• WEBÁRUHÁZ
  • CLUB
Próbálja ki a prémium fiókot
0
Garázsom
Jármű hozzáadása
0
TÉTEL #
0,00 Ft
Az Ön kosara üres

A Audi A8 kapcsolatos problémák

Tartalomjegyzék

  1. Audi A8 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai
  2. Audi A8: Problémák a vezérműlánccal a 4.2 TDI motoroknál
  3. Audi A8: A légrugó problémái
  4. Audi A8: Problémák az MMI rendszerrel és az elektronikával
  5. Audi A8: Az automata sebességváltó problémái
  6. Audi A8: A 6.0 W12 motorral kapcsolatos problémák
  7. Audi A8: A 3.3 TDI motor problémái
  8. Az Audi A8 további gyakori hibái
  9. Audi A8: gyengeségek és erősségek

Audi A8 tapasztalatok: gyakori hibák, tipikus problémák és a modell gyenge pontjai

 
  • A 4.2 TDI motorok vezérműlánc-problémái: A vezérműlánc gyakran 150.000-200.000 km után mutatja az első kopás jeleit, ami hidegindításkor zörgésben nyilvánul meg. Szélsőséges esetben a lánc már 80 000 km után is okozhat problémákat, különösen, ha a karbantartás rendszertelen.
  • A légrugózás hibái: Az adaptív légrugórendszer gyakran 100.000-150.000 km után meghibásodik, ahol az egyes légrugók vagy a kompresszor meghibásodhat. A tünetek közé tartozik a jármű egyenetlen hasmagassága és a kijelzőn megjelenő hibaüzenetek.
  • Elektronikai problémák az MMI rendszerben: A multimédiás kezelőfelület nem működik megfelelően, különösen a 2010-től gyártott modelleknél. A gyakori panaszok 60.000-100.000 km után befagyott képernyőkre és nem reagáló érintőképernyős kezelőszervekre vonatkoznak.
  • Automatikus sebességváltó meghibásodása: A Tiptronic sebességváltó nem kapcsol megfelelően, különösen a 3.0 TDI és a 4.0 TFSI motorok esetében. Az első jelek gyakran 120 000-180 000 km között jelentkeznek, jellemző tünet a rángatózó sebességváltás.

Audi A8: Problémák a vezérműlánccal a 4.2 TDI motoroknál

Audi A8: Problémák a vezérműlánccal a 4.2 TDI motoroknál

A 4.2 TDI motorok vezérműlánca jellegzetes gyenge pontokat mutat, amelyek hidegindításkor fémes csörgéssel érzékelhetőek. Ezek a gyakori hibák különösen a nagyobb futásteljesítményű járműveknél fordulnak elő, amelyek élettartama nagyban függ a karbantartási előzményektől. A probléma kezdetben enyhe zajok formájában jelentkezik, amelyek a kopás előrehaladtával határozott csörgő hangokká alakulnak. Szélsőséges esetben a lánc teljesen elszakadhat, ami súlyos motorkárosodáshoz vezethet. A motor megbízhatósága nagymértékben függ a rendszeres olajcseréktől és a jó minőségű motorolajok használatától.

A rendszeres ellenőrzés elengedhetetlen a vezérműláncproblémák korai felismeréséhez. A precíz Audi A8 vezérműlánc-feszítők 60 000 kilométerenként rendszeres ellenőrzést igényelnek az optimális feszesség biztosítása érdekében. A diagnózis a motor üresjáratban és különböző fordulatszámokon történő meghallgatásával történik, a szemrevételezéshez pedig endoszkópot lehet használni. Az első jeleknél azonnal fel kell keresni egy műhelyt, mivel az időben elvégzett csere megelőzi a költségesebb következményes károkat.

