Top Autóalkatrész 3 TOYOTA SUPRA modellhez
TOYOTA: Top autóalkatrész kategória
Alkatrész katalógus TOYOTA
TOYOTA SUPRA autófelszerelés webáruház
A legnépszerűbb termékek TOYOTA SUPRA autókhoz
Kedvező autó alkatrész ajánlatok a legjobb márkák gyártóitól most 3 TOYOTA SUPRA modellhez elérhetők. Alkatrész TOYOTA kínálatunkban nagy választékban talál első osztályú és olcsó alkatrészeket TOYOTA SUPRA autójához a vezető gyártóktól.
Minden online áruházunkban kapható TOYOTA SUPRA alkatrészre garaniát adunk. Nálunk anélkül rendelhet alkatrészt, hogy a vásárlásra időt kellene pazarolnia. Csak online kell vásárolnia. Szállításunk pontos, csupán néhány nap, és kézhez kapja megrendelését. Tőlünk TOYOTA SUPRA alkatrészt vásárolni gyors, kényelmes és biztonságos!








TOYOTA SUPRA: Hol kaphatók?
Toyota SUPRA alkatrészek eredeti minőségben elérhetők az AUTODOC TOYOTA SUPRA alkatrészkatalógusában. A TOYOTA SUPRA alkatrész árak 345 és 14775 HUF között mozognak.
Milyen TOYOTA SUPRA alkatrészek találhatók az AUTODOC katalógusában?
A Toyota SUPRA alkatrészek között olyan márkák TOYOTA SUPRA OEM alkatrészei találhatók, mint például:
- BOSCH
- ABAKUS
- VALEO
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
TOYOTA SUPRA alkatrészek és egyéb hasznos információk: a 8 legnépszerűbb cikk
TOYOTA SUPRA modell információk - a megfelelő alkatrészek kiválasztása
Toyota SupraA Toyota Supra egy sportautó, melyet 1978 és 2002 között gyártották. 1986-ig a modell nevében a Celica előtagot használták. A gyártás a Japán Tákára és Toyota-City üzemekben történt.
Toyota Supra 1978-1992A Toyota Supra A40 első nemzedékének gyártása 1978-ben kezdődött meg. Az autó sok szempontból a Toyota Celica másolata volt, a japán piacon Toyota Celica XX néven forgalmazták. Az exportra szánt modellek neve volt Toyota Celica Supra.
A Toyota Celica sportos kupé a japán piacon keresett modell volt. A gépkocsit a Lotus vállalattal - a híres brit sportautógyárral - együtt fejlesztették ki.
A Toyota Supra A60 1981-től volt kapható. Kifinomult külsővel és belsővel rendelkezett, targa és kupé karosszériával volt kapható. A dizájn fő eleme a csúszó fényszóró volt.
Észak-Amerikában két kiegészítő verzióban is kapható volt az autó: „Performance Type" (P-type) és „Luxury Type" (L-type). Ezek a modellek különleges aerodinamikai tunningot, nagy kerekeket, és sportüléseket kaptak.
1982 és 1986 között az autó négy faceliften esett át. Mind az autó külsején, mind a belsején történtek változtatások, és a műszaki berendezéseket is módosították. Több divatos módosítás is készült erősebb motorral és felfüggesztéssel. Emellett minden autóba TPS és EGR rendszerek kerültek.
Toyota Supra A70Az modell harmadik generációja 1986-től kapható, az autót az átalakított Toyota T alaplemezre építették. A sportautó teljesen elvált a Toyota Celica-tól, teljesen független modell lett.
A helyzetjelzők keskenyebbek, a karosszéria ívek a jobb légellenállás érdekében simábbak lettek. Minden Toyota Supra A70 autóban volt ABS és TEMS rendszer, így az autó kormányozhatósága nagy sebességnél is jobb lett. Az új ACIS légkondicionáló rendszer is beépítésre került.
Kifejezetten az 1988-as versenyekre a vállalat nagyobb teljesítménnyel és jobb kormányozhatósággal megépítette a Toyota Supra Turbo-A gépkocsit. A modell a Japanese Touring Car Championships bajnokságon szerepelt.
Toyota Supra A70 átalakítások1992-ig a modellen 6 faceliftet és átalakítást hajtottak végre. Ezek eredményeként az autó sportosabb külsőt kapott, a belső tér nagymértékben változott, és sok extra került hozzáadásra.
Toyota Supra A80A Toyota Supra A80 negyedik generáció esetében a fejlesztők elvetették a csúszó fényszórókat. A karosszéria eleje is erősen megváltozott. Az autó új lökhárítót, sárvédőket és kerek motorháztetőt kapott.
A fejlesztő a fő hangsúlyt a teljesítmény növelésére és a motorok stabilabb tételére helyezte. Az autóba kiegészítő biztonsági és stabilizáló rendszerek kerültek.
Az egyedi fékrendszer 113 km/h-s sebesség esetén 45 méteren állította meg az autót. Ezt a rekordot 1997-ben állította fel az „Autó és Autós” autós magazin. Ez a rekord 2004-ig nem dőlt meg.
Toyota Supra A80 átalakításAz 1996-os átalakítás után a Toyota Supra A80 kicsit könnyebb lett. Az autó tömege az átalakítás előtt 1565 kg volt, utána pedig 1500 kg.
Az autó gyártását az alacsony eladási adatok miatt 2002-ben beszüntették.
TOYOTA SUPRA Utasítás/Útmutató lépésről lépésre javítása és cseréje








Bízzon az online vásárlásban! A vásárlástól számított 200 napon belül, magyarázat nélkül visszaküldheti TOYOTA SUPRA alkatrészét, és visszakapja az árát. Hogyan? Használja a Biztonságos Rendelés szolgáltatást a fizetés oldalon. A szolgáltatás ára csak 1100,00 HUF.
Az AUTODOC törődik Önnel! Katrs pasūtījums no 44000 HUF preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Magyarország.
*Nagy méretű alkatrészekre nem vonatkozik