1.000.000 autóalkatrész - találja meg az autójához megfelelő alkatrészt Példa

0 TÉTEL
#
Az Ön kosara üres
0,00 HUF

Ne feledkezzen meg PEUGEOT 408 gépkocsija rendszeres karbantartásáról, és a szükséges csere intervallumokról.

Peugeot 408

A Peugeot 408 szedánt 2010 óta gyártják, és ma is készülnek ilyen autók. Az összeszerelést argentin, kínai és orosz üzemekben végzik. Napjainkig a modell két generációját és egy átalakított típusát mutatták be.

Peugeot 408 I. generáció

A francia vállalat egyik stratégiai célja volt olyan autót építeni, melyet a fejlődő országok piacán értékesíthet. A Peugeot 408 modellek gyártása egy kínai autógyárral, a Dongfeng Motor Corporation-el kötött megállapodás eredménye volt.

2010. januárra szervezték a modell bemutatóját, a forgalmazás ugyanezen év áprilisában kezdődött meg. 2010. októberben a Dél-Afrikai piacra szánt Peugeot 408 modell hivatalos bemutatójára került sor Sao Paolo-ban. 2010 végén a Malajziai gyártó, a NAZA Group kezdte meg az autó összeszerelését Ázsia dél-keleti régiójának piacára. Európában nem tervezték ennek az autónak a gyártását, mivel soha nem tervezték a régióban való forgalmazását. Ugyanakkor több tesztvezetés után 2012-ben az oroszországi Peugeot gyárban is megkezdték a gyártást.

A Peugeot 408 elődjeként a Peugeot 308-at tekintették. A mérnökök úgy döntöttek ennek az autónak klasszikus stílust adnak: hosszúkás motorháztetőt négy-oldalas emblémával, megnagyobbított első és hátsó lámpákkal, nagy lökhárítóval és a hűtőmaszkot helyettesítő keskeny nyílással.

Az autó belsejét a dizájn egyszerűsége a tisztasága jellemezte. Elérhető áru anyagokat használtak a kárpitozáshoz, melyek kinézete és tapintása is kellemes volt. A műszerfal kialakítása inkább egyszerű: a fordulatszámmérő és a kilométeróra a fedélzeti számítógép mellé került. A nagy, háromküllős kormánykeréken nincsenek gombok az audiorendszer vezérlésére, még a legdrágább csomagban sem találunk ilyen opciót. A Peugeot 408 utastere tágas, kényelmes és nagyméretű első ülésekkel, a hátsó ülés három személy számára készült. A csomagtér nagy, az űrtartalma 526 liter.

A Peugeot 408 autók elismertek nagyfokú megbízhatóságukért, melyben szerepet játszanak a kétkeretes karosszéria, és az előre kialakított deformációs zónák is.

Peugeot 408 I. generáció átalakítás

A 2013-as átalakítás az autó külsejében hozott változtatásokat: új embléma került az autóra, és kevesebb lett a kocsin a krómozott elem.

Peugeot 408 II. generáció

A második gererációs modell leleplezésére 2014-ben, Pekingben került sor. A Peugeot 408 II gépkocsit az EMP2 alaplemezre építették, ugyanúgy, ahogy a Peugeot 308 második generációját, amit nem sokkel korábban kezdtek gyártani; ráadásul a Peugeot 408 lámpáit és hűtőrácsát is a Peugeot 308 modelltől kölcsönözték. Ettől eltekintve a megújult Peugeot 408 méretei is változtak egy kicsit, alacsonyabb és hosszabb lett (4770 mm a korábbi 4680 mm helyett).

Vásárlói felmérés PEUGEOT 408 autóról

Átlagos vásárlói értékelés

3.5/5

266 vélemények alapján

  • Ár

    3
    2
  • Felépítmény minősége

    5
    3
  • Külső kialakítás

    11
    4
  • Tisztaság

    14
    2
  • Festék bevonat minősége

    3
    2
  • Belső kialakítás

    7
    2
  • Ergonómia

    3
    4
  • Anyagminőség

    4
    5
  • Szállítható teher

    15
    1
  • Csomagtartó nyitás

    3
    3
  • Hátsó ülések kényelmessége

    4
    1
  • Klímaberendezés

    5
    3
  • Első ülés kényelmessége

    5
    5
  • Belső tér

    14
    3
  • Fényszórók

    4
    3
  • Hangszűrés

    5
    3
  • Felfüggesztés teljesítménye

    12
    6
  • Kormányzási reakció

    11
    2
  • Utazási kényelem

    4
    2
  • Üzemenyag gazdaságosság

    9
    5
  • Autó teljesítménye

    10
    5
  • Fékek

    12
    1
  • Kormányzási válaszidő

    6
    2
  • Sebességváltó

    4
    6
  • Úttartás

    4
    2
  • Kormányozhatóság

    4
    2
  • Biztonsági rendszer hatékonysága

    3
    3
Vásároljon AKCIÓS árakon, használja ki különleges ajánlatainkat - TecDoc Inside

Az itt bemutatott adatokat, különösen az egész adatbázist, nem szabad másolni. Az adatokat vagy a teljes adatbázist a TecDoc előzetes beleegyezése nélkül tilos reprodukálni, terjeszteni és/vagy ezt harmadik félnek lehetővé tenni. A fentiek be nem tartása a szerzői jog megsértése, amely bírósági eljárást von maga után.

Nemzetközi ügyfélszolgálat

Magyarország ügyfélszolgálat[email protected]Autodoc.hu — Hotline és vevőszolgálat

© 2019 www.autodoc.hu: AUTODOC online áruház

Új, leegyszerűsített keresőnkkel könnyebben megtalálja a megfelelő alkatrészt. Keressen alkatrészeket.

Kérés típusa Példa
Alkatrész Axiális csukló, vezetőkar
Alkatrész + Gyártók Axiális csukló, vezetőkar RIDEX
Alkatrész + Autógyártó Axiális csukló, vezetőkar MERCEDES-BENZ
Alkatrész + cikkszám Axiális csukló, vezetőkar 51T0046
cikkszám 914T0161
cikkszám + Gyártók 5033331 NK
OEN 6384600055
OEN + Gyártók 6384600205 RIDEX
loader Kérjük, várjon...