Audi A8: A légrugó problémái

Audi A8: A légrugó problémái

Az Audi A8 adaptív légrugózási rendszerében tipikus hibák alakulnak ki, amelyek a jármű egyenetlen hasmagasságában és a komfortérzet csökkenésében nyilvánulnak meg. Ezek a hibák gyakran 100.000-150.000 kilométer után jelentkeznek, különösen a hátsó tengelyek légrugói hajlamosak erre. A tünetek általában a jármű egyik sarkában lassú, éjszakai leeséssel kezdődnek, amit a fedélzeti számítógép hibaüzenetei követnek. A légrugó kompresszora ekkor túl gyakran dolgozik, ami annak idő előtti elhasználódásához vezet. Hideg hőmérsékleten a problémák súlyosbodnak, mivel a légrugók gumimembránjai törékennyé válnak, és repedések keletkezhetnek.

A légrugó hosszú élettartamához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az érzékeny Audi A8 légrugó alkatrészei évente szemrevételezéses ellenőrzést igényelnek a repedések és szivárgások szempontjából, különösen a légrugóknál. A diagnosztika a fedélzeti diagnosztikai rendszeren keresztül történik, amely a hibás érzékelők vagy a szivárgó légrugók esetében konkrét hibakódokat jelenít meg. A megelőző intézkedések közé tartozik a légszűrők rendszeres tisztítása és a légszárító patron 80 000 kilométerenként történő cseréje, hogy megakadályozza a rendszerbe jutó nedvességet.

-41%
06E 109 217 H VAICO V10-10011 Vezérműlánc készlet szimplex, zárt lánc, bal, jobb, fenn, alul
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: bal, jobb, fenn, alul
  • Láncvezető csúszkák száma: 104, 106, 70, 74
  • Teljes készlet
  • Láncos kivitel: szimplex, zárt lánc
  • hajtott részegységek: Vezérműtengely
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: láncfeszítővel, csúszósínnel, vezérműtengely-állító nélkül, fogaskerekekkel, szimeringgel-főtengely, Szelepfedél-tömítéssel
  • Vezérműlánc méret: G67HP, G67HR, G68V-2
  • VAICO: Vezérműlánc készlet
  • Cikkszám: V10-10011
  • A mi árunk: 1056613,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
VAICO Vezérműlánc készlet szimplex, zárt lánc, bal, jobb, fenn, alul
Cikkszám: V10-10011
Az RRP-hez képest. RRP 1807970,54 Ft

1056613,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., ingyenes szállítás
-55%
FEBI BILSTEIN 09801 Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Vélemények - 61
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely
  • Kulcsnyílás: 17
  • Hossz [mm]: 48
  • Menethossz [mm]: 27
  • Kerékrögzítés: Kerékagy A / G
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 27
  • Tömeg [kg]: 0,062
  • Minőség / osztály: 8.8
  • Felület: ónozott
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Keréktárcsák: könnyűfém felnihez, acélfelnihez
  • Anyag: Acél
  • Átmérő [mm]: 23
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Kerékcsavar
  • Cikkszám: 09801
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Kerékcsavar M14 x 1,5, Kerékagy A/G, 27 mm, 8.8, könnyűfém felnihez, acélfelnihez, SW17, ónozott, Acél, Külső hatlapfej
Cikkszám: 09801
Az RRP-hez képest. RRP 2028,15 Ft

900,00 Ft
Darabár
4500,00 Ft/ 5 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 27288 Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Vélemények - 59
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tartószalaggal
  • Lezárható: nem lezárható
  • A következő vázszámig (VIN): ******3B*2*500000
  • Anyag: Műanyag
  • Tömeg [kg]: 0,08
  • új kivitel
  • FEBI BILSTEIN: Záró, üzemanyag tartály
  • Cikkszám: 27288
  • A mi árunk: 2947,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Záró, üzemanyag tartály nem lezárható, Műanyag, tartószalaggal
Cikkszám: 27288
2947,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-26%
4604 DENSO Nickel TT K20TT Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 68
Termékinformáció
  • Termékcsoport: Nickel TT
  • Gyújtógyertya: 1 testelektróda, Nikkel középelektróda
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Menetméret: M14x1.25
  • Csatlakozás technika: Solid SAE
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 22
  • Átmérő [mm]: 14
  • Tömeg [g]: 43
  • OE-számhoz: 1WT318110
  • alternatív termék: IK20, IK20TT, IK20
  • DENSO: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: K20TT
  • Állapot: új
Részletek
DENSO Gyújtógyertya M14x1.25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: K20TT
Az RRP-hez képest. RRP 2408,92 Ft

