főfékhengerhez legközelebb lévő első keréknél végezve azt. A művelet végzése során többször ellenőrizze, hogy a fékfolyadék szintje a fékfolyadék tartályban mindig a "minimum" jelzés fölött van-e.