1763,00 Ft
Darabár
7052,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Olaj, automata váltó (ATF) ATF VI, 5l, Piros
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: ATF VI
  • Gyártói ajánlások: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • meghaladja a specifikációt: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Termékcsoport: Premium ATF 6
  • Kötési mód: Kanna
  • Szín: Piros
  • Térfogat [liter]: 5
  • AISIN: Olaj, automata váltó (ATF)
  • Cikkszám: ATF-92005
  • A mi árunk: 25324,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
AISIN Olaj, automata váltó (ATF) ATF VI, 5l, Piros
Cikkszám: ATF-92005
Több
25324,00 Ft
Darabár
5065,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Audi A8: Problémák az MMI rendszerrel és az elektronikával

Az Audi A8 multimédiás kezelőfelülete (MMI) jellegzetes elektronikai hibákat mutat, amelyek befagyott képernyőkben és reakcióképtelen működésben nyilvánulnak meg. Ezek a panaszok a 60 000 kilométert vagy annál többet futott járműveknél gyakrabban fordulnak elő, a hőmérséklet-változások és a páratartalom pedig súlyosbíthatja a problémákat. A rendszer nem indul el, vagy késleltetve reagál a bemenetekre, ami különösen a navigáció és a klímaberendezés esetében jelent problémát. A gyakori hibák a Bluetooth-kapcsolatot és a telefonrendszert is érintik, amelyek időszakosan működnek vagy teljesen meghibásodnak. A bonyolult elektronika érzékeny a feszültségingadozásokra, és a meghibásodott vezérlőegységek is befolyásolhatják.

Az MMI-problémák diagnosztizálásához és elhárításához szakszerű karbantartásra van szükség. Az Audi A8 összetett elektronikai moduljai rendszeres szoftverfrissítést és rendszerellenőrzést igényelnek az optimális működés érdekében. A hibadiagnosztika speciális diagnosztikai eszközökkel történik, amelyek képesek a különböző vezérlőegységek hibakódjait kiolvasni. A megoldások közé tartozik a szoftverfrissítés, a rendszer újraindítása vagy súlyos esetben a hibás vezérlőegységek cseréje. Fontos az akkumulátorok rendszeres ellenőrzése, mivel a gyenge akkumulátorok elektronikus problémákhoz vezethetnek.

Audi A8: Az automata sebességváltó problémái

Audi A8: Az automata sebességváltó problémái

Az Audi A8 Tiptronic automata sebességváltójának sajátos gyengeségei vannak, amelyek rángatózó váltásokban és késleltetett sebességváltásokban nyilvánulnak meg. Ezek a hibák különösen a 3.0 TDI és a 4.0 TFSI motoroknál jelentkeznek 120.000-180.000 km megtétele után, ahol az élettartam nagyban függ a vezetési stílustól és a karbantartástól. A sebességváltó nem kapcsol megfelelően a kívánt fokozatba, vagy túl sokáig marad egy fokozatban, ami megnövekedett üzemanyag-fogyasztáshoz vezet. Előrehaladott problémák esetén a sebességváltó vészüzemmódba kapcsolhat, ami azt jelenti, hogy csak néhány fokozat áll rendelkezésre. Gyakori okok az elhasználódott tengelykapcsolók, a hibás szelepházak vagy a problémás vezérlőegységek.

A sebességváltó-problémák helyes diagnosztizálásához elengedhetetlen a szakszerű ellenőrzés. A precíz Audi A8 váltóvezérlő egységek 100 000 km-enként rendszeres szoftverfrissítést és beállításokat igényelnek az optimális váltási minőség érdekében. A diagnosztika magában foglalja a váltófolyadék ellenőrzését, a hidraulikarendszerek nyomáspróbáját és a hibakódok elemzését. A megelőző karbantartás magában foglalja a rendszeres, 60 000 km-enként történő sebességváltó olajcserét és az eredeti olajok használatát. Korai észlelés esetén gyakran csak a szelepházak vagy a vezérlőegységek cseréje lehetséges, ami olcsóbb, mint a teljes sebességváltó cseréje.

Audi A8: A 6.0 W12 motorral kapcsolatos problémák

Az Audi A8 exkluzív 6.0 W12 motorja sajátos problémákat mutat, amelyek elsősorban a komplex motorvezérlést és hűtőrendszert érintik. Ezek a meghibásodások durva üresjáratban, teljesítménycsökkenésben és megnövekedett olajfogyasztásban nyilvánulnak meg, különösen 80 000-120 000 kilométer után. A tizenkét henger precíz hangolást igényel, és az üzemanyag-ellátás vagy a gyújtás apró szabálytalanságai is érezhető problémákhoz vezethetnek. Gyakori panaszok közé tartoznak a hibás gyújtótekercsek, az eltömődött injektorok és a változó szelepvezérléssel kapcsolatos problémák. A motor különösen hajlamos a túlmelegedésre nagy terhelés esetén, mivel a bonyolult hűtőrendszer hajlamos a szivárgásokra.

A W12-es motor teljesítményének fenntartásához elengedhetetlen a rendszeres ellenőrzés. Az igényes Audi A8 W12 alkatrészek kiváló minőségű motorolajokat és a szokásos 15 000 km helyett rövidebb, 10 000 km-es szervizintervallumot igényelnek. A diagnosztika speciális berendezéseket igényel mind a tizenkét henger egyenkénti ellenőrzéséhez, beleértve a kompressziós vizsgálatokat és az endoszkópiát. A megelőző karbantartás magában foglalja a hűtőrendszer rendszeres átmosását, a gyújtótekercsek 60 000 km-enként történő cseréjét és a prémium üzemanyagok használatát a lerakódások megelőzése érdekében.

VALEO 820700 Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Vélemények - 36
Termékinformáció
  • specifikáció: G12
  • Szín: sárga
  • Tulajdonságok: Készre kevert
  • Gyártói ajánlások: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • Térfogat [liter]: 5
  • Hőmérséklet tartományig [°C]: 145
  • hőmérséklet-tartománytól [°C]: -35
  • Vegyi tulajdonságok: nitritmentes
  • Tömeg [kg]: 5,54
  • Kötési mód: Kanna
  • VALEO: Fagyálló
  • Cikkszám: 820700
  • A mi árunk: 5936,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Fagyálló G12, sárga, 5l, Készre kevert, nitritmentes
Cikkszám: 820700
Több
5936,00 Ft
1187,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
Metalcaucho 03708 Záró, üzemanyag tartály
Vélemények - 12
Termékinformáció
  • Tömeg [g]: 78
  • Komfort felszerelés: központi zárral szerelt járművekhez
  • Tömeg [kg]: 0,078
  • Metalcaucho: Záró, üzemanyag tartály
  • Cikkszám: 03708
  • A mi árunk: 2814,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
Metalcaucho Záró, üzemanyag tartály
Cikkszám: 03708
2814,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FEBI BILSTEIN 19400 Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Vélemények - 30
Termékinformáció
  • specifikáció: G12+
  • Szín: lila
  • Tulajdonságok: Koncentrátum
  • Gyártói ajánlások: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Térfogat [liter]: 1,5
  • Tömeg [kg]: 1,741
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Kötési mód: Palack
  • FEBI BILSTEIN: Fagyálló
  • Cikkszám: 19400
  • A mi árunk: 4403,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Fagyálló G12+, lila, 1,5l, Koncentrátum
Cikkszám: 19400
Több
4403,00 Ft
2935,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
FR 7 LDC+ BOSCH 0 242 235 668 Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Vélemények - 69
Termékinformáció
  • Elektródatávolság [mm]: 0,9
  • Kulcsnyílás: 16 mm
  • Menethossz [mm]: 19
  • Szikrafekvés [mm]: 6
  • Menetméret: M 14 x 1,25
  • Meghúzási nyomaték [Nm]: 28
  • A dugós csatlakozások száma: 2
  • BOSCH: Gyújtógyertya
  • Cikkszám: 0 242 235 668
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Gyújtógyertya M 14 x 1,25, Kulcsméret: 16 mm
Cikkszám: 0 242 235 668
1627,00 Ft
Darabár
6508,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
U5014 NGK 48041 Gyújtótekercs 4érintkező, Csatlakozó kivitel SAE
Vélemények - 91
Termékinformáció
  • A dugós csatlakozások száma: 4
  • gyújtótekercs: Csatlakozó kivitel SAE
  • Be- / kimenetek száma: 1
  • NGK: Gyújtótekercs
  • Cikkszám: 48041
  • Állapot: új
Részletek
NGK Gyújtótekercs 4érintkező, Csatlakozó kivitel SAE
Cikkszám: 48041
12028,00 Ft
48112,00 Ft/ 4 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Audi A8: A 3.3 TDI motor problémái

A 3.3 TDI motor jellegzetes gyenge pontokat mutat a kipufogógáz-visszavezetés és a turbófeltöltő területén, amelyeket teljesítménycsökkenés és fekete füst kialakulása jellemez. Ezek a gyakori hibák jellemzően 150.000-200.000 km után jelentkeznek, ahol a rövid utazások súlyosbíthatják a problémákat. Az EGR-szelep a koromlerakódások miatt elkokszolódik és nem működik megfelelően, ami egyenetlen motorjárást és megnövekedett károsanyag-kibocsátást eredményez. A változó turbófeltöltő a vezető lapátok kopása miatt veszíthet hatékonyságából, ami a motor teljesítményének érezhető csökkenését eredményezi. Ezenkívül a motor hajlamos a részecskeszűrővel kapcsolatos problémákra, különösen akkor, ha túlnyomórészt városi környezetben használják.

A 3.3 TDI motor megbízhatóságához elengedhetetlen a rendszeres karbantartás. Az érzékeny Audi A8 TDI rendszerek 80 000 km-enként rendszeres EGR-szelep tisztítást és a részecskeszűrő szakszerű regenerálását igénylik. A diagnosztika magában foglalja a kipufogógáz-értékek ellenőrzését, a szívórendszerben végzett nyomásméréseket és a turbófeltöltő geometriájának ellenőrzését. A megelőző intézkedések közé tartozik a rendszeres autópálya-vezetés a részecskeszűrő természetes regenerálódása érdekében, valamint a rendszer tisztításához adalékanyagokat tartalmazó, kiváló minőségű dízelüzemanyagok használata.

Az Audi A8 további gyakori hibái

Az Audi A8 vezetőinek tapasztalatai alapján a következő további problémák fordulnak elő:

 
  • Hibás xenon fényszórók: az égők gyakran 60.000-80.000 km után meghibásodnak, a ballasztok 100.000 km után mutatnak problémát.
  • Állófűtési problémák: a meghibásodások gyakran 80.000-120.000 km után jelentkeznek, különösen a dízel modelleknél a kokszosodás miatt.
  • Az ajtózármechanizmus meghibásodása: Az elektronikus ajtókilincsek gyakran 100.000-150.000 km után hibásodnak meg a mikrokapcsolók kopása miatt.
  • A légkondicionáló kompresszor problémái: A kompresszor meghibásodása jellemzően 120 000-180 000 km után, különösen a 3.7 V8-as modelleknél.
  • Navi-DVD meghajtó hibák: A DVD-meghajtó mechanikai meghibásodása 80 000-120 000 km után a por és a kopás miatt.
  • A féktárcsák idő előtti kopása: Különösen az első tengelyen 40.000-60.000 km után, sportos vezetési stílus esetén.
  • Akkumulátorproblémák: A fő akkumulátor gyengülése 80 000-100 000 km után, a komfortrendszerek kiegészítő akkumulátora 60 000 km után.

Audi A8: gyengeségek és erősségek

Erősségek Gyengeségek
Kiemelkedő vezetési kényelem Magas javítási költségek
Modern asszisztensrendszerek Összetett elektronika
Erős motorok Légrugózási problémák
Kiváló minőségű kivitelezés A vezérműlánc kopása
Kiterjedt felszereltség MMI-rendszer meghibásodása
Tekintélyes formatervezés Sebességváltó problémák
Jó úttartás Magas karbantartási igény

Az Audi A8 a luxust és a műszaki kifinomultságot képviseli, de következetes karbantartást és szakértő gondoskodást igényel. A legtöbb probléma megelőzéssel és időben történő beavatkozással elkerülhető, vagy legalábbis hatásai korlátozhatók. Különösen az összetett elektronikus rendszerek és a kifinomult motortechnika igényel rendszeres szakértelmet és kiváló minőségű pótalkatrészeket a hosszú távú kielégítő használat érdekében.

 

AUTODOC Legnépszerűbbek: alkatrész jó áron

-68%
103 131 001 TOPRAN 103 131 Index relé 12V, 4 x 21W
Vélemények - 11
Termékinformáció
  • Névleges feszültség [V]: 12
  • Névleges teljesítmény [W]: 4 x 21
  • Relé funkció: villogó, Utánfutó villogó kontroll
  • Jármű felszerelés: vonóhorog nélküli járművekhez
  • TOPRAN: Index relé
  • Cikkszám: 103 131
  • A mi árunk: 1858,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Index relé 12V, 4 x 21W
Cikkszám: 103 131
Az RRP-hez képest. RRP 5833,74 Ft

1858,00 Ft
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-60%
FEBI BILSTEIN 48871 Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Vélemények - 45
Termékinformáció
  • Hossz [mm]: 30
  • Kulcsnyílás: 19
  • Csavarfej / anya profil: Külső hatlapfej
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: tömítőgyűrűvel
  • Menethossz [mm]: 18
  • Anyag: Acél
  • Felület: ónozott
  • Szervizinformáció figyelembe veendő
  • Külső menet mérete: M14 x 1,5
  • Csavarhossz a fej alatt [mm]: 22
  • FEBI BILSTEIN: Olajleeresztő csavar
  • Cikkszám: 48871
  • A mi árunk: 853,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Olajleeresztő csavar Acél, Kulcsméret: 19, tömítőgyűrűvel
Cikkszám: 48871
Az RRP-hez képest. RRP 2156,16 Ft

853,00 Ft
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
QUICK BRAKE 11631K Csavar, féknyereg M10x1,25, hátsótengely
Vélemények - 14
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: hátsótengely
  • Hossz [mm]: 30
  • Menetméret: M10x1,25
  • Kulcsnyílás: Hex-8
  • Menetfajta: Külső menettel
  • Tengelyenként: 2
  • QUICK BRAKE: Csavar, féknyereg
  • Cikkszám: 11631K
  • Állapot: új
Részletek
QUICK BRAKE Csavar, féknyereg M10x1,25, hátsótengely
Cikkszám: 11631K
1904,00 Ft
A 2 darabos készlet ára
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-57%
110 713 001 TOPRAN 110 713 Vezetőcsavar, féknyereg M 9
Vélemények - 3
Termékinformáció
  • Csavarfej / anya profil: Belső hatlapfej
  • Teljes hossz [mm]: 54
  • Menetméret: M 9
  • Menetemelkedés [mm]: 1,25
  • Szilárdsági osztály: 8.8
  • TOPRAN: Vezetőcsavar, féknyereg
  • Cikkszám: 110 713
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Vezetőcsavar, féknyereg M 9
Cikkszám: 110 713
Az RRP-hez képest. RRP 4148,44 Ft

1769,00 Ft
Darabár
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-42%
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Motorolaj 5W-40, 5l
Vélemények - 56
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Gyártói ajánlások: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Térfogat [liter]: 5
  • Termékcsoport: 8100
  • Verzió: X-CESS
  • Cikkszám: 102870
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó
  • MOTUL: Motorolaj
  • A mi árunk: 17233,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
MOTUL Motorolaj 5W-40, 5l
Cikkszám: 102870
Az RRP-hez képest. RRP 29765,40 Ft

17233,00 Ft
3447,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109456 Motorolaj 5W-30, 5l
Vélemények - 44
Termékinformáció
  • SAE viszkozitási fokozat: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Gyártói ajánlások: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Térfogat [liter]: 5
  • Termékcsoport: 8100
  • Verzió: X-CLEAN EFE
  • Cikkszám: 109456
  • Kötési mód: Kanna
  • Járműtípus: Autó
  • MOTUL: Motorolaj
  • A mi árunk: 21590,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
MOTUL Motorolaj 5W-30, 5l
Cikkszám: 109456
21590,00 Ft
4318,00 Ft per 1 liter
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-49%
108 232 001 TOPRAN 108 232 Olajbeöntő sapka fekete, Tömítéssel
Vélemények - 74
Termékinformáció
  • Anyag: Műanyag, GFK (üvegszál erősítésű műanyag)
  • Szín: fekete
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info: Tömítéssel
  • új kivitel
  • TOPRAN: Olajbeöntő sapka
  • Cikkszám: 108 232
  • A mi árunk: 1198,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
TOPRAN Olajbeöntő sapka fekete, Tömítéssel
Cikkszám: 108 232
Az RRP-hez képest. RRP 2376,72 Ft

1198,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
-53%
FEBI BILSTEIN 23537 Ütközőbak, motorfelfüggesztés elöl, kétoldali
Vélemények - 20
Termékinformáció
  • Beépítési oldal: elöl, kétoldali
  • Tömeg [kg]: 0,038
  • FEBI BILSTEIN: Ütközőbak, motorfelfüggesztés
  • Cikkszám: 23537
  • A mi árunk: 2105,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
FEBI BILSTEIN Ütközőbak, motorfelfüggesztés elöl, kétoldali
Cikkszám: 23537
Az RRP-hez képest. RRP 4568,34 Ft

2105,00 Ft
Darabár
4210,00 Ft/ 2 darab
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
DS-M1-F BOSCH 0 261 230 414 Érzékelő, üzemanyag nyomás kisnyomású oldal
Vélemények - 1
Termékinformáció
  • Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: kisnyomású oldal
  • Keverékképzés: Szívócső befecskendezés / közvetlen befecskendezés
  • BOSCH: Érzékelő, üzemanyag nyomás
  • Cikkszám: 0 261 230 414
  • A mi árunk: 17109,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
BOSCH Érzékelő, üzemanyag nyomás kisnyomású oldal
Cikkszám: 0 261 230 414
17109,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket
VALEO 599316 Generátor szabályozó
Vélemények - 26
Termékinformáció
  • Tömeg [kg]: 0,132
  • VALEO: Generátor szabályozó
  • Cikkszám: 599316
  • A mi árunk: 18008,00 Ft
  • Állapot: új
Részletek
VALEO Generátor szabályozó
Cikkszám: 599316
18008,00 Ft
Az ár 27% áfát tartalmaz., szállítási költségeket

Népszerű bejegyzések

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Legfrissebb híreinkhez és tippjeinkhez kérjük, adja meg e-mail címét: